Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt lukee, että 18.44 juna Kuopioon on peruttu. Auttoipas paljon. Voi vitsit, että auttoi paljon.
haha, mikä tilanne. Joo ei saisi nauraa, mutta kiva kuitenkin kuulla, että jotakuta muutakin vituttaa kuin pelkästään mua. Jollain tapaa helpottavaa jakaa paha olo vaikkakin näin netin välityksellä.
Tää nyt auttaa ihan pirusti tässä vaiheessa, mutta asun Loimaalla ja olisin voinut esim. forssaan tms. mistä pääsee helsinkiin, voinut lähteä heittämään kun olisin vaan ajoissa lukenut topicin.:D
Anna raivon tulla vain
Edit. mites vr on korvausvelvollinen kustantamaan matkan ennakoimattomista peruutuksista? Mun käsittääkseni ainakin bussiyhtiöt joutuvat korvaamaan taksimatkan, jos vuoro on yhtäkkiä peruttu, esim. bussi simahtanut matkalle. Näin kuulin tutulta, joka ajaa taksia.
edit2. vai olikohan tässä nyt kyse päivän viimesestä vuorosta tai pelkästään pikavuorosta. ei kyl muista enää. Mut jotain tuollaista.
eikö olisi ketään autoilevaa kaveria ollut joka olisi bensarahulia vastaan käynyt hakemassa..
Ei noista nyt niin hirveesti kannattais skitsota, kyllä noilta asemilta aina joku kyyti lähtee. Kokemusta on "millä helvetillä mä täältä pääsen pois -tilanteista... :lol2:
Kyllä pääsee, mutta eri asia milloin. Olin jokin aika sitten kolme tuntia myöhässä, kun poikki Suomen kulkevat junayhteydet takkuili. Kun lopulta pääsin perille, oli viimeinenkin bussi lähtenyt (aamuyö), ja piti ottaa taksi.Ei noista nyt niin hirveesti kannattais skitsota, kyllä noilta asemilta aina joku kyyti lähtee. Kokemusta on "millä helvetillä mä täältä pääsen pois -tilanteista... :lol2:
Mua suututtaa kun olen tämmöinen skitso-orava Jos VR:n kotisivuilla olisi lukenut, että junavuorot on peruttu niin avokki olisi mennyt Turkuun junaa odottamaan. Sen sijaan VR:n sivuilla luki, että junaliikenteessä on muutoksia ja Loimaan muka ajantasaisessa juna-aikataulussa ei ollut mitään mainintaa peruutuksista.
Ärsyttää tommoinen yltiöpositiivinen tiedottaminen, kun voisi ihan suoraan neuvoa porukkaa välttämään tietyn rataosuuden juna-asemia, jos vaan mahdollista.
Tänä aamuna myöhästyin tunnin verran töistä, kun oli VR:llä taas kerran jotain ongelmia niiden ohjauslaitteiden kanssa. Kirkkonummen kohdalla jotain paskana. Ensin seisoi juna paikallaan 20min ja sitten tuli kuulutus, että juna jää tähän ja pian paikalle saapuva juna vie perille. Vitutti kyllä huolella taas, varsinkin kun VR:llä on aina jotain ongelmia. Suunnilleen joka toinen matka pysähdytään 2-10min ajaksi odottelemaan "vastaan tulevaa junaa".