Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

5101604.gif

Mä lainaan tätä. Ranteet auki-vitutuksella melkeen mennään. On kyllä niin kussu mun päätökset ja suunnitelmat muutamasta asiasta tässä vkolopun aikana ja oon niin saaaaaaaatanan pettynyt itseeni ettei tosikaan. Morkkistelua ja kaikki nii päi vittua että eiiiiiiivvvvvVVVITTU saatanan helvetin saatana kun vituttaa. En tosiaankaan tunne itseäni. Mä en jumalauta ole tämmönen ihminen.

Vähän on samat fiilikset kuin yllä. Tosin "päätin" jo aikasemmin etten ota morkkiksia mistään niin pitää ottaa toisella tavalla. Elämä tuo aina uutta oli se sitten hyvää tai huonoa. Eteenpäin on pakko mennä pahastakin oppii uutta...

Ei jumalauta:dance:

Mä lainaan tätä. Ranteet auki-vitutuksella melkeen mennään. On kyllä niin kussu mun päätökset ja suunnitelmat muutamasta asiasta tässä vkolopun aikana ja oon niin saaaaaaaatanan pettynyt itseeni ettei tosikaan. Morkkistelua ja kaikki nii päi vittua että eiiiiiiivvvvvVVVITTU saatanan helvetin saatana kun vituttaa. En tosiaankaan tunne itseäni. Mä en jumalauta ole tämmönen ihminen.
Niin se välillä vaan on, tsemppiä. Asioilla on tapana järjestyä!

Ihan fiksuja ajatuksia. Mun pitää vaan eka päästä yli tästä viikonlopusta, koota itseni kasaan ja jatkaa eteenpäin. Vittuakos sitä enää pidättelemään kun paskat on jo housuissa. Nyt on vaan tarkastettava vahingot, paikkailtava haavat ja painettava leuka rintaan, hartiat lysyyn ja suunnistettava kohti uusia pettymyksiä :lol2:

Eikä tässä oo kuulemma, huom KUULEMMA mitään pahaa tapahtunut. Kaikki kaverit ym ketkä vitutukseen johtavista syistä tietävät, ovat ihmetelleet miksi mua edes vituttaa. En oo mokannut mitään tai tehnyt mitään väärää missään suhteessa, mutta kai se onki just se ku on pettäny ittensä jollaan tapaa. Teen varmaan asiasta vaan suuremman mun omassa päässä, muiden silmissä mulla ei ees oo ongelmia.

Mutta joo, kiitti tsempeistä ja ei muuta kuin vittuilemisiin! ;)

Hiton tylsää.. Ollu kuuesta asti hereillä eikä oo mitään tekemistä. Huomenna ei saa ees mennä töihin, niin samanlainen paskapäivä :(

Eerjo1 ota kunnon plussakalorit käyttöön ja treenaa kovaa niin sitä lihasta alkaa tarttumaan silimissä. Syöt ihan helvetisti 5-6 kertaa päivään sillä ruokkoo sie tarviit koneeseen videoiden perusteella.

Joo niinhän mä teenkin. Mun kaloriannos yhteisitä on: 4500kcl(total) per pv. Kiitosksia huolen pidosta :D

Muista vaan pitää se kieles siellä suussa ja purra hampaita vaikka yhteen. Se on poikki kohta.

Asenne on kyllä Eerjolla kohillaan.

Sitä ei varmastikaan käy kieltäminen että intoa tuntuu riittävän, mutta niillä ei valitettavasti pärjää kovinkaan pitkälle. Tässä tapauksessa kova harjoitteluinto yhdistettynä painoharjoittelun perustietojen ja -taitojen puuttumiseen voi intensiteetin ja painomäärien kasvaessa johtaa ikäviin seurauksiin mm. loukkaantumisten muodossa.. Ei millään pahalla siis, mutta jos itse joutuisin toimimaan eerjo1:n trainerina niin esim. nämä hänen youtube-videoissaan esittelemänsä liikkeet lähdettäisiin opettelemaan kokolailla täysin uudelleen, karsittaisiin virheelliset liikeradat pois ja käytäisiin samalla läpi mihin lihaksiin kunkin liikkeen pitäisi kohdistua ja mihin asioihin yleensäkin kiinnittää erityisen tarkkaa huomiota painojen kanssa harjoitellessa. - Eerjo1:lle terveisiä, et jos vielä satut näitä kommentteja lukemaan, niin käänny ihmeessä jonkun asiansa osaavan kokeneen harjoittelijan tai ammattilaisen puoleen ja tiedustele mahdollisuuksia saada valmennusapua tai neuvoja ettet menettäisi motivaatiotasi & harjoitteluintoasi tai mikä vielä ikävämpää, harjoittelusi johtaisi sen valitettavampiin seurauksiin. Näillä youtube-kanavallasi esittelemilläsi liikkeillä ja metodeilla tuskin tulet suuriakaan tuloksia saavuttamaan. Vielä tässä vaiheessa olisi hyvä unohtaa turha HC-äijäily, Ronnie Coleman-imitaatiot & Branch Warren-tekniikat ja lähteä nöyrästi etenemään aloittelijan tasolta ylöspäin voimien, osaamisen ja itseluottamuksen vähitellen kertyessä..

Sitä ei varmastikaan käy kieltäminen että intoa tuntuu riittävän, mutta niillä ei valitettavasti pärjää kovinkaan pitkälle. Tässä tapauksessa kova harjoitteluinto yhdistettynä painoharjoittelun perustietojen ja -taitojen puuttumiseen voi intensiteetin ja painomäärien kasvaessa johtaa ikäviin seurauksiin mm. loukkaantumisten muodossa.. Ei millään pahalla siis, mutta jos itse joutuisin toimimaan eerjo1:n trainerina niin esim. nämä hänen youtube-videoissaan esittelemänsä liikkeet lähdettäisiin opettelemaan kokolailla täysin uudelleen, karsittaisiin virheelliset liikeradat pois ja käytäisiin samalla läpi mihin lihaksiin kunkin liikkeen pitäisi kohdistua ja mihin asioihin yleensäkin kiinnittää erityisen tarkkaa huomiota painojen kanssa harjoitellessa. - Eerjo1:lle terveisiä, et jos vielä satut näitä kommentteja lukemaan, niin käänny ihmeessä jonkun asiansa osaavan kokeneen harjoittelijan tai ammattilaisen puoleen ja tiedustele mahdollisuuksia saada valmennusapua tai neuvoja ettet menettäisi motivaatiotasi & harjoitteluintoasi tai mikä vielä ikävämpää, harjoittelusi johtaisi sen valitettavampiin seurauksiin. Näillä youtube-kanavallasi esittelemilläsi liikkeillä ja metodeilla tuskin tulet suuriakaan tuloksia saavuttamaan. Vielä tässä vaiheessa olisi hyvä unohtaa turha HC-äijäily, Ronnie Coleman-imitaatiot & Branch Warren-tekniikat ja lähteä nöyrästi etenemään aloittelijan tasolta ylöspäin voimien, osaamisen ja itseluottamuksen vähitellen kertyessä..

:D Minä olen omani elämäni herra ja toiseksi osaan treenata super-puhtaasti voin kyllä postata sen vaikka jo tänään niin menee epäilijöillekin jauhot suuhun, tykkään treenata hieman epäpuhtaasti silloin tällöin ja silloin lihassoluja purkautuu enemmän ja kasvaa nopeammin. Hitaasti hyvää tulee ei kukaan tulee elämässänsä valmiiksi. Annettaan kaikki tai ei mitään. Venyttelen huolellisesti ja teen aerobistakin kerran viikossa. Terveiset LL Cool J :). Battle: i dont thinks so. Minkä nuorena oppii sen vanhempanan taitaa! Ihan vain muistuksena LL Cool J: Treenaan ke 20vuotta punttitouhujen parissa olleen asuntolaohjaajan kanssa eikä kertaakaan ole tullut noottia(ollaan puhuttu treenin yhteydessä Dopingista, kamppailulajeista).

:D Minä olen omani elämäni herra ja toiseksi osaan treenata super-puhtaasti voin kyllä postata sen vaikka jo tänään niin menee epäilijöillekin jauhot suuhun, tykkään treenata hieman epäpuhtaasti silloin tällöin ja silloin lihassoluja purkautuu enemmän ja kasvaa nopeammin. Hitaasti hyvää tulee ei kukaan tulee elämässänsä valmiiksi. Annettaan kaikki tai ei mitään. Venyttelen huolellisesti ja teen aerobistakin kerran viikossa. Terveiset LL Cool J :). Battle: i dont thinks so. Minkä nuorena oppii sen vanhempanan taitaa! Ihan vain muistuksena LL Cool J: Treenaan ke 20vuotta punttitouhujen parissa olleen asuntolaohjaajan kanssa eikä kertaakaan ole tullut noottia(ollaan puhuttu treenin yhteydessä Dopingista, kamppailulajeista).

Suosittelisin kyllä ottamaan asiat korvantaakse näistä annetuista ohjeista eikä väittää, että tiedät kaiken treenaamisesta ja treenisi liikkeet ovat hyvin suoritettuja mitä ne eivät todellakaan ole!!
Ei nyt mitenkään pahalla, mutta videot mitä katsoin youtubesta olivat kyllä aika koomisia eikä joidenkin liikkeiden suoritustekniikoista ollut tietoakaan.
Esim "kyykky", viparit ja sjmv.

:D Vai että hieman epäpuhtaasti. Totta, minkä nuorena oppii sen vanhempana taitaa, joten syytä ois perehtyä noiden liikkeiden oikein tekemiseen.

:D Minä olen omani elämäni herra ja toiseksi osaan treenata super-puhtaasti voin kyllä postata sen vaikka jo tänään niin menee epäilijöillekin jauhot suuhun, tykkään treenata hieman epäpuhtaasti silloin tällöin ja silloin lihassoluja purkautuu enemmän ja kasvaa nopeammin.

Jos saan ehdottaa, niin postaapa seuraavaksi tiukka kyykkysarja itsellesi sopivilla painoilla ja kunnon syvyydellä, niin kellään ei varmaan ole sen jälkeen valittamista. Tuon leffan perusteella epäilen vahvasti, että näkemättä jää.

Fuskatakin voi joko fiksusti tai tyhmästi. Esim. varttikyykyt ylikokoisilla painoilla kuuluvat ainakin sun kehitystasollasi olevalla kaverilla valitettavasti jälkimmäisiin eikä niillä "purkaannu" mitään muuta kuin korkeintaan välilevyt, jos satut horjahtamaan kun niskassa on selvästi enemmän painoa kuin minkä käsittelyyn voimat oikeasti riittävät :piis:.

Back
Ylös Bottom