Vittumaisin liike

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin kun tossa on jo mielekkäintä liikettä kysytty, niin aattelin tääsä kysellä, että mikä se kaikista "epämukavin" liike on. Itselläni se taitaapi olla tuo reisikoukistus (ei mitään järkee...) Ja paras liike on tietysti kyykky!

Kyllä mulla nuo epämielyttävimmät liikkeet ovat jalkapäivinä.
Inhoan lähes kaikkia jalkaliikkeitä, mutta erityisesti kyykkyä.
Päässä heittää ja yleensä pukkaa vielä pahaa oloa:urjo:

Murehdin jo etukäteen seuraavaa treeniä jos tiedossa on koipien kidutus ja voi ihanuutta kun se sitten vihdoin on ohi, mutta onhan se kieltämättä ihanan kiduttava tunne kun salilta kävelee ankkana ulos;)

Painonnostosta tuttu TEMPAUS. Ei mikään raaka tempaus, vaan syvälle kyykkyyn asti...

Nimim. Muutama piirinmestaruus painonostossa vuodelta sirppi ja vasara.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyykky on just ei-ikävä liike. Vittumaisin liike on kyllä ylivoimaisesti leuanveto. Ja kaikki vatsalihasliikkeet.

Mukavimpia liikkeitä tällä hetkellä:

Pystypunnerrus seisten
Vinopenkki käsipainoilla
Jalkakyykky

joo o ei penkki mun suosikkejakaan oo ja sitte kun siinä rikkoo vielä olkapäänsä niin hermot siinä penkkiin menee:mad:

Originally posted by jpm
Sen verran vielä, ettei tuo penkin tekeminen mulla olkapäätä hajottanut. En vain pidä liikkestä muutenkaan.

joo ymmärsin kyllä:D

Kyllä se kyykky on kuin tikkua kynnen alle työntäs. Toisaalta viime treeneissä sekin oli suht hauskaa joten silloin ei vittumaisinta liikettä ole vaan treenit on kauttaaltaan yhtä juhlaa!

yks on maastaveto, se pelottaa niin perkeleesti. toinen on prässi. no okei, kaiki jalkaliikkeet. kolmas on melkein kaikki vatsaliikkeet (vatsapyörä on ok)

mitä maastavetohan vitun hyvä liike sitä kun tekee harvoin niin ai että tuntuu hyvältä... kyykky on kans kiva liike... dipistä en oo tykänny ikinä käy rintalastaan tai johonkin :hmmm:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom