Kävin äsken viisaudenhampaan poistattamassa ja pelottaa muiden kauhupuheet kivusta kun toi puudutusaineen vaikutus heikkenee 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Siis hirveintä oikeesti mitä tiedän niin viisauden hampaitten poistaminen. Mulla poistettiin syksyllä kaks kerralla (kesällä poistetaa vie loput). Toinen puoli naamasta oli sen jälkee viikon ihan turvonnu, ei pystyny syömää mitää kiinteetä, vedin pelkkää jogurttia, mehukeittoo ym. Hampaita ei pystyny pesee ku suu ei auennu kunnolla ja se veren maku suussa ai että. Ja se kipu, ei mitää rajaa. Kaikkii mahollisii särkylääkkeitä vaan. Ja alussa tietty kannattaa pitää jotai kylmää siinä poskella, estää mustelman ja helpottaa turvotusta. Ja treenaamaan en pystyny suunnillee viikkoo ku kaikki paine tuntuu suussa.Kävin äsken viisaudenhampaan poistattamassa ja pelottaa muiden kauhupuheet kivusta kun toi puudutusaineen vaikutus heikkenee![]()

Ja on sitten yks vittu koko sampo. Pari viikkoa sitten lopetin 29 vuotta kestäneen asiakassuhteen Sampon kanssa, alkoi ihan vanhan liiton Postipankista. Siirryin paikallisen Osuuspankin asiakkaaksi.Vitun paska sampopankki. Huomasin että taas on lähteny tuplana rahaa kun oon nostanut automaatilta. Äsken nostin 60€, oli mennyt 2 kertaa. Sama homma pari viikkoa aikasemminkin. Vittu miks mulla on noin kyrvässä paikassa paalut? No ei oo huomisen jälkeen. :curs:
Sama, johtuu varmaan sunnuntaista...
Sama. Johtuu varmasti tosta säästä ja tylsyydestä.