Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hehe, kontrolloimaton lasku, oikea puoli karkaa ja siinäpä sitten ollaan. :)

Ja pieni komedianpoikanen. Olin pulloveria tekemässä kässärillä ja siinä oli sitten toinen mulle tuntematon sälli vieressä tekemässä vinopenaa, kässäreillä myöskin. Aattelin sitten kohteliaana kysäistä mitä painoja hän meinaa seuraavaksi käyttää kun ittelle ei ollu niin nuukaa ja pitkää sarjaa tein.

Minä (avaa keskustelun): Mihis meet seuraavaksi?
Hän: Öööööh... pelaamaan tennistä. *hämmentyneesti*
Minä: Jaajaa, no ei sitte mitään. *ottaa painot*
Hän: Ai, tarkoitit kässäreitä. *edelleen hämmentyneenä*
Minä: Jep.

* Kiusallista hiljaisuutta *

Luulikohan se että yritän iskeä porkkanakerhoon? :nolo:

Ja pieni komedianpoikanen. Olin pulloveria tekemässä kässärillä ja siinä oli sitten toinen mulle tuntematon sälli vieressä tekemässä vinopenaa, kässäreillä myöskin. Aattelin sitten kohteliaana kysäistä mitä painoja hän meinaa seuraavaksi käyttää kun ittelle ei ollu niin nuukaa ja pitkää sarjaa tein.

Irtos kyllä hyvät naurut :lol2:

Helvetti, ollaan sitten näköjään niin porhoja, että on varaa seisottaa tuliterää 37 tonnin autoa käyttämättömänä autotallin pimennossa jo toista viikkoa. Ei puhettakaan, että sillä vois lähtee mökille (tavaratkin mahtus 100 kertaa paremmin siihen), vaan pitää sitten vanhalla autolla sinne mennä ja jättää meikäläiselle fillari ainooks kulkupeliks. (Ei mitään toivoa, että mie saisin uudella autolla ajella) No ei siinä ois mitään jos ois nätti kesänen keli, mutta tuossa pirun kylmässä tuulessa fillaroiminen on yhtä tuskaa. Helvetin kesäkin. (Satavarmana huomenna sataa kaatamalla vettä just sillon kun pitäs lähtee töihin)
Heh, meillä on ihan sama juttu. Talliin ostettiin 50k kippo ja arkipäivisin ajellaan 1,5k€ romulla. Nykyään tosin asiat eivät ole enää niin pahasti kuin ennen. Silloin, kun toi uus auto oli aivan tuliterä, niin sillä ei saanut ajaa mihkään ilman lupaa ja muutenkin sitä piti vain seisottaa tallissa. Lasinpyyhkijänsulatkin siitä meni huonoiks vaan sen takia, että se ei varmaan puolen vuoden aikana nähnyt sadetta kertaakaan ja ne kovettui aivan koppuroiks. Ei sillä, että minä sillä olisin ajellut...

Heh, meillä on ihan sama juttu. Talliin ostettiin 50k kippo ja arkipäivisin ajellaan 1,5k€ romulla. Nykyään tosin asiat eivät ole enää niin pahasti kuin ennen. Silloin, kun toi uus auto oli aivan tuliterä, niin sillä ei saanut ajaa mihkään ilman lupaa ja muutenkin sitä piti vain seisottaa tallissa. Lasinpyyhkijänsulatkin siitä meni huonoiks vaan sen takia, että se ei varmaan puolen vuoden aikana nähnyt sadetta kertaakaan ja ne kovettui aivan koppuroiks. Ei sillä, että minä sillä olisin ajellut...

Niin samaa :D Minähän sillä tosiaankin ajasin melkein 24/7 jos vaan voisin, äitihän se meinas jo hiukset päästä repiä, kun iskä kysy haluunks mie ajaa sillä iksän valvovan silmän alla :D No en sitten ajanu, kun ei ollu korttia ees mukana, mutta oottakaa vaan kun porukat tulee takasin kotia.. :D

Joku vitun mulkku paska hajotti mun auton ikkunan :curs:

Perkele, jos mä saan sen terroristin kiinni :evil:

oliko jotain viety? vai ihan muuten vaan?

mulle ehdittii laittaa vaan joskus vanhaan autoon yönaikana jeesusteippiä täyteen mutta rikkomaan ne ei sitä sit ehtinykkään onneks

http://ircquotes.net/?127691

Kumpi kopioinu kumpaa? :D
Vai sama miäs?

Vituttaa, kun aamulla 8 aikaan alotetaan kämpässä poraamaan noin 25cm paksun betoniseinän läpi virolaisten duunarien toimesta. Laitoin korvatulpat ja käänsin kylkeä mutta 10 aikaan sattui korviin jo niin paljon, että oli pakko lähteä talosta. Joku taloyhtiön ilmastointiputkien remppa kyseessä.

Vittu ei tuu vettä saatana ::curs: Käyn kohta hakkaa ton putkarin.

Vittu ei tuu vettä saatana ::curs: Käyn kohta hakkaa ton putkarin.

Toi on muuten harvinaisen vittumaista. Muistan kun vapun jälkeisenä aamuna oli vesi pois. Oltiin tietenkin juhlittu koko yö niin ei ollut mitään herkkua kun vessaa ei voinut vetää eikä hanoista tullut vettä. Onneksi oli edes kolaa, että sai pahimman janon sammutettua.

Olin talkoissa väsämäässä peltikattoa. Kattopelti lipes käsistä ja vetäs käsivarteen komeen vekin -> viis tikkiä ja vituttaa. Ei tarvi kesäloman viimesen viikon aikana saunoo eikä uida :(

Back
Ylös Bottom