Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

en nukkunut viime yönä sekunttiakaan. Aika vittumainen olo, mut ei kehtaa nyt käyä nukkumaan kun nukuttaa. Menee sit vaa unirytmi enempi vituilleen.

Aivan sama homma nyt on olo sit ihan hirveä :curs:

Pari kuppia kahvia jeesas vähän.. Ei oikeest ees voi käyä nukkumaan, kun iltapäivällä pitää soitella labraan ja kysellä tuloksia. Veikkaan että piristyn tossa salkkareitten aikaan.. Varmaan klo 19. kun alkaa jännittää ja sit valvon ja katon vielä 02.00 discoveryltä miami inkin uusinnan.

vittu. Kännykkä näytti jotain ihme aikaa ja sen mukaan heräilin (tarkoitus oli 5.30) ja kännykkä näytti aikaa 5.15. Suuntasin lenkille. Lenkkeilin noin tunnin tulin kämpille, kännykkä näytti 6.30, ei siinä mitään, menin suihkuun ja jätin koneen aukeamaan. Ihmetys oli suuri kun koneen kello näytti 10.30. Perkele turhia poissa oloja tuli. :itku: :curs:

Käsittämätöntä näiden kurssikirjojen hinnat Suomessa. Jos olisi kyseessä englanninkieliset kirjat, ne saisi vielä ½ hintaan Amazonista tilaamalla, mutta kun on suomalaiset kirjat niin...:curs:

4 parisataa sivuista kirjaa = 220 euroa:curs::curs::curs:

Perkele vituttaa nuo viisaudenhampaat. Alkaa syöminenkii olla jo aika kivuliasta. Pitää soittaa YTHS:lle ja mennä repimään pois nuo paskiaiset. :curs:

Turpos TAAS jalkapöytä.. vittu !:curs:

Ja pienessä simassa ne voimat kasvavat yleensä aika rajusti. Aika monesta tulee mm kädenväännössä väh se "suamemmestari". Eli salillehan kannattas mennä pikku nousuis??

Istuin bussissa ja kuuntelin musiikkia sitten huomasin että joku nainen puhuu mulle. Keskeytin musiikin kuuntelun ja kysyin mitä asiaa. Ja sain jonkun lapun missä piti arvioida sen linjan kuskien toimintaa ja samalla kun sain se lapun niin tämä nainen kysyy vielä: Ootko muuten täyttänyt vielä viittätoista? Ei vittu oon aina saanu kuulla siitä että näytän nuorelta mutta alle viistoista :dance2:

Nämä pierut on aika yleisiä olleet salilla ja se vaan naurattaa joka kerta. En tiedä mikä siinä pieruhuumorissa niin naurattaa.

Tässäpä tälläinen juttu. Ennenvanhaan kun tuo sali oli uimahallin yhteydessä tapahtui kaikkea. Mieleen tulee yksi vanha papparainen joka polki aina polkupyörällä ja löyhytti t-paitaansa aina samalla. Sitten hän pyyhki naamasta hikeä paidan helmaan ja jatkoi löyhyttelyä. Sama rutiini tapahtui jokakerta.
Pukukopinpuolelta tulee mielee yksi jannu joka niin kovasti tykkäsi karaokesta ja oluesta. Kerran olin saunassa ja siellä oli pari muutakin samaan aikaan, koska uimahalli oli avoinna. Se jannu kiskaisee lasisen oven auki ja hihkaisee eräälle saunassa olevalla "oletko käynyt laulemassa karaokea" Hän kehaisi ostaneensa karaokevehkeet kotiinsa. Siinä saunanoven vieressä on sellainen pieni suihku, josta saa kiuluun vettä. Se otti sen suihkunpään (piti mikkinä) ja alkoi laulamaan aikuinen nainen mä oon kappaletta ja heilui siinä samalla. Mun oli pakko poistua siitä pukukoppiin nauramaan.
Kolmas tapaus oli hoikka vanha uskovainen mies. Se hiippaili siellä pukukopin puolella ja kyyli toisia miehiä kun ne pukeutu. Tapauksessa ei oikeastaan ole mitään hauskaa, mutta se ei sitä lopettanut vaikka sain sen kiinnikkin. Onneksi sitä ei näy enää, koska sali muutti tiloja muualle.

Ööh en tiedä missä puskissa sä lenkkeilet, mutta eiköhän klo 10 aikoihin ole jo ihmisiä ulkona aika paljon enemmän kuin klo 5? :D + valoisampaa

sitä meikäläinen ihmettelin, että porukkaa paljon liikenteessä. Noh tosta valoisuudesta en tiedä kun 5 aikaan alkaa olla jo valoisaa. Ihmettelinkin lenkkeilessä miksi mummoja pyörii valintalon pihalla kello 6 vaikka kello oikeesti olikin jo yli 10. :D Noh kävin ostaan kaksi herätyskelloa ja yhen seinäkellon nukkumistilaan niin ei toistu enää.

Mul on purenta menny ihan oudoks.. Pahoin pelkään että joutuu laittaa raudat.. No ei sit yhtään aikasemmi niitä sitten voinu laittaa ku melkee kakskymppisenä..

Tänäänhän oli mitä mahtavin sää! Mutta voi vittu muistin äsken 24- katottuani etten oo syöny ehrmanneja ja pesin jo hampaat. ei vittu! En mee kyllä enää hakemaankaan tästä sängyn pohjalta, mutta nyt mun musklet katoaa. :(:(

Saatanan saatana! Kuorin appelsiinia, ja taaaas ne mehut purskahti suoraan silmään :curs:

????

21010_fuk20_123_935lo.jpg

Back
Ylös Bottom