Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä paljon mieluummin aurinkonpaiste, kun joku loskapaska. Aina pitää valittaa:curs:
Sama homma, mutta sillä varauksella, että kaverit melkeinpä on pääsykokeissa tai lukee niihin. Itseänikin "vituttaa" se, että ei ole töitä nyt, koska en voinut niitä hakea ennen kuin tiesin pääseväni papereilla sisälle. Toisaalta tietenkin mukava tietää, että opiskelupaikka on eikä muuta kuin opiskelemaan, mutta olis ollut kiva tehdä tässä nyt tää 6vk töitä ennen inttiä. Tai no, jaanhan mä ilmaisjakelulehteä ja mainoksia kerran viikossa aamusella, mutta siitä ei montaa kymppiä viikossa heru.Vituttaa kun ei ole töitä. Kaikki kaverit töissä eikä ole mitään tekemistä. Olisi edes muutaman viikon ajan hommia, tai vaikka JV-hommia muutamana vkl kesän aikana. Jotain olisi pakko päästä tekemään.
vituttaa ku kesätöiksi leikkaan ruohoa kunnalla. Eka päivä takana ja
kädet palo. Tää oli oma vika, mut eniten vituttaa toi homma; työnnettävillä leikkureilla ojanpohjia pitkin. varmaan 90 asteen kulmia välillä joutuu leikkaamaan, nilkat pyörii, kone ei vedä eteepäi, vaikka mukamas semmonen onkin. Ja se ainanen pörinä siitä koneesta. Kuulosuojaimet hiostaa, korvat ihan märkänä. Sais pienelle tummalle lapselle pesuvettä viikoksi jos ottais kaiken talteen. Paskalla on tekijänsä, ehkä ei hajota intti niin paljoa heinäkuussa..
Jep samaa ihmettelin itsekin, kannattais olla tyytyväinen että edes on töitä :D Eikä se nurmikonleikkuu niin kauheaa puuhaa ole, itsekin olin viime kesänä kaupungilla samoissa hommissa. Onneksi oli rento esimies + hyvät kelit. Mp3-soittimesta musiikkia, ilman paitaa lämpimässä auringonpaisteessa ja taukoja sai pitää aika vapaasti. Ja jos satoi vettä, koko päivä tietokoneella / nukkumista toimistossa.asiaa
-Puute
-En onnistu saamaan entistä tyttöystävää edes tapaamaan mua