Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hieman v*tuttaa, kun selkä reilu viikko aikaa niksahti paikaltaan ja huomenna pääse vasta niksauttajalle. Väliin jäi kahdet juoksu kilpailut sekä viikon sali-, kickboxing- ja juoksutreenit. Ja pitäis kesäks tiputtaa viel 12kg painoa. Ja kaiken lisäksi ei kesäksi töitä!!

Kävin äsken viisaudenhampaan poistattamassa ja pelottaa muiden kauhupuheet kivusta kun toi puudutusaineen vaikutus heikkenee :hyper:
Siis hirveintä oikeesti mitä tiedän niin viisauden hampaitten poistaminen. Mulla poistettiin syksyllä kaks kerralla (kesällä poistetaa vie loput). Toinen puoli naamasta oli sen jälkee viikon ihan turvonnu, ei pystyny syömää mitää kiinteetä, vedin pelkkää jogurttia, mehukeittoo ym. Hampaita ei pystyny pesee ku suu ei auennu kunnolla ja se veren maku suussa ai että. Ja se kipu, ei mitää rajaa. Kaikkii mahollisii särkylääkkeitä vaan. Ja alussa tietty kannattaa pitää jotai kylmää siinä poskella, estää mustelman ja helpottaa turvotusta. Ja treenaamaan en pystyny suunnillee viikkoo ku kaikki paine tuntuu suussa.
Ja vitsi jos oisin saanu poistatettuu noi hampaat joku pari kuukautta aiemmin niin ei ois maksanu mitää koska olisin ollu alle 18 v. Mutta koska olin täysikänen niin hintaa tuli jotai 112 € + tikkien poisto 14 €...

Tapauskohtaista tuo viisaudenhampaiden poiston jälkikipu. Itselläni sattui lähinnä nauraminen, kun tikit ottivat vastaan. Ei tarvinnut edes turvautua niihin tujumpiin lääkkeisiin, pelkkä burana riitti. Nesteruokavaliolla joutui hetken elämään, mutta oli se sen arvoista.

Asiaan. Halvahko (sähkö)pihalyhty osoittautui aivan sysipaskaksi koottaessa. Jumalauta vaikka se tuote olisikin halvempi, ei se tarkoita sitä, että paketissa tulee aivan eri tuote kuin luvataan. Lyhdyn lasit kolisevat ja kilisevät tuulen mukana (pidikkeet eivät pidä laseja paikoillaan) ja osa mukana tulleista ruuveista ei pysy niille valmiiksi poratuissa rei'issä!

Seuraavaksi kirjoitan pienen palautteen kyseiselle firmalle ja sen jälkeen menee kaikki siihen putiikkiin läheisestikin liittyvät yritykset boikottiin. Vaikka kyse onkin kohtalaisen pienestä summasta, niin joku raja pitää saada tähän kuluttajien kusettamiseen.

Ne jotka inisee viisaudenhampaan poistosta, eivät tiedä vielä hammaskivuista mitään. Juurihoidot ovat meinaan asteen verran hirveämpiä, jos juuren hermot eivät ole vielä kerenneet kokonaan kuolla. Siihen kun jurskauttaa, niin maailma vain välähtää.

Mulla poistettiin kaksi viisaudenhammasta tossa jokunen aika sitten, eikä siitä seurannut mitään kipuja kertakaikkiaan. Suuta ei aivan kunnolla saanut auki pariin päivään, mutta siinä ne haitat sitten olikin. Että ilmeisesti aika paljon riippuu tapauksesta. Ei kannata hirveesti stressata etukäteen kuitenkaan tota.

Niin, tässä vissiin pitäis jonkun asian vituttaakin. No sanotaan vaikka toi paska keli, kun räntää sataa.:curs:

Multa on otettu viimesen kuukauden aikana 2 (ala)viisaudenhammasta pois. Kummankin hampaan juuret oli suorat joten ne lähti helposti irti, enkä tuntenut oikeastaan minkäänlaisia kipuja. Molemmilla kerroilla otin buranan vain ennen poistoa, sen jälkeen en moisia suuhuni laittanut. Pääsin siis helpolla :)
Kävin revityttämässä ne irti vain siksi koska se oli vielä ilmaista.. Yks olis jäljellä, mutta se ei ole vielä puhjennut. Sen poistosta joudun maksamaan sillä ens viikonloppuna musta tulee vanhus :D

Tällä hetkellä vituttaa isäpuoli.. Ei oikeen lämpeä idealle, että järjestän synttäribileet kotona. On muutenkin aika pikkutarkka paskiainen eikä hänen mielestään ole mitenkään mahdollista että vuosien saatossa lattiaan saattaa ilmestyä joku pikkunaarmu tai jälki. Ja jos bileet järjestän niin hän ei millään suostu olemaan poissa kotoa koko yötä vaan tulisi yöllä joskus klo 12 jälkeen takaisin (wtf?!). Saisi tulla takaisin aikaisintaan klo 14 seuraavana päivänä jotta oisin ehtinyt hinkata koko kämpän jälleen kiiltäväksi..

jo toista viikkoa vajaa aste lämpöä.. ei flunssaa eikä muutenkaan kipeä olo. Vituttaa.. Pitää kai pitää toinen totaalilepoviikko.. Vittu ei pääse vieläkään treenaamaan. Joutuu kai käydä mittauttamassa tulehdusarvot.

Bongattu ja varattu alle 500e:lla 2 viikon matka roodoksen keskustassa 2h+keittiönurkkaus. Ja sitten perkule työnantaja ei meinaa antaa kesälomaa sille ajalle. Hemmetti! Pomo lähtis varmaan ite matkalle mielummin.

Vitun paska sampopankki. Huomasin että taas on lähteny tuplana rahaa kun oon nostanut automaatilta. Äsken nostin 60€, oli mennyt 2 kertaa. Sama homma pari viikkoa aikasemminkin. Vittu miks mulla on noin kyrvässä paikassa paalut? No ei oo huomisen jälkeen. :curs:

Vitun paska sampopankki. Huomasin että taas on lähteny tuplana rahaa kun oon nostanut automaatilta. Äsken nostin 60€, oli mennyt 2 kertaa. Sama homma pari viikkoa aikasemminkin. Vittu miks mulla on noin kyrvässä paikassa paalut? No ei oo huomisen jälkeen. :curs:
Ja on sitten yks vittu koko sampo. Pari viikkoa sitten lopetin 29 vuotta kestäneen asiakassuhteen Sampon kanssa, alkoi ihan vanhan liiton Postipankista. Siirryin paikallisen Osuuspankin asiakkaaksi.

Tämä nyt on pukuhuonekomediaa, mutta kuitenkin salin pukuhuoneessa.
Noin 40-50-vuotias mies oli saunassa ja veteli ihan asiallisesti palkkaria shakerista. Lähdin sitten suihkun kautta pukukaapille, ja kyseinen herra saapuu lähes viereiselle kaapille, ja vetää treenikassista keskiolutpullon ja korkkaa ihan muina miehinä siinä ja rupee kiskomaan huiviin. Sitten huomasin, että kaverin kaapin päällä oli jo kaksi tyhjää kaljapulloa. Eli mitähän siellä sheikkerissä olikaan..

Samalla salilla olen pukukopissa haistanut myös kannabiksen voimakkaan tuoksun (ei poltettuna). Kyseessä ns. ketjusali, eli mistään pikkusalista ei ole kysymys.

Noh, ihmisillä on erilaisia tapoja palautua treenistä..

viisaudenhammas revittiin pois, no tuntuu puskevan jonkinlaista mätää ja haisee tosi hyvälle.. mahtaakohan olla normaalia vai pitäiskö mennä hampilääkäriin..

Back
Ylös Bottom