Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttais toi kyykky kun se sattuu enemmän hartioihin kun jalkoihin:wall:

E: Kyykkäsin niin piti lopettaa sarja kesken vaikka jaloissa ei tuntunu ollenkaa

Viimeksi muokattu:
Tän kaupungin viranomaset ja työntekijät, vitun saamattomii paskoja, sietäsivät kuolla kaikki.

edit.

Vejän äskesen takas, onneks täält löytyy yks hyvä poliisi ja lääkäri :haart:

nyt ottaa päähän. Oon koko päivän urakalla lukenut tätä trediä töissä ja esimiehen tullessa olan taakse kyselemään ja katsomaan millaista hommaa teen koneella(ja jutellaan siinä varmaa 10 min mun töistä), niin työkalupalkissa loistaa mukavasti "Vituttaa niin ankarasti" -teksti kun oli jäänyt selain auki. Varmaan kuvittelee että tilitän mun duunista jonnekkin :jahas:

Vituttaa kun ei ole töitä. Kaikki kaverit töissä eikä ole mitään tekemistä. Olisi edes muutaman viikon ajan hommia, tai vaikka JV-hommia muutamana vkl kesän aikana. Jotain olisi pakko päästä tekemään.

Vituttaa kun ei ole töitä. Kaikki kaverit töissä eikä ole mitään tekemistä. Olisi edes muutaman viikon ajan hommia, tai vaikka JV-hommia muutamana vkl kesän aikana. Jotain olisi pakko päästä tekemään.
Sama homma, mutta sillä varauksella, että kaverit melkeinpä on pääsykokeissa tai lukee niihin. Itseänikin "vituttaa" se, että ei ole töitä nyt, koska en voinut niitä hakea ennen kuin tiesin pääseväni papereilla sisälle. Toisaalta tietenkin mukava tietää, että opiskelupaikka on eikä muuta kuin opiskelemaan, mutta olis ollut kiva tehdä tässä nyt tää 6vk töitä ennen inttiä. Tai no, jaanhan mä ilmaisjakelulehteä ja mainoksia kerran viikossa aamusella, mutta siitä ei montaa kymppiä viikossa heru.

Näin 18-kesäisenä ne kesätyötkin on huomattavasti mukavampia, koska työlainsäädäntö on sama kuin vakkareilla (mua se nyt ei ole kyllä koskaan edes koskenut, koska olin pienessä yrityksessä töissä:D) ja työssä sais ajella keikkoja autolla ja muuta sellasta. Alaikäisenä on monessa hommassa vittuilun maku mukana, kun pitää nurtsia kihnuttaa leikkurilla tai muuta sellasta.

Jep. Luulis että edes noita JV-keikkoja olisi tarjolla (esim. festarit, keikat jne) minne pääsisi jotain duunia parina vkl tekemään. Täytyypäs etsiä.

vituttaa ku kesätöiksi leikkaan ruohoa kunnalla. Eka päivä takana ja
kädet palo. Tää oli oma vika, mut eniten vituttaa toi homma; työnnettävillä leikkureilla ojanpohjia pitkin. varmaan 90 asteen kulmia välillä joutuu leikkaamaan, nilkat pyörii, kone ei vedä eteepäi, vaikka mukamas semmonen onkin. Ja se ainanen pörinä siitä koneesta. Kuulosuojaimet hiostaa, korvat ihan märkänä. Sais pienelle tummalle lapselle pesuvettä viikoksi jos ottais kaiken talteen. Paskalla on tekijänsä, ehkä ei hajota intti niin paljoa heinäkuussa..

Ekat futisreenit melkeen vuotee ja eiköhä se pitäny nilkka teloo jo alussa. Mielestäni suju jopa ihan hyvin, että senki puolesta vituttaa.

Olen tänään juonut varmaan 50litraa nestettä ja silti kokoajan päästä pukkaa hikeä ja on helvetillinen jano. Tekisi mieli mennä vähän kävelemäänkin, muttakun on niin kuuma. Noo jospa siinä 10 jälkeen ilma olisi vähän jäähtynyt ja pääsisi reippailemaan.

vituttaa ku kesätöiksi leikkaan ruohoa kunnalla. Eka päivä takana ja
kädet palo. Tää oli oma vika, mut eniten vituttaa toi homma; työnnettävillä leikkureilla ojanpohjia pitkin. varmaan 90 asteen kulmia välillä joutuu leikkaamaan, nilkat pyörii, kone ei vedä eteepäi, vaikka mukamas semmonen onkin. Ja se ainanen pörinä siitä koneesta. Kuulosuojaimet hiostaa, korvat ihan märkänä. Sais pienelle tummalle lapselle pesuvettä viikoksi jos ottais kaiken talteen. Paskalla on tekijänsä, ehkä ei hajota intti niin paljoa heinäkuussa..

No voi kyynel oikeasti, ihan itkettää. Itse olen ollut tekemässä ainakin 3 kesänä(3kk) kaupungilla tuota tasan samaa hommaa klipoilla tien vartta pitkin. 90 asteen rinnettä kun vedät klipolla niin tarjoan sulle kaljat.

Ei se nyt voi olla noin rankkaa? Tietty jos tottunut räpläämään pc:tä ikänsä niin varmaan voi hajottaa. Ja eka päivä vasta takana ja pitää jo tulla pakkiksen sivuille itkemään. Ei lujaa mene. Sori jos tuli tylysti, vituttaa vaan tollanen turha kitinä :D

Jep samaa ihmettelin itsekin, kannattais olla tyytyväinen että edes on töitä :D Eikä se nurmikonleikkuu niin kauheaa puuhaa ole, itsekin olin viime kesänä kaupungilla samoissa hommissa. Onneksi oli rento esimies + hyvät kelit. Mp3-soittimesta musiikkia, ilman paitaa lämpimässä auringonpaisteessa ja taukoja sai pitää aika vapaasti. Ja jos satoi vettä, koko päivä tietokoneella / nukkumista toimistossa.

-Auton tuulilasi halki
-Auton alustassa jotain vialla (huomenna näyttämään Biliaan)
-Asunto ihan sotkunen eikä nyt motivaatiota siivota
-Puute
-En onnistu saamaan entistä tyttöystävää edes tapaamaan mua

Koko ajan tuntuu olevan asiat keskeneräisesti. Millonkaan ei oo mikään valmista niin, että voisin vain olla. :curs:

Itse kun olin kaupungilla, klipoilla ajeltiin vaikka satoi. Taukoja kyllä riitti, oltiinhan kaupungilla töissä. Lähes joka päivä aurinko paistoi, mikäs siinä oli hihattomassa tai ilman paitaa ajella musiikkia kuunnellen ja tyttöjen kanssa jutellen. Oikein leppoisaa hommaa. Eri asia oli sitten samassa työpaikassa +30 asteen helteessä vedellä raivaussahalla moottoritien viereisissä puskissa 8h lähes putkeen kaikissa turvavarusteissa. Voin sanoa että hieman oli kuulokkeiden ja pleksien jne alla kuumaa.

Kuumuus, moottoripyöräilijät, skeittaajat ja linnut. Eli kaikki, jotka pilas täysin viime yön unet ja nyt väsyttää ja vituttaa saatanasti.

Angiina. Taas. Vitun kiva olla töissä. :curs:

Kahelta loppu vasta alakerran teinipissiksen pippalot viime yönä ku kävin vähän sanomassa metelistä. Seittemältä sitten herättiinki putkiremontin takia poraukseen, joka alkaa joka aamu seitsemältä. Kiva että on lomaa viikko, pystyy melkeen rentoutua.

Niin tosiaan tärkein jäi vielä mainitsematta... meinaa tyttöystävän sydän. Joku siinä ei toimi että se pumppaa vaa puolella teholla ja sit kans olikohan toinen kammio joka vuotaa... vittuh

Back
Ylös Bottom