Sattuipas(taas kerran) salilla aika huvittava tapaus...
En ollu ennen nähnyt kyseistä tyyppiä, reeniä oli kuitenkin mitä ilmeisemmin takana muutamia kuukausia...
Tottakai päällä piti olla tosi kiree hihaton, hiukset letillä yhdistettynä vielä tero-tietokonenero laseihin, ja huom:ko.tyyppi oli siis miespuolinen...:D :lol2:
Katselin siinä kun mies väänsi reeniä hirvee pahis ilme päällä, ja samalla opin ihan uuden liikkeen...
Kympin käsipainot käteen ja vipareita tekemään, tosin itse olen tottunut nostamaan painot noin hartioiden tasolle, kun kyseinen kaveri teki liikkeestä oman version ja nosti käsiä ehkä puoleen siitä minne ne kuuluisi nostaa...:lol2:
Toinen huvittava tapaus salilla jossa käyn on eräs noin kolme-nelikymppinen reenari...
Muistan nähneeni ko.kaverin jo kun kävin ekoja kertoja "salilla",eli noin viitisen vuotta sitten...Jolloin itsellä reeni-intoa riitti peräti kuukauden verran...Mutta sentään reenasin kroppaa tasapuolisesti...
Tällä tyypillä on ihme tapa vihellellä yksinään koko ajan, sekä näkyvääkin näkyvämpi pakkomielle tuijotella muijia,vaikka muijan oma jätkä olisikin vieressä...
Tällä kaverilla on oma spesiaalinsa jota tekee JOKA kerta kun käy salilla...Tää on aika mielenkiintonen kombo:
Eka otetaan käsipainot, ja ladataan levyjä sellaseen vipuvarsi hässäkkään millä tehdään etuolkapäitä...
Ensimmäiseksi tehdään olkapäitä vuorotahtiin, jonka jälkeen otetaan käsipainot käteen.
Tämän jälkeen käännetään kädet 90 asteen kulmaan vartalosta,eli sivulle...(yritä itse tehdä perässä...)ja tehdään(taas) vuorokäsin hauista...Kukin voi omalla tahollaan yrittää tehdä kyseisestä asennosta hauista, ei onnistu ihan joka pojalta...
Ja kierto alusta...
Voi varmaan laskea yhden käden sormilla muut liikkeet joita hän reenaa...:itku: :lol2: