Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu mä olen pätevä kaveri. Onnistuin eilen polttamaan selkäni oikein kunnolla ja olen kuumeessa noin muuten vaan. Eli siis selkä on kuin tulessa ja loput miehestä palelee horkassa... :curs:

vittu miten ärsyttää ku jos ei ryyppää niin on "ihan ihme äijä" ja katotaan kieroon että mitävittua? Etkö juo? Nytkin olis koko viikonlopun kaupungissa perus kännifestarit mut ei vaan nappaa. oon sitte paha ihminen perkele enkä juo :evil:

vittu miten ärsyttää ku jos ei ryyppää niin on "ihan ihme äijä" ja katotaan kieroon että mitävittua? Etkö juo? Nytkin olis koko viikonlopun kaupungissa perus kännifestarit mut ei vaan nappaa. oon sitte paha ihminen perkele enkä juo :evil:

Hahah! Koin äsken ihan saman fiiliksen kun yks puhelu loppui :jahas:

Voi vittu kun oli taas bussissa joku ääliö vapaan kasvattajan edustaja mukuloineen. Pienet pojanrontit huusivat ja kiroilivat niin että alkoi itselläkin korvat punottamaan. Isukki tuosta viis veisaa..kunhan katselee maisemia ikkunasta. Sormet syyhysivät antaa pikku hampuuseille elämiensä ensimmäiset tukkapöllyt. Myös isukin nenää olisi voinut vähän vääntää. On se perkele, kun ei osata pientä kuria lapsille pitää. :wall:

Vittu alaselkä kipee :(

Oikeastaan ensimmäistä kertaa rupes oikein tosissaan pistämään vihaksi tuo NRJ:n musiikki salilla. Nyt se vielä kuului niin selvästi kun porukkaa ei paikalla itseni lisäksi ollut ketään. Jotain Euro Top-30 lista soi ja voi helevettiläinen mitä kuraa. En edes tiedä mikä ko. musiikin tyylilaji on... R&B tai jotain varmaan.

Kait se on sitten hyvää oltava jos se euroopassa on eniten kuunneltua mutta itselleni ei kolahda ei sitten yhtään; ei varsinkaan treenissä eikä muutenkaan.

Kunnon sontaa.

On se hienoa istua "kesän" parhaat kelit sisällä sairastaen. Vittu. :jahas:

Allergiat... Koko ajan joutuu niistämään, aivastelemaan ja silmiin koskee ihan kivasti

Vitun umpisuolenleikkaus...:curs: sellaseen lääkärit eilen pääty ja leikkas ja sit se kuitenkin oli iha terve.. voi prkl.. nyt sit vaa parannellaa ja toivotaa et kivut lähtee menee. reenitki just rupes kulkeen ja muutenki olis voinu näillä ilmoilla enemmän temmeltää ulkona.

Vitun teollinen paskaruoka vittu!! Kauhee nälkä eikä tuolla ole mitään mitä haluaisin syödä, kaikessa on liikaa jotain paskaa tai se on muuten vaan pahaa. En oo tänään syönyt yhtään mitään ku ei tuolla oo ku jotain vitun muroja ja kaikkea lisäainepaskaa ja oon vaan odottanu et äiti tulis kotiin ja voisin lähettää sen kauppaan.

Vitutttaa että minä istun sisällä koneen ääressä kun ulkona olisi aurinkoinen ,lämmin ja sopivan tuulinen ilma.

Mutta ei :/ kaikki ovat viettämässä jo chillailu iltaa kotonaan, ja ulkoileet aijemmin päivällä milloin minä olen vielä nukkumassa.

Saatanan saatana

-Joo eipä paljoa käy kateeksi näitä "maailmanmatkaajia" jossain Thaimaassa jne, vittu ei tällasta saatanan hellettä jaksa montaa päivää putkeen.
-Loma loppuu ja pieni pelko perseessä et miten vitussa jaksaa vääntää 11kk taas.
-COD4 ei kulje, tekis mieli hajottaa pleikkari ja upottaa suohon koko paska.

-Joo eipä paljoa käy kateeksi näitä "maailmanmatkaajia" jossain Thaimaassa jne, vittu ei tällasta saatanan hellettä jaksa montaa päivää putkeen.
-Loma loppuu ja pieni pelko perseessä et miten vitussa jaksaa vääntää 11kk taas.
-COD4 ei kulje, tekis mieli hajottaa pleikkari ja upottaa suohon koko paska.

Sä kans muusta tiedä kuin COD:sta :D Myy ny koko peli pois, niin mäki tein :)

Back
Ylös Bottom