Vitun paska perkele VR, osaako joku neuvoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
haha, mikä tilanne. Joo ei saisi nauraa, mutta kiva kuitenkin kuulla, että jotakuta muutakin vituttaa kuin pelkästään mua. Jollain tapaa helpottavaa jakaa paha olo vaikkakin näin netin välityksellä.

No nyt lukee, että 18.44 juna Kuopioon on peruttu. Auttoipas paljon. Voi vitsit, että auttoi paljon.

Hyvin annettu info, oikein ajallaan :thumbs:
Joskus itelläkin käynyt tenkkapoo yhteyksien kanssa, tosin useimmin se on ollut oma syy. Esim. katsonut pikavuorot väärin ym. Harvinaisen rasittava tilanne, kun on jumissa jossain eikä viiti maksaa miljoonaa taksista.

Pakko kyllä kehua niiden tiedottajia. Soitin nimittäin tiedottajalle (jonka numero löytyi sieltä jotain konsernin sivuilta) ja se sitten selvitteli asiaa minun puolesta ja joku toinen tyyppi jonotti sinne asiakaspalveluun ja soitti sitten mulle ja kertoi lisää. Molemmat kuuntelivat nätisti mun valituksia ja sanoivat olevansa pahoillaan.

Avokkikin on sitten joskus puolen yön aikaan Helsingissä. Muuten olisi ollut klo 21. Oujee.

haha, mikä tilanne. Joo ei saisi nauraa, mutta kiva kuitenkin kuulla, että jotakuta muutakin vituttaa kuin pelkästään mua. Jollain tapaa helpottavaa jakaa paha olo vaikkakin näin netin välityksellä.

Nimenomaan :) Avokki kyllästyi kuuntelee mun huutoa niin se sanoi, ettei halua jutella mun kaa :D

Pakko sitten skitsota tänne.

Anna raivon tulla vain :)

Edit. mites vr on korvausvelvollinen kustantamaan matkan ennakoimattomista peruutuksista? Mun käsittääkseni ainakin bussiyhtiöt joutuvat korvaamaan taksimatkan, jos vuoro on yhtäkkiä peruttu, esim. bussi simahtanut matkalle. Näin kuulin tutulta, joka ajaa taksia.

edit2. vai olikohan tässä nyt kyse päivän viimesestä vuorosta tai pelkästään pikavuorosta. ei kyl muista enää. Mut jotain tuollaista.

VR on kyllä sieltä ja syvältä monessa suhteessa. Mä oon kattellut joskus kun turkulaiset on pamauttaneet kuulutukseen uskoen A-junaan Pasilassa. Mahto olla hauskaa huomata Espoossa, että ei tää nyt ihan oikein menny :jahas:.

Noita myöhästymisiä on liikaa, aivan liikaa. Mä oon kulkenut helvetin monta vuotta aktiivisesti junalla, enkä oikein jaksa uskoa, että mulla on vaan aina käynyt paska tsägä vuorojen suhteen. Tää farssi alkaa olemaan tiedoituksen puolesta omassa luokassaan. Voinpa sanoa ekaa kertaa olevani onnellinen autonomistaja, tulipa tässä yli 15-vuotta julkisia käytettyäkin.

eikö olisi ketään autoilevaa kaveria ollut joka olisi bensarahulia vastaan käynyt hakemassa..

Finnair on vähintäänki yhtä perseestä entä VR. Lentäny oikeastikki reilu sata kertaa Helsinki-Rovaniemi/Oulu väliä enkä ole ollu ikinä täysin ajallaan perillä.

Tää nyt auttaa ihan pirusti tässä vaiheessa, mutta asun Loimaalla ja olisin esim. Forssaan tms. mistä pääsee Helsinkiin, voinut lähteä heittämään kun olisin vaan ajoissa lukenut topicin.:D

Tää nyt auttaa ihan pirusti tässä vaiheessa, mutta asun Loimaalla ja olisin voinut esim. forssaan tms. mistä pääsee helsinkiin, voinut lähteä heittämään kun olisin vaan ajoissa lukenut topicin.:D

No vähäks söpöö :) Vaikka tulikin myöhässä.

Anna raivon tulla vain :)

Edit. mites vr on korvausvelvollinen kustantamaan matkan ennakoimattomista peruutuksista? Mun käsittääkseni ainakin bussiyhtiöt joutuvat korvaamaan taksimatkan, jos vuoro on yhtäkkiä peruttu, esim. bussi simahtanut matkalle. Näin kuulin tutulta, joka ajaa taksia.

edit2. vai olikohan tässä nyt kyse päivän viimesestä vuorosta tai pelkästään pikavuorosta. ei kyl muista enää. Mut jotain tuollaista.

Niillä on velvollisuus korjata virheensä eli järjestää korvaava kuljetus. Tietääkseni mitään velvoitteita matkan keston kohtuullisuutta kohtaan ei ole. Että jos 1,5 tunnin matkaan menee 6 tuntia niin se on niinku ihan okei.

Taksimatkan joutunevat korvaamaan, jos ei muita vaihtoehtoja ole.

Ei noista nyt niin hirveesti kannattais skitsota, kyllä noilta asemilta aina joku kyyti lähtee. Kokemusta on "millä helvetillä mä täältä pääsen pois -tilanteista... :lol2:

eikö olisi ketään autoilevaa kaveria ollut joka olisi bensarahulia vastaan käynyt hakemassa..

Sen kaverit ei asu Helsingissä (tai Loimaalla) päinkään ja mun kaverit on autottomia. Ei pk-seudulla tarvi autoa ;)

Tänä aamuna myöhästyin tunnin verran töistä, kun oli VR:llä taas kerran jotain ongelmia niiden ohjauslaitteiden kanssa. Kirkkonummen kohdalla jotain paskana. Ensin seisoi juna paikallaan 20min ja sitten tuli kuulutus, että juna jää tähän ja pian paikalle saapuva juna vie perille. Vitutti kyllä huolella taas, varsinkin kun VR:llä on aina jotain ongelmia. Suunnilleen joka toinen matka pysähdytään 2-10min ajaksi odottelemaan "vastaan tulevaa junaa".

"Ja hyvät matkustajat, olemme tällä hetkellä aikataulusta myöhässä noin xx minuuttia, pahoittelemme tästä aiheutunutta mahdollista haittaa"

Tuon voisi jo nauhoittaa lisätä sinne muiden kuulutusten joukkoon, niin konduktöörin tarvitsisi aina erikseen sitä kuuluttaa.

Ei noista nyt niin hirveesti kannattais skitsota, kyllä noilta asemilta aina joku kyyti lähtee. Kokemusta on "millä helvetillä mä täältä pääsen pois -tilanteista... :lol2:

Mua suututtaa kun olen tämmöinen skitso-orava :) Jos VR:n kotisivuilla olisi lukenut, että junavuorot on peruttu niin avokki olisi mennyt Turkuun junaa odottamaan. Sen sijaan VR:n sivuilla luki, että junaliikenteessä on muutoksia ja Loimaan muka ajantasaisessa juna-aikataulussa ei ollut mitään mainintaa peruutuksista.

Ärsyttää tommoinen yltiöpositiivinen tiedottaminen, kun voisi ihan suoraan neuvoa porukkaa välttämään tietyn rataosuuden juna-asemia, jos vaan mahdollista.

Kyllä pääsee, mutta eri asia milloin. Olin jokin aika sitten kolme tuntia myöhässä, kun poikki Suomen kulkevat junayhteydet takkuili. Kun lopulta pääsin perille, oli viimeinenkin bussi lähtenyt (aamuyö), ja piti ottaa taksi.

Mua suututtaa kun olen tämmöinen skitso-orava :) Jos VR:n kotisivuilla olisi lukenut, että junavuorot on peruttu niin avokki olisi mennyt Turkuun junaa odottamaan. Sen sijaan VR:n sivuilla luki, että junaliikenteessä on muutoksia ja Loimaan muka ajantasaisessa juna-aikataulussa ei ollut mitään mainintaa peruutuksista.

Ärsyttää tommoinen yltiöpositiivinen tiedottaminen, kun voisi ihan suoraan neuvoa porukkaa välttämään tietyn rataosuuden juna-asemia, jos vaan mahdollista.

Sori :offtopic:, mutta se ois kyllä aika tyylikästä kun tekis noi kuulutukset ihan realistisesti:

"Hyvät matkustajat! Ei tästä nyt tule tänään vittuakaan. Suurinpiirtein kaikki meiän junat myöhästelee enemmän kuin niitä ehtii kukaan nettisivuillekaan päivittää. Jos vielä voitte muuttaa matkasuunnitelmaanne, niin menkää bussilla. Me rimpuillaan mitä pystytään, mutta kaikki on vaan plussaa, jotka pääsee saman vuorokauden aikana määränpäähänsä. Hyvää matkaa!"

VR on ihan toivottoman paska!

Muutin noin vuosi sitten kirkkonummelle ja aloin kulkemaan junalla stadiin töihin. Kerran viikossa myöhästyn töistä Paska firman takia. Olen pakotettu ostamaan moottoripyörän ja auton.

Ei enää ikinä junaan. Kävelen mielummin. Pitäkää tunkkinne.

Tänä aamuna myöhästyin tunnin verran töistä, kun oli VR:llä taas kerran jotain ongelmia niiden ohjauslaitteiden kanssa. Kirkkonummen kohdalla jotain paskana. Ensin seisoi juna paikallaan 20min ja sitten tuli kuulutus, että juna jää tähän ja pian paikalle saapuva juna vie perille. Vitutti kyllä huolella taas, varsinkin kun VR:llä on aina jotain ongelmia. Suunnilleen joka toinen matka pysähdytään 2-10min ajaksi odottelemaan "vastaan tulevaa junaa".

Luuletteko te oikeasti, että esim. turvalaiteviat on VR:n syytä? Ei todellakaan ole, VR ei omista yhtäkään rataa eikä siihen liittyviä tietokoneita ym. sähkölaitteita. Valtio ja Ratahallintokeskus on noiden takana ja ne päättää hankinnat=ne ottaa aina halvinta osaa ja se kostautuu ajan kuluessa, vikoja tulee. Halvin ei koskaan ole mun kokemusten mukaan parasta. Ja nuo jatkuvat odottelut on raiteiden vähyyden syytä, sekin menee valtion ja niiden niukan rahoituksen piikkiin. Yksiraiteiset ja vielä kaksiraiteisetkin radat on todella haavoittuvaisia, yksi juna ku on myöhässä se vaikuttaa kaikkii muihinkin. Sitä ei ihmiset tunnu tajuavan. VR:äähän on ihan turha syyttää suurimmassa osassa myöhästymisistä/peruuntumisista, VR ei vastaa kuin kalustosta ja niissä on vikaa harvoin. Mikään kuljetusmuoto koskaan ei ole idioottivarmaa, Suomessa junat kuitenkin kulkee todella hyvin verrattuna moniin muihin maihin. Tais olla prosentit 90 luokkaa eli paljonko kulkee junia aikataulussa...Itse olen kulkenut junalla töihin kolmisen vuotta, oon tainnu myöhästyä 2 tai 3 kertaa. Minusta se on hyvin. Jos tiedotus ei jollain paikalla pelaa eikä korvaavaa kuljetusta näy, niin taksi alle ja lasku VR:lle. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom