Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näh. Saan 2010 elokuuhun asti -50% pois kaikista VR/Matkahuollon matkoista. Harkitaan sitä auton ostoa sitten ens kesänä ...Käyttäkää hyvät ihmiset omaa autoa, tämä lienee myös valtion tahto:dance:
Mikään kuljetusmuoto koskaan ei ole idioottivarmaa, Suomessa junat kuitenkin kulkee todella hyvin verrattuna moniin muihin maihin. Tais olla prosentit 90 luokkaa eli paljonko kulkee junia aikataulussa...Itse olen kulkenut junalla töihin kolmisen vuotta, oon tainnu myöhästyä 2 tai 3 kertaa.
Miten tuo voi olla mahdollista? Myöhästytkö töistä jos juna on 3min myöhässä? Tuskin se ainakaan 30min myöhässä on joka viikko?VR on ihan toivottoman paska!
Muutin noin vuosi sitten kirkkonummelle ja aloin kulkemaan junalla stadiin töihin. Kerran viikossa myöhästyn töistä Paska firman takia. Olen pakotettu ostamaan moottoripyörän ja auton.
Ei enää ikinä junaan. Kävelen mielummin. Pitäkää tunkkinne.
Tuohan on ihan tunnettu ongelma. Miksiköhän ihmeessä VR ajattaa tuota väliä Pendolinolla, koska niissä on niin paljon ongelmia. Pikajunat olis varmaan paremmin ajoissa.Oman kokemuksen mukaan Pieksämäki-Tampere juna on myöhässä n. 30% niistä kerroista kun olen kulkenut. Eli myöhästyn yleensä kerran tai kaksi kuussa. Toisinaan muutamallakin tunnilla. Ja jos katsotaan ns. organisoituneita teollisuusmaita (Saksa, Ranska, Belgia, Sveitsi, Japani, Taiwan) joissa tulee ajeltua paljon junilla, niin kyllä se VR on ihan pohjimmaisena siellä.
Tervemenoa Britteihin testaamaan. Ei taatusti toimi paremmin.Voi kunpa Suomessakin olisi kattavampi rataverkko ja VR:stä voitaisiin siirtyä yksityisiin rautatieyhtiöihin. Taatusti tällainen systeemi toimisi paremmin!
Miten tuo voi olla mahdollista? Myöhästytkö töistä jos juna on 3min myöhässä? Tuskin se ainakaan 30min myöhässä on joka viikko?
Jos en väärin muista, niin parin tunnin päälle menee. Riihimäelle on Helsingistä kaikkien asemien kautta 1.40-1.50, eli kyllä siellä aikaa saa kulumaan...Kauankohan kestää paikallisjunamatka tällaisenä päivänä Hämeenlinnasta Helsinkiin, kun juna pysähtyy kaikilla asemilla koko matkalta..
Harmi, ettei saada tietää, kun mies saa Hämeenlinnasta autokyydin kotiin.