Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oikeastaan kaikki vituttaa tällä hetkellä.
20070825113411!Fuck_key.jpg

Ajettiin muijan kans Tikkurilassa kevarilla kaks päällä nii viereseltä kaistalta tuli joku auto ihan kii mun mooppediin ja kuski PURISTI TYTTÖYSTÄVÄNI PERSETTÄ varmaan 50 vauhissa. Siis voi vittu mitä talipalleroita maailmasta löytyy. Se vitun urpo käänty eri suuntaa nii en kerenny perää, ai vittu oisin menny talloo sen paskaks. Auto oli vielä joku ihan uus Audi ja kuskina oli joko manne tai joku vitun kebabbi, en kerenny tarkkaa kattoo.

edit: lisätää nyt muutki vitutuksen aiheet:

- rahat loppu
- pitäs maksaa 35e sakkoa, eräpäivä lähestyy
- pitäs maksaa 50e ku menin hätäpäissää ilmottautuu ens vuoden abiristeilylle -.-
- piikki pitäs myydä mutta kukaa ei osta ja se kaikenlisäks rupee nyt just lahoilee ni ei kukaan varmana osta
- auto pitäs ostaa
- koulussa pitäs tehä ainakin: matikan uusinta huomenna, en ole lukenut. Hi4 piti kans uusia nyt mut jätin vahingossa syksyyn. Jotta pääsen äikästä läpi pitäisi tehdä kirjaessee (ei ole edes kirjaa valittuna enkä todellakaan jaksa lukea) ja jotain tekstitaidon tehtäviä.
- muutenkin koulu menee päin vittua
- täti kuoli eilen, ei auta vitutukseen
- kitarakamoiki pitäs uusia ku neki rupee hajoilee

VITTU!

Tänään ollut kyllä taas tälläinen " kaikki vitutukset päälle kerralla"- päivä. Yömyöhään tuli eilen tehtyä kouluhommia kunnes aamulla huomasin, että olin tehnyt ne väärin ja olin jo ko. tehtävät palauttanut. Vittu. Opinnot muutenkin menee ihan viturallaan, joutuu syksyksi siirtelemään monia kursseja tältä keväältä.

Tänään salilla oli sellainen n. 58-vuotias ukko, joka ärsytti niin paljon... Punaisissa verkkareissaan se tuijotti, kun tein selkää ja liikuin paikasta toiseen. Kävi jopa yhtä vanhempaa naista neuvomaan, että ''kuinka vatsoja tehdään oikein laitteessa''.. Noin viisi kertaa kävi tätä naista huomauttamassa. Olisipa paikalla ollut joku nuori ja järkevä mieshenkilö, joka olis voinut vähän ojentaa sitä ;D. Loin murhaavia katseita, kun ukko yritti olla muka niin asiantuntijaa että.. Hiton spede, treenaisi vaan itsekseen sen koko kropan läpi pikkupainoillaan ja olisi päivystämättä kahta tuntia, kun toiset yrittää olla omissa oloissaan. Murh!

Tänään nauratti ku kävin armeijan salilla ni siellä 5 sotapoikaa veti ihan samaan tahtiin hauiskääntöä vierekkäin.. Eikai tossa mitään ihmeellistä mutta hymyilytti hieman.

saatana. Onko oikeesti tilanne vuonna 2009 se, että kun laitan googleen "24h huoltoasema oulu" ja yritän ettiä paikkaa mistä sais rikkinäisen autonpolttimon tähän aikaan kun aamulla on katsastus niin se ei vaan onnistu.

Joo-o, oonkin hiton kiinnostunut jostain heinolan st1:stä tai siitä saanko pitsaa jostain oulun huolttikselta, aukioloaikoja tai varaosavalikoimaa ei kyllä kiinnosta kertoa.

Tänään menee 146e tukipohjallisiin :curs: Yritän koko ajan vakuutella itselleni, että niistä on pitkään hyötyä ja jos ne auttaa mun selkä- ja polvikipuihin, niin se on hintansa väärtiä. Silti rassaa laittaa tollanen summa rahaa johonki pariin läpyskään...!

Sitte vituttaa, kun ei oo moottoripyörän takapenkkipaikkaa mulle tänä kesänä :(

Ja sitten, työkavereiden paska käsiala. Ja se, että joutuu tehdä niiden hommia ja yrittää ottaa selvää niistä harakanvarpaista. Jumalauta...

Tänään menee 146e tukipohjallisiin :curs: Yritän koko ajan vakuutella itselleni, että niistä on pitkään hyötyä ja jos ne auttaa mun selkä- ja polvikipuihin, niin se on hintansa väärtiä. Silti rassaa laittaa tollanen summa rahaa johonki pariin läpyskään...!

Sitte vituttaa, kun ei oo moottoripyörän takapenkkipaikkaa mulle tänä kesänä :(

Ja sitten, työkavereiden paska käsiala. Ja se, että joutuu tehdä niiden hommia ja yrittää ottaa selvää niistä harakanvarpaista. Jumalauta...

Sama vika täälä! Eilen tein asiakkaalle yhden tilauksen sijaan kaks kertaa sen yhden tilauksen! Ffffuuuuuuu! Vain sen takia kun lappuun oli laitettu epäselvästi kaikki mahdollinen, eikä oltu tehty niin kuin se on sovittu helpommaksi tehdä. Ja tämähän oli minun syytä kun en jaksa keskittyä lukemaan lappuja selvemmin :curs: Lapussa oli mun mielestä, joku aivan uusi numero koodikieli, jota en ollu ennen nähny. Tein oletukset entisten numeroiden perusteella, mutta VVVVVVÄÄRIN! ja tästä johtuen tilaus tuli tuplana..
+se että minulle pidettiin koko päivän mykkäkoulua, enkä saanut selville mistä se johtui.
Miks naisten (suurimman osan) kans on niiiiin vaikeeta tehdä töitä?

Sama vika täälä! Eilen tein asiakkaalle yhden tilauksen sijaan kaks kertaa sen yhden tilauksen! Ffffuuuuuuu! Vain sen takia kun lappuun oli laitettu epäselvästi kaikki mahdollinen, eikä oltu tehty niin kuin se on sovittu helpommaksi tehdä. Ja tämähän oli minun syytä kun en jaksa keskittyä lukemaan lappuja selvemmin :curs: Lapussa oli mun mielestä, joku aivan uusi numero koodikieli, jota en ollu ennen nähny. Tein oletukset entisten numeroiden perusteella, mutta VVVVVVÄÄRIN! ja tästä johtuen tilaus tuli tuplana..
+se että minulle pidettiin koko päivän mykkäkoulua, enkä saanut selville mistä se johtui.
Miks naisten (suurimman osan) kans on niiiiin vaikeeta tehdä töitä?

Myötäelän täysin!!! Otetaanko vertailun vuoksi kuvat, kumman työkaverin käsiala on enemmän puuroa ;)

p.s. Tässä on kyse miehistä. Kaikilla naisilla on selkee käsiala. Ja naisten kanssa on kivempi tehdä töitäkin, ainakin täällä.

Myötäelän täysin!!! Otetaanko vertailun vuoksi kuvat, kumman työkaverin käsiala on enemmän puuroa ;)

p.s. Tässä on kyse miehistä. Kaikilla naisilla on selkee käsiala. Ja naisten kanssa on kivempi tehdä töitäkin, ainakin täällä.

Heh, ei täällä :D Tai no.. välillä on kyllä mukavaakin olla töissä, ~2päivää kuukaudesta kun olen yksin työvuorossa.

Heh, ei täällä :D Tai no.. välillä on kyllä mukavaakin olla töissä, ~2päivää kuukaudesta kun olen yksin työvuorossa.

Mä oon aina yksin, mutta edellisen vuoron tekemiset toki vaikuttaa munkin duuniin... Just yritin selvittää, onko toi yks sukunimi Perttilä, Penttilä, Penssilä, Pärssinen, vai mikä vittu.. P:lla se alkaa ja muusta ei saakaan selvää, mutta ehhhh....

Just tän takia muutin pois pohjoisesta. Tähän aikaan vuodesta ei pitäis enää sataa lunta 10 senttiä, eikä ensimmäisenä aamulla pitäis tarvita lähteä puhdistamaan pihaa, että saa auton liikenteeseen. Eikä aamulenkkiä pitäis tarvita kävellä nilkkoja myöten hangessa tai siis loskassa!

Tämän aamun reppujuoksulenkki tuotti tulosta: pikkuvarvas auki oikeassa jalassa ja sukka veressä. Ei se vielä mitään sinänsä, mutta vasemmassa jalassa alkaa ukkovarpaan kohdilla jalkapöytä olla kolhuilla ja kosketusherkkä, koska lenkkarit on vielä uudehkot ja ihan saatanan jäykät.

Ice Poweria päälle. Pitänee nyt kuitenkin huilia lenkkeilyn osalta. Korvaan aamuaerobiset sitten uinnilla ja spinningpyörällä. Vittuperkelesaatananhelvetti. Just kun olin liekeissä.

Mailiin satelee kielteisiä vastauksia kesätyöhakemuksiin ja yrityksiin soittaminen alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa ku joka paikassa on sama laulu "ei oo".

Tän TAPPAJAinfluenssan aikanakin huomannut taas kuinka paljon ärsyttää hysteeriset ihmiset, jotka tuntuvat olevan täysin kykenemättömiä rationaaliseen ajatteluun. :curs:

viddu murtukohan toi pikkusormi nyt:confused: liikuttaa pystyy, mut joissakin jos laittaa kuormaa niin sattuu pistävästi mut ei kaikissa asennoissa. Toisaalta ei ole turvoksissa että ei kai se sit onneks ehkä ole murtunu...

Ihmiset on niin perseestä, edelleen.

vituttaa, pitäs muka nukkua ja sit puolen tunnin torkkujen jälkeen on muka täys virkku olo. Sit jengi vielä juhlii pihalla jtn vitun vappua ja ite lähdössä yhdeltä töihin, vissiin saa ihan koomassa taas raataa. [/vitutus]

Back
Ylös Bottom