Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Mun edellisellä salilla oli seuraavanlainen toistuva tapaus. Kaks ihan beginneriä, ei mitään treenitaustaa, oli hankkinut mega duty kirjan ja sen mukaan mitä ilmeisemmin treenattiin. Mm pystypunnerrus smithissä oli aika hassua katseltavaa. Lastattiin lisäpainoja 2x1,125kg ja sillä tehtiin sellainen kevyt 8 toistoa. sit pikku tauko ja ykkönen perään. "Kyllä on tehokkaan tuntuista" tuumaa toinen ku toinen lukee välillä neuvoja kirjasta. Sarja ei ollu edes tiukka. Sit toinen kaveri ku teki melkein mitä tahansa liikettä se manas koko ajan että joko painot oli liian suuret tai pienet. Missä sellaisen keskittyminen jos ehtii jutella toiselle koko ajan?

Sit joku oli heittäny ilmoituksen että hankkii 25kg maltosäkin ja myy sitä sitten salilla hintaan 5e/kg. No jotku jannut katteli ilmoitusta ja mietti ääneen että mitähän toi auttaa. Joku vanhempi mies sitten kertoi pojille että MALTOHAN ON PUHDASTA PROTEIINIÄ!

No minä vaihdoin salia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toissapäivänä salilta:

Paikalla personal trainer ja aloitteleva n. 35 v pulskahko nainen.

"Tämä on reisihauisliike. Pistät selkänojan niin että polvet on tuossa saranan kohdalla."

(Muija asettuu laitteeseen.)

"Mä laitoin sulle vähän painoa. Nyt alat tekemään rauhallisesti."

"Joo, nyt on hyvä paino."

(Muija alkaa vääntämään liikkeitä. Naama ei punoita, hikikarpalot eivät valu, hengitys ei kiihdy. Mä teen vieressä pari settiä vatsoja välilepoineen.)

"Oli sopivat painot."

"Joo, sä teitkin tuossa noin kolmekymmentä toistoa. Voisit varmaan pistää vähän lisää..."

Salille tuli nuorehko naispuoleinen ihminen. Meni ristitaljan viereen, kiinnitti sellaisen kiinnitysmustekalan näköisen kumirenksun kiinni tolppaan. Seisoi itse viereen ja alkoi vemputtaan sillä jotain haiskäännön ja sivullenoston näköistä touhua. Toistoja nopeasti joku 40kpl kummallekin kädelle ilman minkään näköistä ponnistelua.

Vermeet reppuun ja menoksi :rolleyes:

Originally posted by Puterco
haiskäännön ja sivullenoston näköistä touhua. Toistoja nopeasti joku 40kpl kummallekin kädelle ilman minkään näköistä ponnistelua.

Joku olkapään kuntoutusliike?

...kiinnitysmustekala... ???
:confused: :confused: :confused:

Originally posted by Puterco
Salille tuli nuorehko naispuoleinen ihminen. Meni ristitaljan viereen, kiinnitti sellaisen kiinnitysmustekalan näköisen kumirenksun kiinni tolppaan. Seisoi itse viereen ja alkoi vemputtaan sillä jotain haiskäännön ja sivullenoston näköistä touhua. Toistoja nopeasti joku 40kpl kummallekin kädelle ilman minkään näköistä ponnistelua.
Jep, kuntoutukselta kuulostaa. Itsellänikin on sellainen aerobic-kuminauha, jota on kyllä joutunut venyttelemään, vaikkakin vain toisella kädellä.

Niin tuosta Terosta...

Aikoinaan Goldsilla hän selosti minulle, että miten hän on lukemassa kirjaa karatesta ja lukukokemuksen jälkeen hän on maailman paras karateka.

Pariin otteeseen hän kaatoi pukuhuoneessa ruuat päällensä mutta ei se menoa haitannut.

Erityisen ylpeä hän oli siitä, että sai eläkettä eikä joutunut käymään töissä.

Mielestäni hauskin juttu oli kuitenkin eräs siisti bodari joka vaikutti ihan täysipäiseltä ja pukeutui hyvin yms.
Erään kerran, kun hän oli mennyt suihkuun niin hän oli heittänyt vaattensa penkille ja alushousut päällimäiseksi.
Meitä oli pukuhuoneessa paljon jengiä ja eräs tyyppi kehoitti katsomaan niitä alushousuja.
Siis ne olivat PASKAISET ja sen näköiset, että niitä oli pidetty pari vuotta yhteen menoon päällä......

Itse en nähnyt tilannetta mutta tuttuni sanoi, että erään kerran, kun hän meni Goldsin saunaan niin eräs niistä vakioneekereistä oli muna kädessä ja kusi seinälle.

Originally posted by JSmith
Joku olkapään kuntoutusliike?

Ei muuten ollut, sen verta oli railakasta meno ilman pidempiä selityksiä. :rolleyes:

Originally posted by RikHard
Ei jumalauta, näitä näköjään riittää, vai olikohan sama tyyppi

Hups, syyllistyin väärään todistukseen.

Kyseinen miekkonen kusi pesuhuoneen seinälle, ei saunan seinälle.:(

Tarkoitin lähinnä saunatilaa johon laskin mukaan pesutilat........

Tossa yks päivä kun olin salilla, niin sinne tupsahti 3 noin 18 v kaveria. Asusteena oli luonnollisesti farkut ja hihaton t-paita...pojat kai siinä ensin osti jotkut protsku-patukat ja veti ne naamaansa. Sitten reenaamaan!!! 1 pojista laitto rannesiteet ja nyrkkeilyhanskat ja löi kai 3 kertaa säkkiä, siinä se reeni sitten kai olikin kun kaikki lähti meneen sen jälkeen. Mitä lie spedejä olivat...

" - ääni
- kuikelomainen olemus
- ranneliikkeet
- hatara katse (vaihtoehtona tuijottava nappisilmä "

:lol2: lollotilollotiloo!

Re: Re: kokoelma juttuja

Originally posted by Talikko

Noh.. kaverihan sitten sitoi omaan siroon vyötäröönsä noin 50kg lisää ja jokaisen dipin pohjassa laskeutui maahan, ja ponnisti itsensä jaloilla taas ylös :-) :lol1: [/B]

Vaikka tuo yllä oleva onkin aika vanha juttu,
etei kyseessä olisi ollut negatiiviset toistot.
Vai oliks ne negatiivejä???

Tämä menee jo sättimiseksi mutta mun on pakko huomauttaa että niin ruipeloita ihmisiä ei oo varmaan ollut olemassa sitten vuoden 1945.
tarkoitit varmaan: "Suomessakin oli merkittävää elintarvikkeiden niukkuutta varsinkin vuosina 1941—1942."

samalla salilla käy semmonen keski-ikäinen äijä. koko ajan äänessä, etenkin siitä miten kova kunto hänellä on. erityistä hauskuutta herättää hänen ulkoasunsa/treenikamansa: voisi kuvitella davidin käyttävän samanlaisia. trikoot suoraan 80-luvulta, t-paita jossa printti "california gym tech" tai sinne päin, ja tietysti lenkkarit. vielä hauskempaa on liikkeiden suoritustapa: ojentajat ylätaljassa tehdään korkeintaa 40 kg, siten että päästetään painopakka joka toistossa alas ja sitten vedetään se kropan painoa hyväksikäyttäen ylös. myös pullover on hauskaa katsottavaa. mies on antanut naurut monella kertaa, ei petä ikinä!:

Tapahtuipa eilen Myllypuron Liikuntamyllyssä: Muuan hieman tummapintaisempi sälli (tyyliin Kreikka-Turkki-akseli) veti tiukkaa olkapäätreeniä - koko salin ainoalla kyykkypaikalla tietenkin. Tyyppi oli roudannut kyykkytelineen väliin penkin, jossa juomapullo, käsipainot yms. rekvisiitta lepäsi, ja teki vuorotellen etupunnerrusta tangolla, pystysoutua, pystypunnerrusta kässäreillä ja sivuvipareita NIIN hirveällä pohjepompautus-varpaillenousu-polviennotkautus-selkä kaarella- tyylillä, että se olisi ollut jo melkein surullista, ellei olisi ollut niin uskomattoman koomisen näköistä :D Vedettyään em. combon jotain kolme kertaa läpi, heppu siirtyi viereiseen vipuvarsilaitteeseen tekemään pystärin ja vinopenan välimuotoa MONTA sarjaa...

kaksi herkkupalaa saman päivän aikana, jotka nostivat hymyä suupieleen. Toisen aikana jäi leuanvetosarja kesken.

Nuori nainen reenasi aurinkolasit otsalla. Hyvin näytti lasit pysyvän päässä, tosin eivät liikkeet olleet valtavan vaativia.

Kundi, joka todnäk oli saliharrastuksensa alkupuolella, suoritti vatsatreeniä gym80:n rutistuslaitteella.kuva laitteesta. Aluksi hämmästelin hänen yhden käden tekniikkaansa mutta syykin selvisi tarkemmin katsoessa. Kundi puhui samalla kännykkäänsä :jahas: Puhuminen tuntui olevan mukavaa myös juoksumatolla hieman myöhemmin.

Originally posted by flashboy
Kundi, joka todnäk oli saliharrastuksensa alkupuolella, suoritti vatsatreeniä gym80:n rutistuslaitteella.kuva laitteesta. Aluksi hämmästelin hänen yhden käden tekniikkaansa mutta syykin selvisi tarkemmin katsoessa. Kundi puhui samalla kännykkäänsä :jahas:

Mahtoi olla tehokasta vatsajumppaa :D

ja niin joo, kerran oli hauskaa seurata ku joku teki ristitaljalla rintaa. Kaveri alko nykäsemään kehon painolla pakkoja ylös, ni koko helvetin teline kaatu rysähtäen lattialle. ei helvetti etä oli koominen näky kun kynäniska ihmetteli ääneen, että "on kyllä tulosta tullu"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom