Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Normaali-teiniperuspenkki-juttu: Kuuntelen ku pari 15-v poikaa nostelee tankoa: "Vittu, alotettiin viikko sitten pena tekeminen ja nousee jo 70kg!"
"Vittu, me saadaan parin viikon päästä jo satane! Ajattele hei, vittu me ollaan kovia"
Penkkiä he siinä sitten jauhoivat vielä tunnin; kuinkahan kauan oli ollu siinä, ennenku ite tulin :D
Normaalisti välissä vedettiin haukkaa ja sit takas penkkiin.

Ihan kova tulos jos viikos nousee ykkönen 70 kiloon, mutta mistäköhän ne lähti? :)

Tein dippejä salilla.. Yks jätkä seuras siinä vieressä ja tokas, " Jos et tienny, niin toi ei oo ees mikään oikee liike".:wtf: . Sanoin että, "kiitti tiedosto, mä teen kuitenkin nää loppuu" :D.

joskus salilla käy samaan aikaan eräs nainen, joka painoja nostellessa päästää eroottisia ääniä/voihkaisuja.. minua se lähinnä ärsyttää mutta on samalla hauska kattoa kun nainen päästää eka voihkaisun kun kaikki miehet kääntää yhtäaikaa pään sinne suuntaan :)
Mun salilla puolestaan käy aina välillä sellainen pari-kolmekymppinen mies, joka päästelee tuollaisia äännähdyksiä. Eikä nyt siis puhuta mistään "normaalista" karjumisesta ja äännähtelystä joka tietysti kuuluu asiaan, vaan todellakin rytmikkäistä ja eroottissävytteisistä "aaah-uuuh-ngghhh"-voihkaisuista :D Mulla ei pokka pidä ikinä yhtään ja on pakko siirtyä toiseen huoneeseen hihittelemään. Ilmeisesti tää tyyppi ei itse kuule noita äännähdyksiä, kun musiikit pauhaa korvalapuista. Silloin ei nimittäin ääntele yhtään, kun laput eivät ole korvilla.

"14-vuotiaan urheilijatytön puukotuksesta epäilty 18-vuotias nuorukainen on kertonut poliisille syyn veritekoonsa:
- Taustalla on eräänlainen yhteiskuntapoliittinen juttu"

Vittu näitä saatanan teinejä! Katotaako niin tämä kusipää istuu vankilassa maksimissaan sen 10v. Viimeistään 28 vuotiaan voi sitten suorittaa seuraavan yhteiskuntapoliittisen murhansa.

Tässä taas tapaus jossa ainoa oikea rangaistus olisi kuolemantuomio. Mutta eihän sellaista voi meidän sulosessa pikku hippivaltiossamme toteuttaa.

Suomessa ei tosiaan istu ees 10 vuotta. Veikkaan että saa tuomion taposta maksimissaan 8 vuotta josta ensikertalaisena istuu puolet..

Koko käden tatskaa kutittaa niin vitusti! VÄSYTTÄÄ!

Saleista pitää maksaa ja sit ne on lähes kaikki viikonloppuisin todella onnettomasti auki, eilenkään ei ehtiny enää mitenkään reenaa illalla ku laittavat paikat kiinni niin aikasin TTU

Saleista pitää maksaa ja sit ne on lähes kaikki viikonloppuisin todella onnettomasti auki, eilenkään ei ehtiny enää mitenkään reenaa illalla ku laittavat paikat kiinni niin aikasin TTU

Mä oon luullu et joka mestassa ois jo 2000-luvulla avainkortit :wtf:

Eikä siinä avainkortit paljon auta, jos ne jokatapauksessa ängetään lukkoon ne ovet... 3-vuorotyöläisen pitää sitten valikoida salinsa aukioloaikojen, eikä esim. muuten salin käyttötarkoituksen tarkoituksenmukaisuuden perusteella...

No niin. Jeepäjee. Nyt on toiselta tehtaalta kaksi työnjohtajaa lomalla ja jäljellä vaan yksi joka ei oikein hallitse hommiaan. Vaikea arvata taas että kuka sitten joutuu sitäkin hommaa säätämään. Mielelläni en toisten osastoihin sekaantuisi, mutta pakkohan se on, kun se homman kuseminen näkyy sitten meilläkin. Nyt on jo vaikka mitä tavaraa sieltä ängetty meille tulemaan, eikä varasto tila riitä, eikä minulta ole kysytty mitään. Onneksi kohta on kesä loppu niin voi keskittyä olennaiseen...

Typerä Yölintu soinut päässä jo pari päivää. Vaikka yrittäisi kuunnella mitä tarttuvia poppirenkutuksia tahansa, niin silti vaan mä putoan.. :wall:

Naru kaulaan ja kaivoon. Ensin viis päivää ruokamyrkytyksessa karvakouran kepapin takia. Sitte pari päivää terveenä ja nyt angiina. Ei pääse salille ja taudissa syöny päin persettä. Parissa kuukaudessa muutenki paino noussu 7kg ja se taatusti ehtaa läskiä. Voi kamelin perse.

Kuinka ihminen voi olla niin ääliö että saa ruuvimeisselin käsiosalla lyötyä etuhampaan irti.
Noo se hyvä puoli tässä on että jäljellä olevat hampaat voi laskea neljällä sormella :jahas:

Huh, kylläpäs ihmisiä vituttaa nykyään paljon ku näin paljo on tullu viestei tänne :wtf:
Mut tuli mielee yks youtuben video samaisesta aiheesta joka saattaa ehkä, huom! vain ehkä laimetaa vitutuksen suunnatonta määrää... Eli laittakaapa youtubeen hakusanaksi: "Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa" jos ette ole vielä sitä kuulleet/nähneet...
Koittakaahan jaksella!

Back
Ylös Bottom