Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Pitääpäs kantaa korsi kekoon :) Firman puntilla käy semmonen 3 tyypin jengi säännöllisesti treenaamassa. Ihan hyvä sinänsä, mutta ei ehkä tarttis niin *älyttömän* isolta yrittää näyttää kun varressa on jokaisella painoa about 60kg... Aina on isot sämpylät kainalossa ja reeni 'painoista' keskustellaan isoon ääneen. No ei siinä, taso ylensäkään ei ole kovin kova ko. salilla. Penkkiä sitten veivataan 10 sarjaa ja viimesissä painoissa pitää kaikki toistot auttaa ylös. No hyvähän se on jos jaksaa reenata kovaa. Samaiset tyypit näin vilaukselta paikallisessa yöelämässa ja oli tiukkaa t-paitaa päällä ja keilapallot kainaloissa. Luulis siinä jo flaksin käyvän! Opetus: älä näytä isommalta kuin oikeasti olet :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäkin tunnen Teron. Treenasin aikaisemmin "Kannarissa" mutta silloin Terolla oli aina sellainen luikku partasuu-kaveri mukana. Taisi olla ensimmäisiä kertojani salilla, kun Tero istui penkillä selkä suorana, partasuu-kaveri takaviistossa ottamassa tukea toisella jalalla seinästä työntäen Teron päätä sivulle, Teron huutaessa ja karjuessa aivan hulluna. Vaikka en mitään siinä vaiheessa mistään vielä tiennytkään, niin tajusin kuitenkin, että tuo extreme niskatreeni ei ihan normaalia taida olla.

Kerran Tero laittanut lämmintä puuroa termospulloon ja ihmetteli salilla, kun kylmä puuro ei tullutkaan pullosta ulos. Tero treenasi silloin aina vihreissä suht kireissä verkkareissa ja kutsuimme häntä "sukkahousumieheksi".

Olin tässä hiljattain taas kerran treeniä aloittamassa ja lämmittelin kuntopyörällä. Se on yleensä aika tylsää hommaa, mutta tällä kertaa silmiin sattui vähän viihdettä.

Siinä edessä aloitti rintaprässin vääntämisen semmonen vanhempi mies. Asuste oli asiaankuuluva verkkaripuku, tosin paskanen versio 70-luvulta. Verkkaritakki oli sullottu housuihin ja siihen päälle oli vedetty voimanostovyö. Jaloissa oli jonkinlaiset vaelluskengät (paskaset).

No, heppu sääti painopakan kohdalleen ja aloitti suorituksen. Ohhoh, siinähän oli vauhtiä. Kaveri väänsi räjähtäviä toistoja niin, että sai kätensä suoraksi puristamalla jaloillaan itsensä puoli metriä irti penkistä. Ja kova oli kolina ja ähellys.

Sitten pyörimään ympäri salia greipit kainaloissa ja kertomaan tutuille treenaajille treenivinkkejä.

Minulle tuli lämmin ihan tuota touhua katsellessa...

Originally posted by apophis
Opetus: älä näytä isommalta kuin oikeasti olet :)

Tuosta pullistelusta tulee mieleen eräs kaveri, jonka näkee aina sillon tällön salilla. Se tekee joka kerta samanlaisen treenin, samat liikkeet ja samat painot (en oo mikään kyttääjä, mutta tää kaveri on jo niin legenda salilla et kaikki muistaa sen sarjapainot :) ). Aluksi aina yksi sarja reisiojennusta, sitten yksi sarja pystypunnerrusta 5cm liikeradalla, seuraavaksi kulmasoutu-hauiskääntö-rinnalleveto yhdistelmää yksi sarja ja lopun aikaa tää heppu kävelee ympäriinsä salia ERITTÄIN "levviänä" :D Näyttää kuin olisi ranskanleivät kainaloissa ja kävelytyyli on sillanen kun Ace Venturalla :lol2:

Tietääkös kaikki tämän kiertoliikkeen, jonka pitäisi kohdistua vinoille vatsalihaksille? No, yleensä porukalla taitaa mennä se jonnekin ihan muualle ainakin suoritustavoista päätellen. Aika usein siinä näkee aika mielenkiintoista tekniikkaa ja nytkytystä mutta kerran yksi ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen herrasmies väänsi niin että alkoi pelottamaan laitteen puolesta. Otti eka kunnon tuen toisella jalalla sivulta, täydellä pakalla tietenkin, ja kiskaisi sitten tosi räjähtävästi varmaan kaikilla lihaksilla mitä kropasta löytyi. Kyllähän paino liikahti ja kun oltiin toisessa ääriasennossa, painot kyllä kiskaisi vähintään yhtä räjähtävästi ukkelin alkuasentoon. Siinä se sitten teki muutamia toistoja, lopetti sarjan ja katseli HALVEKSUEN muita. Kelasin vain, että pitää vissiin ottaa tuollainen kokovartaloliike repertuaariin niin ei tartte muuta sitten tehdäkään...

Penkkiä ottamassa

Treenisalillani käy saman laitoksen vanhempia opiskelijoita ja meikäläistä pyydettiin sitten jossain vaiheessa varmistamaan penkkiä.

Kaveri lataa tankoon 120kg ja aikoo tehdä kolme toistoa. Psyykkaus penkillä istuen, selälleen, asetetaan kädet merkkeihin ja puuskutetaan perkeleesti... tässä vaiheessa en voinut olla kommentoimatta, koska kaveri puuskutti suoraan kasseilleni: "Kaveri hei teetkö sä penkkiä vai koitatko sä iskeä mua kasseille puhaltamalla." ;)

Samaan aikaan kaveri oli saanut tangon ylös ja tajusi mitä sanoin. Jätkä repesi - painot lähtivät putoamaan ja oli se lähellä ettei mennyt kylkiluita. Naurettiin 5 minuuttia ja sitten jatkettiin treeniä.

Tein tuossa rintatreeniä salilla ja pyysin erästä nuorukaista varmistamaan. No kaverin käännyttyä ympäri, huomasin heti, että nyt pyysiin väärää jannua apuhommiin. En kuitenkaan tohtinut tässä vaiheessa sanoa, että ei tarvitsekkaan.

Kaveri lupautui auttamaan, mutta sanoi heti alkuun homomaisella äänellä (homo kun oli), että hän ei jaksa tuollaisia rautoja nostaa. Sanoin, että tarkoituksena ei ole pudottaa tankoa suoraan rinnalle vaan tehdä sellaiset 10 toistoa ja jos jää rinnalle niin sitten vähän jelppiä. Kaveri nyökytteli ymmärtäväisesti.

Itse sarja menikin sitten täysin munilleen. Kuvitelkaapa itsenne kovaan sarjaan, jossa joka toiston jälkeen 40kg homopoika kysyy, että "joko joko" äänellä jonka pystytte kuvittelemaan.

Originally posted by KyntöSika
Paskat Terolla on kirjaimellisesti ollu housuissa ainaki 2 kertaa. Kerran huomattiin Boltisin kanssa et nyt joku haisee ja urakalla! Nopee vilkasu Teroon vahvisti epäilyt, sellanen 10cmx10cm alue housuis ihan kurassa:urjo: Ei se sen treeniä näyttäny häiritsevän ollenkaan.

LOL! Missä voi ilmoittautua Tero Fan Clubin jäseneksi? Itse en ikinä pystyisi pääsemään treeneissä niin keskittyneeseen olotilaan, ettei pienet paskat housussa häiritsisi. :worship:

Re: kokoelma juttuja

Originally posted by tomtom
[

Toinen juttu on tälläsistä sankareista jotka ottaa penkkiä 90kg ja tarvii apua jo ekassa toistossa, pakkotoistoja tulee sitten joku 6kpl. sitten lisää rautaa ja kokeillaa maksimia 160kglla. Varmistajakin vaihtedaan huomattavasti iso kokoisemmaksi. Kuten sopii arvata ei tanko edes nouse telineestä omilla voimilla ja heti kun varmistaja päästää irto sukeltaa tanko vauhdilla rintaan. Varmistaja sitten maastavetää tangon ylös ja alkaa valtavat juhlat uudesta ennätyksestä.

[/B]

Hehe :D

Siis näinkö niitä penkkienkkoja tehdään ? Kyllä nyt lähti tän kaverin tulos rakettimaiseen nousuun :thumbs:

Originally posted by Kynis
Tein tuossa rintatreeniä salilla ja pyysin erästä nuorukaista varmistamaan. No kaverin käännyttyä ympäri, huomasin heti, että nyt pyysiin väärää jannua apuhommiin. En kuitenkaan tohtinut tässä vaiheessa sanoa, että ei tarvitsekkaan.

Kaveri lupautui auttamaan, mutta sanoi heti alkuun homomaisella äänellä (homo kun oli), että hän ei jaksa tuollaisia rautoja nostaa. Sanoin, että tarkoituksena ei ole pudottaa tankoa suoraan rinnalle vaan tehdä sellaiset 10 toistoa ja jos jää rinnalle niin sitten vähän jelppiä. Kaveri nyökytteli ymmärtäväisesti.

Itse sarja menikin sitten täysin munilleen. Kuvitelkaapa itsenne kovaan sarjaan, jossa joka toiston jälkeen 40kg homopoika kysyy, että "joko joko" äänellä jonka pystytte kuvittelemaan.

Nää on joo legendaarisia. Itelle tullu aina välillä just näitä jannuja, jotka tarttuvat tankoon jo ekan toiston jälkeen kun tarkoitus on tehdä kymppi. Varsinkin jos kyseessä on suklaapuolen kaveri niin hermothan siinä menee. :blow:

Repesin :lol2: :lol2:

Originally posted by Phat
Kynis: :lol2:
Saanko kysyä mistä tiesit että jannu on homo vai oliko kyseessä stereotyyppinen keijo?

Kyllä homon tunnistaa melko helposti:

- ääni
- kuikelomainen olemus
- ranneliikkeet
- hatara katse (vaihtoehtona tuijottava nappisilmä)

- ääni
- kuikelomainen olemus
- ranneliikkeet

Pikemminkin:
-Ihana höpönassukkamainen ääni joka vie jalat alta
-pantterimainen habitus valmiina lemmenkarkeloihin
-rannekello/muu MoonTV:n dresscode tyylinen pukeutuminen
-lämmin ja ymmärtäväinen katse, mutta kuitenkin villi ja vapaa. hieman kujeileva.

Hoh hoijaa... Kylläpä tuli vedet silmiin noista tarinoista. Happi loppui viimeistään tuon extreme-niskatreenin kohdalla.

Käytin joskus itsekin treenatessa halpoja nappihanskoja. Niillä sai melko hyvän ja suojaavan otteen, mutta niistä putoili lattialle mustia kumitäpliä vähän väliä. Ostin tilalle Wrangen ehdat sormikkaat, jotka eivät kuitenkaan kestäneet konepesua. Sittemmin olin ilman hansikkaita.

- ääni
- kuikelomainen olemus
- ranneliikkeet

Huhhuh mitä skeidaa...
Itse kyllä väittäisin että näin ei kyllä ole.
Ihminen ei äänelleen mitään voi.
Monet ovet todella feminiinisen oloisia, mutta silti heteroita.
Ja monet korstot ja jämerän oloiset ns.kapiaistyypit umpihomoja.

Väittäisin että homon tunnistaa parhaiten pukeutumistyylin perusteella, eikä sekään ole mikään hyvä tapa tunnistaa.

Ei sillä että tuntisin monia homoja, mutta tuollaiset stereotypiat on kyllä aika ankeita. Vaikka toisinaan ovatkin paikkaansapitäviä...

"Neitihomon" tunnistaa kyllä helposti äänestä ja eleistä, lähinnä käsien liikkeistä. On tietysti tässäkin poikkeuksia, olin yhdestä tyypistä sataprosenttisen varma, mies on niin stereotypia-homo kuin olla ja voi. Kaunis vaimo ja kaksi lasta kyllä todistivat jotain aivan muuta.
Aiemmin mainittu "kapiaishomo" onkin sitten vaikea tunnistaa ellei se sitten itse päätä tulla kaapista ulos.
Sinänsä minulla ei ole mitään seksuaalisesti poikkeavia vastaan, usein nämä (kaapista tullet) vain ovat itse ensimmäisenä korostamassa homouttaan. Varsin ärsyttävä piirre. Sen verran kyllä homofobiaa on että en pahemmin ilahdu jos kapakassa joku miespuolinen tulee puristelemaan hauiksia ja kehumaan lihaksikkuutta :evil:

Originally posted by punaniska
On tietysti tässäkin poikkeuksia, olin yhdestä tyypistä sataprosenttisen varma, mies on niin stereotypia-homo kuin olla ja voi. Kaunis vaimo ja kaksi lasta kyllä todistivat jotain aivan muuta.
Eikös Freddy Mercuryllakin ollut ainakin vaimo :rolleyes:

Originally posted by Jortsu
Eikös Freddy Mercuryllakin ollut ainakin vaimo :rolleyes:

Freddie taisi olla kyllä biseksuaali. Hänellähän oli pitkäaikainen suhde erääseen Mary -nimiseen naiseen (en muista sukunimeä), joka oli suhteen loputtuakin Freddien hyvä ystävä & peri suuren osan miehen omaisuudesta. Vihjattiinpa sitäkin että Maryn lapsen isä olisi ollut eräs Frederick Bulzara ...

Meni off-topiciksi, mutta minä pidän rock-triviasta.:)

Eilen oli kyllä sellainen naurusessio salilla että oksat pois! Pakko onkia tämä treadi tuolta unohduksista ja postata.

Itse suoritin kyykkypaikalla hyviä huomenia kun paikalle tuli kaksi n. 20v varsinaista raketti spagettia. Pituutta näillä häiskillä oli molemmilla enemmän kun mulla (yli 190cm, toisen oli pakko lähennellä 2 metriä), mutta painoa vähemmän kun nälkiintyneellä cockerspanielilla. Tämä menee jo sättimiseksi mutta mun on pakko huomauttaa että niin ruipeloita ihmisiä ei oo varmaan ollut olemassa sitten vuoden 1945.

Heput nyt kuitenkin tulivat tekemään rinnallevetoja siihen mun viereen. Toisella oli ohjelma (jos sitä siksi voi kutsua) ja toinen kysyi koko ajan kaveriltaan montako sarjaa montako toistoo jne. Lämmittelyksi kelpasi tyhjä tanko, ja ne rinnallevedot.... ai niitä rinnallevetoja! Selkä kaarella (väärään suuntaan), kädet miten sattui, käännös ihan päin peetä ja toinen aloitti sillä että tanko lantion kohdalla jalkoja ja käsivarsia koukistaen latauduttiin ja sitten jollain ihmeen kaupalla tanko tempastiin rinnalle. Positiivisena puolena voin huomauttaa että ainakin varpaille nousu oli ihan ok... ainakin melkein. Summa summarum, karseeta katseltavaa.

Lystihän ei tietenkään tähän loppunut. Sarjapainot olivat ensin 30kg, jolla tehtiin vitonen tai kutonen ja sitten mentiin ihan extremeen ja lastattiin älyttömät 35kg jolla väännettin tuskalla ja puuskutuksella kolme-neljä hikistä toistoa. Näkyi selvästi että alkoi jo painaa sillä ladattiin vähän agreakin.

Kaikista hauskinta tässä rumbassa oli se että kun toinen teki "sarjaa" toinen katseli vieressä ja korjaili/hienosääti toisen tekniikkaa. Esim. "Aloita vähän ylempää... Hyvä! Just noin. Nyt meni nappiin! ...väännä ranteita vähän ulospäin tossa alussa... jep! Hieno suoritus." Eli hienosäädettiin kaikkea epäolennaista, eikä hetkeäkään pysäytety miettimään että ihmisruumista ei olekaan luotu taipumaan sellaisiin asentoihin joita he esittelivät!

Nauruthan siitä irtos. Toivottavasti pojilla on vielä kaikki paikat ehjänä! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom