Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitutti äsken kun en ole opetellut solmimaan solmiota ja täytyi kiireessä Youtube-videon avulla räpeltää sellainen. Ruma se on kuin mikä mutta kelvatkoon, jonkun serkun ja tuttujen yo-juhliin vaan menossa.

Lukija väittää että kuukausikortti on voimassa marraskuulle 2009 vaikka ostin vain kuukaudeksi ja silti se ei päästä salin ovesta sisään. Ja henkilökunta on paikalla seuraavan kerran vasta maanantaina iltapäivällä.

Juu itekki näin maanantaina yhen aika helvetin ison herran tekevän käsipainolla pystypunnerrusta vaan vasemmalla kädellä. munlaiselta kynikseltä eka meni vähä ohitte mutta sitte ymmärsin että herra taitaa reenata vaan ja ainoastaan vasempaa puolta sinä päivänä..

Oli kyl aika makeeta ku joukko nuoria jätkiä tuijotti suu ammollaan ku tää jätkä teki tyylii +53kg:n käsipainolla pystypunnerrusta..

Niinhän se menee, että mikä on toiselle ihmetyksen aihe , on toiselle valitettava tosiasia. Itsekin tässä oikeasta olkapäästä lihaksen repineenä, treenailen lähinnä vasenta puolta. Tosin en ole 50 kilon hanttelia käyttänyt pystypunnerruksessa. Jos joku näkee läskin, vanhan jätkän treenaavan vaan vasenta puolta vanhoissa verkkareissaan ja kuluneessa t-paidassa, niin olen sitten vaan minä :)

Voin sanoa että: Kylläpä vituttaa! Mua taitaa vaivata jo kestovitutus, joka on kestäny jo semmoisen 8kk. Ja se mikä vituttaa on: En ole tyytyväinen omaan elämääni tällä hetkellä! :curs:
Vituttaa kun ei ole esim:rahaa, jotta voisin toteuttaa toiveitani elämänlaadun parantamiseksi/ maiseman vaihtoon. Jotain vaan puuttuu mun elämästä: uusi työ/koulu/mies/kämppä maailmalta/mistä vaan/raha..jne..
Nyt vaan junnaan paikallani, enkä tiedä mitä seuraavaksi :( paskaa!

hankkii vaan rikkaan miehen nii loputki täyttyy ;D paitsi työ ja koulu

Vituttaa ettei uni enää maistu kuin korkeintaa vittumaisina työaamuina. Eilen lauantai aamuna heräsin neljän jälkeen eikä enää millään unta ja tänään viidelta... Ja kuiteski vasta puolilta öin nukkumaan.

Onhan aamut hienoja, ei siinä mitään, mutta tympii kun varsinkin iltapäivisin sitten väsyttää.

Kämppis vituttaa nyt tosi ankarasti. Ajauduttiin eri teille eilen baarissa ja loppuillasta koitin soittaa, lähettää viestiä jne. Ainoa viesti minkä sain takaisin oli sellainen, missä ilmoitti olevansa vessassa. Ihan kiva muuten, mutta siellä baarissa on muutama niitä vessoja. Jätin asian siihen, koska en jaksanut soitella koko ajan toisen perään ja huolehtia.

Yöllä satuin sitten puhumaan kämppiksen poikaystävän kanssa puhelimessa ja selvisi, ettei kämppis ole vastannut poikaystävälleen koko päivänä eikä yölläkään. Siinä kolmen-neljän maissa kämppis heitti puhelimen pois päältä. Juttelin sen poikaystävän kanssa puolisen tuntia ja vakuuttelin, että kämppis osaa käyttäytyä jne. Valehtelin. Ei siitä naisesta ikinä tiedä mitä se saa päähänsä ja missä viettää yönsä.

Vois oikeasti alkaa ottaa jotain vastuuta. Me asutaan kuitenkin yhdessä (ja ollaan parhaita kavereita), joten kai se nyt on luonnollista että mä olen huolissani jos toinen laittaa luurit koko ajan eikä tule yöksi kotiin eikä ilmoita mitään itsestään? Muutenkin ihan saatanan lapsellista toi touhu ja erityisesti se, ettei voi vastata poikaystävälleen koko päivänä.

Vituttaa nuo itsekkäät hyökkäysvaunujen kuljettajat.

Eräskin älyvapauden riemuvoitto alko aukomaan päätään, kun ohitin sen pyörällä. Ei täällä saa ajaa pyörällä kuulu heti matamin suusta. Opetelkaa perkele niitä liikennemerkkejä! Moottoriajoneuvolla kielletty ei suinkaan tarkoita, että ei saisi ajella polkupyörällä. Vai olenko väärässä?:D

Aina on jossain joku kottikärry edessä se on varmaa...

Vituttaa aika rankasti kun sain kuulla että eräs exä on puhunut ties mitä paskaa. Todella hienoa kun täysin tuntemattomat ihmiset ajattelee että olen täysi kusipää ennen kuin olen heihin edes tutustunut. Saatana. Voisi tulla suoraan mulle sanomaan jos ahistaa eikä kertoa ties mitä paskaa kaikille kavereille ja puolitutuilleen. :curs:

Tässä nyt 2kk odotellut tilausta...Ei saatana sais pikkuhiljaa alkaa tulee. Kun soitin ja tilasin sanoivat että laittavat sillä viikolla tulemaan...2 Viikkoa tilauksen jälkeen soitin että koska aikovatten lähettää ja vastasivat ettei heillä sitten olekkaa kyseistä tuotetta ja ovat juuri tilaamassa niitä lisää. Ei voinut sitten mitään ilmoittaa. Jumalauta alkaa tulla jo :curs:

Lakki on saamatta ja jääkin luultavasti lukio pelkkään päättötodistukseen. Huomenna alkaa RUB5-kesäkurssi jossain vitun eirassa. Ei kerpele..

On kyllä niin syvältä sieltä että niskaa kutittaa kun tällaisena päivänä pitää istua 8h töissä sisätiloissa.

Auringonpaiste. Alkaa vituttamaan heti kun astuu pihalle. Vois sitten jo tämä lämpöaalto loppua. Mennään vaikka suoraan syksyyn.

Töissö on onneks kunnon ilmastointi :kuola:

Ja vitun keuhkotauti on jatkunut jo toista viikkoa. Eilen oli aika kuuma. Innostuin. Heitin paidan pois ja läksin koirien kanssa lenkille ja uimaan. Arvatkaa paloinko? Ja heti. Yö oli ihan tuskaa ja nyt vituttaa.

Auringonpaiste. Alkaa vituttamaan heti kun astuu pihalle. Vois sitten jo tämä lämpöaalto loppua. Mennään vaikka suoraan syksyyn.

Töissö on onneks kunnon ilmastointi :kuola:

Perkele! Ikinä ei oo hyvä olla. Sataa tai aurinko paistaa niin aina jotain vituttaa:david:

Back
Ylös Bottom