Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä pyörä? Kävikö pahasti?

Ettei iha offiks mee nii mua vituttaa, ku on naisten vuoro justii nyt ja kestää ties kuinka kauan... vittuku piti mennä vetään jo betaalaniinit...

kmx 125... eipä tossa ku käsi vähä kipeeks ja töist saikkuu tän päivän sen takia ja housut vähä otti osumaa. nii ja toi stongaki tais vähä vääntyy. mut se tosiaa oli sellane et vähä liikaa kaasuu mutkas ni sutas takarengas alta ja pyllähdin nätisti siihe pyörän vierelle :D

kmx 125... eipä tossa ku käsi vähä kipeeks ja töist saikkuu tän päivän sen takia ja housut vähä otti osumaa. nii ja toi stongaki tais vähä vääntyy. mut se tosiaa oli sellane et vähä liikaa kaasuu mutkas ni sutas takarengas alta ja pyllähdin nätisti siihe pyörän vierelle :D
ei kai nyt kawassa niin paljon tehoja ole?

mikä vitun kawa

Lähin pyörällä salille (kattomaan onko se auki - matkaa about 4 kilsaa suuntaansa) tihkusateessa, mutta eikö se koventunu ja jouduin kolmen eri sateen suojassa odottamaan. Eihän se lakannu ja päätin aina kun vähän sade ''herkeää'' niin meen lähemmäs kohdetta. Tuli hyvä väli, ettei satanu toisaalta ei ollu yhtäkään katosta ja tietenkin se sade koveni aina sillon. Mikä parasta, sali ei ollu edes auki.:itku:

Itse poljin tänään kaatosateessa n. 15 km töihin, mutta ei edes vituttanu joten:offtopic:

Vituttaa tylsyys. Ei mitään tekemistä. Kaikki muut nukkuu jo, mutta ite ei edes nukkumaan voi mennä ettei unirytmi mene sekasin. Kuka saakeli on keksiny vapaapäivät?!

Olin menossa salille 6.00 ihan niinkun aina ja sit kortista olikin käynnit loppu ja en pääse loppuviikosta enää salille kun noita mun kuvia väritellään pohkeista lisää :(

Univelkaa on niin vitusti, nukkua pitäis mutta kun ei ehdi.. Työt ei maistu yhtää mutta pakko se on tehä et saa rahaa.

Lempipaitani hiha repesi pesukoneessa. Taidan haastaa taloyhtiön oikeuteen.

Helvetti, ollaan sitten näköjään niin porhoja, että on varaa seisottaa tuliterää 37 tonnin autoa käyttämättömänä autotallin pimennossa jo toista viikkoa. Ei puhettakaan, että sillä vois lähtee mökille (tavaratkin mahtus 100 kertaa paremmin siihen), vaan pitää sitten vanhalla autolla sinne mennä ja jättää meikäläiselle fillari ainooks kulkupeliks. (Ei mitään toivoa, että mie saisin uudella autolla ajella) No ei siinä ois mitään jos ois nätti kesänen keli, mutta tuossa pirun kylmässä tuulessa fillaroiminen on yhtä tuskaa. Helvetin kesäkin. (Satavarmana huomenna sataa kaatamalla vettä just sillon kun pitäs lähtee töihin)

Back
Ylös Bottom