- Ikä
- 46
Mun edellisellä salilla oli seuraavanlainen toistuva tapaus. Kaks ihan beginneriä, ei mitään treenitaustaa, oli hankkinut mega duty kirjan ja sen mukaan mitä ilmeisemmin treenattiin. Mm pystypunnerrus smithissä oli aika hassua katseltavaa. Lastattiin lisäpainoja 2x1,125kg ja sillä tehtiin sellainen kevyt 8 toistoa. sit pikku tauko ja ykkönen perään. "Kyllä on tehokkaan tuntuista" tuumaa toinen ku toinen lukee välillä neuvoja kirjasta. Sarja ei ollu edes tiukka. Sit toinen kaveri ku teki melkein mitä tahansa liikettä se manas koko ajan että joko painot oli liian suuret tai pienet. Missä sellaisen keskittyminen jos ehtii jutella toiselle koko ajan?
Sit joku oli heittäny ilmoituksen että hankkii 25kg maltosäkin ja myy sitä sitten salilla hintaan 5e/kg. No jotku jannut katteli ilmoitusta ja mietti ääneen että mitähän toi auttaa. Joku vanhempi mies sitten kertoi pojille että MALTOHAN ON PUHDASTA PROTEIINIÄ!
No minä vaihdoin salia.
Sit joku oli heittäny ilmoituksen että hankkii 25kg maltosäkin ja myy sitä sitten salilla hintaan 5e/kg. No jotku jannut katteli ilmoitusta ja mietti ääneen että mitähän toi auttaa. Joku vanhempi mies sitten kertoi pojille että MALTOHAN ON PUHDASTA PROTEIINIÄ!
No minä vaihdoin salia.