Oikeastaan kaikki vituttaa tällä hetkellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään menee 146e tukipohjallisiin :curs: Yritän koko ajan vakuutella itselleni, että niistä on pitkään hyötyä ja jos ne auttaa mun selkä- ja polvikipuihin, niin se on hintansa väärtiä. Silti rassaa laittaa tollanen summa rahaa johonki pariin läpyskään...!
Sitte vituttaa, kun ei oo moottoripyörän takapenkkipaikkaa mulle tänä kesänä :(
Ja sitten, työkavereiden paska käsiala. Ja se, että joutuu tehdä niiden hommia ja yrittää ottaa selvää niistä harakanvarpaista. Jumalauta...
Sama vika täälä! Eilen tein asiakkaalle yhden tilauksen sijaan kaks kertaa sen yhden tilauksen! Ffffuuuuuuu! Vain sen takia kun lappuun oli laitettu epäselvästi kaikki mahdollinen, eikä oltu tehty niin kuin se on sovittu helpommaksi tehdä. Ja tämähän oli minun syytä kun en jaksa keskittyä lukemaan lappuja selvemmin :curs: Lapussa oli mun mielestä, joku aivan uusi numero koodikieli, jota en ollu ennen nähny. Tein oletukset entisten numeroiden perusteella, mutta VVVVVVÄÄRIN! ja tästä johtuen tilaus tuli tuplana..
+se että minulle pidettiin koko päivän mykkäkoulua, enkä saanut selville mistä se johtui.
Miks naisten (suurimman osan) kans on niiiiin vaikeeta tehdä töitä?
Myötäelän täysin!!! Otetaanko vertailun vuoksi kuvat, kumman työkaverin käsiala on enemmän puuroa ;)
p.s. Tässä on kyse miehistä. Kaikilla naisilla on selkee käsiala. Ja naisten kanssa on kivempi tehdä töitäkin, ainakin täällä.
Heh, ei täällä :D Tai no.. välillä on kyllä mukavaakin olla töissä, ~2päivää kuukaudesta kun olen yksin työvuorossa.