Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oon tätä ennenkin hekuttanu. Suurin osa mun kavereista on omahyväisiä kiittämättömiä paskoja!

Pitää vissiin pikkuhiljaa alkaa muuttamaan asennetta itsekkäämpään suuntaan. Taitaa vaan suurimmalla osalla ihmisistä olla sellanen asenne, että itteensä vartenhan täällä eletään ja mitään ei kannata tehä jos siitä ei ole itselle hyötyä.

Täytyypä katella, että miten ne pärjää ilman apua. Ei välttämättä ole isoista asioista kiinni, mutta jos eivät voi apua tarjota niin en sitten minäkään.

:curs:

hevonvittu että tuli asiallinen vekki sormeen, sekä sormenpää että kynsi halki, kirveli niin vitusti eikä tuohon oikein mitään laastariakaan saa pysymään.
Jahka tuska oli laantunut, otin vahingon aiheuttaneen kapineen rauhallisesti mukaani, menin kotisalille ja kokeilin pystyykö se kenties leikkaamaan 25kg:n käsipainoa. Siihen ei tehonnut vaan meni perkele kieroon ja littanaksi.

(kummasti helpottaa kun heittää vitutuksen aiheuttajia käsipainolla)

Uhkasivat laittaa mun jv kortin peruutuskäsittelyyn prkl. Yhen putkayön takia. No kai sitä pitää heittää jotkut hyvä perustelut sinne miks mä tarviin sitä..

Uskomatonta. Ampiainen pisti tänään varpaaseen kun laitoin salikengät jalkaan. Oli jostain ryöminyt sinne ja ihmettelin että mikä vittu pistää niin kipeesti. Vieläkin kirveltää, onneksi sentään sain murskata ampiaisen ja treenitkin meni ehkä vitutuksesta johtuen hyvin...

Koko viikon ollut kipeä.:( Flunssassa siis ja iltasin pukkaa lämpöä. Eilen piti vielä 6h auttaa kaveria tämän muutossa, ei tehnyt yhtään hyvää reippailu.

saatanan saatana. tilasin viikko sit satsin prodigyn levyjä (kaikki paitsi music for the jilted generation koska mulla on se jo ja singlet) cdonista. eipä ole vielä kuulunut että paketti olisi lähtenyt matkaan... jos tänään ei lähde, palaa kääpä niiden runkkujen saatavuustietojen valehteluun...

Eipä ole pitkään aikaan vituttanut... Nyt kuitenkin vituttaa suht ankarasti, kun myöhästyin jatkolennolta ja nyt Wienin lentokentällä odotellaan seuraavaa lentoa Helsinkiin. Perillä ollaan yhdentoista jälkeen illalla, minkä jälkeen pitäisi vielä ajella Tampereelle. Alkuperäisen suunnitelman mukaan olisin jo ajelemassa kotia kohti... Että Wittu.

Mulla on luultavasti rasitusmurtuma jalassa. Perkeleen perkele. Kipuillut jo kolme viikkoa, tänään kävin lekurilla ja kuvasivat jalan, tulokset saan kuulla vasta maanantaina. Paranemiseen menee kuulema joku 6 viikkoa jos rasitusmurtuma on, tosi kivaa. Hei hei koirien lenkitykset ja muut kivat liikunnat.
Hyvää syntymäpäivää vaan minulle.

Mulla on luultavasti rasitusmurtuma jalassa. Perkeleen perkele. Kipuillut jo kolme viikkoa, tänään kävin lekurilla ja kuvasivat jalan, tulokset saan kuulla vasta maanantaina. Paranemiseen menee kuulema joku 6 viikkoa jos rasitusmurtuma on, tosi kivaa. Hei hei koirien lenkitykset ja muut kivat liikunnat.
Hyvää syntymäpäivää vaan minulle.

Hyvää syntymäpäivää kivuista huolimatta!:haart:

Mikä siinä on ihmisillä niin vaikea sanoa kiitos? Käväisin kelalla ja eikös siinä joku tulisielu haukkunut virkailijan pystyyn omien ongelmiensa painoksi. Pääsin samaiselle virkailijalle ja se miten hän hymyili, kun sanoin vain "kiitoksia ja hyvää viikonloppua!" oli mieltä lämmittävää. Aika taikasana, jos hymyn arvoinen on. Pieni sana tuli jälleen esiin keskustan kahvilassa, jossa päiväänsä kyllästynyt työntekijä suorastaan pyöräytti silmät, kun toin kahvikupit ym. roskat suoraan hänelle ja sanoin olleen päivän maistuvin kahvi, kiitos siitä!

Kiitos, kun luit tämän ja muistathan käyttää sitä pientä taikasanaa jatkossa edes hieman useammin!:haart:

Kiitos! :)
Sekin nyt vaan ketuttaa, ettei pääse oikein ton koiven takia juhlimaankaan. Ei varmaan olis hyväksi bileilta, ei varmaan paranisi sen jälkeen ikinä.
niin kauan kun pysyttelet kävelyssä tai vastaavassa liikkumisen muodossa niin ei pitäisi olla mitään hätää. riippuu vähän kuinka sähäkästi pompppii pöydillä ja teknoaa yössä että kannattaako lähteä vai ei.

niin kauan kun pysyttelet kävelyssä tai vastaavassa liikkumisen muodossa niin ei pitäisi olla mitään hätää. riippuu vähän kuinka sähäkästi pompppii pöydillä ja teknoaa yössä että kannattaako lähteä vai ei.

Mietinkin tuota, mitenhän paljon passaa käveleksiä. Lääkäri oli hyvin vähäpuheinen, eli ei oikein sanonu juuta eikä jaata. Huomenna kaverin valmistujaisetkin, ehkäpä uskaltaudun baariin mukaan, mutta jätän tanssimishommat tervekinttuisille ihmisille.

Mietinkin tuota, mitenhän paljon passaa käveleksiä. Lääkäri oli hyvin vähäpuheinen, eli ei oikein sanonu juuta eikä jaata. Huomenna kaverin valmistujaisetkin, ehkäpä uskaltaudun baariin mukaan, mutta jätän tanssimishommat tervekinttuisille ihmisille.
mulle sanoi armeijassa lääkäri että erikseen ei kannata lähteä lenkkiä kävelemään mutta jos tahtoo/pitää jonnekin päästä ja rauhassa kävelee niin siitä vaan kunhan pysyttelee kohtuudessa. aika äkkiä muistaakseni ainakin itellä parani jalkaterästä moinen.

Aivan ihana päivä takana, mutta nyt vituttaa kauhea kurkkukipu :( Tuntuu että kurkku on ihan tukossa ja nieleminen on vaikeaa ja sattuu. Ihan kiva ajoitus, sillä huomenna on tiedossa ylppärijuhlintaa sun muuta kivaa ja pitäisi olla skarppina.

Lisäksi hankin varpaaseen rakon ja se on kipeä. Ja eräs ihminen on ääliö, vituttaa kun se ei osaa sanoa suoraan mitään!

Ei oo vielä mitään töitä kesäksi eikä rahaa. Vuokran saa ainakin maksettua mutta muuhun käyttöön sitä ei oo. Autostakin pitää maksaa verot ja vakuutukset. Kelikin on tosi hyvä ja tuntuu että pitäs olla jossain "juhlimassa" muttei nyt kiinnosta. Tullu oltua keitolla ihan tarpeeksi viime aikoina. Sekin vituttaa ettei naisia tunnu tapaavan muualla ku baarissa. Kuntokin yleensä on mikä on niin ei siinä oikein omat hyvät puolet pääse välttämättä esiin.

Back
Ylös Bottom