Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei niinkään vituta, vaan enemmänkin huvittaa, mutta laitetaanpa tänne silti. Siviilipalvelusta 30 päivää jälellä, ja epätoivoisesti etsin työpaikkaa. Soitin äsken erääseen ravintolaan, jonka omistaja sitten vastasi puhelimeen. Muutaman minuutin keskustelun jälkeen kaikki näytti lupaavalta, kunnes sitten otimme puheeksi siviilipalvelukseni. Nainen rykäisi herneet nenään ja piti minulle ääntään korottaen 5 minuutin mittaisen puheen, jonka aikana mm. totesi että "ennemmin palkkaisi jopa ulkomaalaisen kuin jonkun sivarin." Näin siis Suomessa.

Tässä nyt pohdin, onkohan tälläinen käytös lain vastaista? Käsittääkseni asepalvelus tai siitä kieltäytyminen ei saisi vaikuttaa mm. työtä hakiessa. Lisäksi vertaaminen ulkomaalaisiin työntekijöihin kyseessä olevan naishenkilön tavoin on varsin loukkaavaa. Noh, tässähän taas yksi muistutus, minkä takia kannattaa tosiaan mennä sivariin.

Vituttaa olla näin kovin jännittäväinen ja stressaava asioiden suhteen.

Ei niinkään vituta, vaan enemmänkin huvittaa, mutta laitetaanpa tänne silti. Siviilipalvelusta 30 päivää jälellä, ja epätoivoisesti etsin työpaikkaa. Soitin äsken erääseen ravintolaan, jonka omistaja sitten vastasi puhelimeen. Muutaman minuutin keskustelun jälkeen kaikki näytti lupaavalta, kunnes sitten otimme puheeksi siviilipalvelukseni. Nainen rykäisi herneet nenään ja piti minulle ääntään korottaen 5 minuutin mittaisen puheen, jonka aikana mm. totesi että "ennemmin palkkaisi jopa ulkomaalaisen kuin jonkun sivarin." Näin siis Suomessa.

Tässä nyt pohdin, onkohan tälläinen käytös lain vastaista? Käsittääkseni asepalvelus tai siitä kieltäytyminen ei saisi vaikuttaa mm. työtä hakiessa. Lisäksi vertaaminen ulkomaalaisiin työntekijöihin kyseessä olevan naishenkilön tavoin on varsin loukkaavaa. Noh, tässähän taas yksi muistutus, minkä takia kannattaa tosiaan mennä sivariin.

Voi kyynel. Kuulostat juuri niin vinkuhippisivarilta että melkein toivon tekstisi olevan parodiaa. Samaan aikaan kun ikäluokkasi miespuolinen enemmistö ryynää hiki päässä ympäri metsiä, sä kaivat nenääsi jossain hoitokodissa. Sitten loukkaannut kun potentiaalinen työnantaja ei arvostakaan enemmän-ituja-kaikille-maailmankatsomustasi. Buhuu, valita vaikka Amnestyyn, kun olet niin tyypillisen mimoosamaisen herkkäsieluinen sivari.

Toiseen threadiin en tällaista avautumista laittaisi, mutta tämä nyt alkoi vituttamaan. :evil:

Voi kyynel. Kuulostat juuri niin vinkuhippisivarilta että melkein toivon tekstisi olevan parodiaa. Samaan aikaan kun ikäluokkasi miespuolinen enemmistö ryynää hiki päässä ympäri metsiä, sä kaivat nenääsi jossain hoitokodissa. Sitten loukkaannut kun potentiaalinen työnantaja ei arvostakaan enemmän-ituja-kaikille-maailmankatsomustasi. Buhuu, valita vaikka Amnestyyn, kun olet niin tyypillisen mimoosamaisen herkkäsieluinen sivari.

Toiseen threadiin en tällaista avautumista laittaisi, mutta tämä nyt alkoi vituttamaan. :evil:

Armeijan olen käynyt, mutta silti kommenttisi on face palmin arvoinen.

Entinen tyttöystävä!:jahas: Erosta vajaa 2kk ja sillä on jo uus, ja mä ajattelen sitä päivittäin eikä meinaa ollenkaan päästä yli!:( mitä mä teen !!:itku:

E: ja seurusteltiin 2½vuotta

Entinen tyttöystävä!:jahas: Erosta vajaa 2kk ja sillä on jo uus, ja mä ajattelen sitä päivittäin eikä meinaa ollenkaan päästä yli!:( mitä mä teen !!:itku:

Ei siinä auta kuin jatkaa elämää ja harrastaa kaikenlaista sekä tavata kavereita niin homma unohtuu pikkuhiljaa. Sillehän ei mahda mitään, että toisella on uusi ja eihän se sinulta olekaan pois, eli sitä on turha miettiä ja murehtia.

Jatkat elämää eteenpäin...Olet nuori mies...Naisia tulee varmasti lisää, kun olet siihen valmis. Itse seurustelin 19v---> 32-vuotiaaksi, saman naisen kanssa. Ero ei ollut tietenkään "pala kakkua", mutta voin sanoa lohdutukseksi, että elämäsi jatkuu. Aurinko nousee huomennakin, usko pois...:thumbs:

Olipas asiallista tekstiä armeijan käyneeltä. Väkivaltaa en kannata, mutta täältäkin tosiaan saisit melkein nyrkistä. Olen käynyt intin.

Työnantajan puolelta tuo oli asiatonta ja rikkoi käsittääkseni siinä mielessä lakia, että armeija/sivariasioilla ei saa olla mitään merkitystä työpaikkaa hakiessa, ellei sitten ole kyseessä esim jokin puolustusvoimien työpaikka jne. Jos tosiaan tuollaista kohtelua oikeasti on tullut vastaan, voithan yhtä hyvin sanoa käyneesi armeijan. Työnantajalla ei ole oikeuksia ottaa sinusta tuon suhteen mistään mitään selville. Ja ketä oikeasti kiinnostaa oletko käynyt armeijan vai siviilipalveluksen? Itse työnantajana todennäköisesti palkkaisin mieluummin jossain fiksussa sivariduunissa olleen työntekijän vs puoli vuotta intissä kovistelemassa olleen sijaan. Jokin ruk jne eri asia.

Vituttaa itseä nyt kyllä hieman kun tulee nyrkkeilyn mm-kisat maikkarilta ja tietysti maksulliselta puolelta. Kuvataanko ko. lähetys edes teräväpiirtona? Muuten en nää mitään syytä maksaa tuollaisesta kanavasta jos tosiaan kuvanlaatu on sitä samaa kuraa mitä mtv3:n normaalipuolellakin.

Sure suru pois. Parempi se on niin tehdä kuin painaa ne ajatukset jonnekin mielen piiloihin.

Voi kyynel. Kuulostat juuri niin vinkuhippisivarilta että melkein toivon tekstisi olevan parodiaa...
:hyvä: Ei vittu mikä hönö. Itse olet intin käyneenä niin vitun kova jätkä, että pystyt vittuilemaan sivarihipille. Saatana mikä pelle.

Ja ei, en ole sivari, mutta tollaset ihmiset pistää vituttamaan.

Toivon todellakin että vitsailet. Ei edes intissä raiskata kenenkään pääkoppaa NOIN pahasti. Entäpä jos kyseinen työnantaja olisi sanonut, ettei ikinä antaisi työtä minulle koska olen/en ole kristitty/juutalainen/mitävaan? Täysin sama tilanne. Ja vaikket sitä tulekaan ymmärtämään, voinen vielä mainita, etteivät sivariin mene vain kukkaishipit ja homot.

Vitun muija! Ja saatanan jalka on vieläkin ihan romuna :curs: Vitun kiva istua kämpäs yksin päivästä toisee. Saatana et koppa sekoo :hyper: Ja rahat lopus. No laitoin vikat rahat kaljaa ni on ainakin tänään puudutusta. Jos multa joskus amputoitas jalka ni vetäsin heti kuulan päähän!

Oikeesti!? :eek: Pitääpä laittaa heti testiin..

Juu itekki näin maanantaina yhen aika helvetin ison herran tekevän käsipainolla pystypunnerrusta vaan vasemmalla kädellä. munlaiselta kynikseltä eka meni vähä ohitte mutta sitte ymmärsin että herra taitaa reenata vaan ja ainoastaan vasempaa puolta sinä päivänä..

Oli kyl aika makeeta ku joukko nuoria jätkiä tuijotti suu ammollaan ku tää jätkä teki tyylii +53kg:n käsipainolla pystypunnerrusta..

Back
Ylös Bottom