Vittumaisin liike

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvää huomenta-liike tanko korkealla niskassa ja kapealla oteleveydellä(jalat) kulmasta selkä // lattia tai jopa alle. Tehokas, mutta ei ole mitään nautittavaa tehdä.

Originally posted by strong
Hyvää huomenta-liike tanko korkealla niskassa ja kapealla oteleveydellä(jalat) kulmasta selkä // lattia tai jopa alle. Tehokas, mutta ei ole mitään nautittavaa tehdä.

Totta! Painaa niin pirusti niskaan. Mutta pakko sitä on tehdä :D

Pääliikkeiden tekeminen pitkillä sarjoilla! Meikä on kyl valmis vaihtoon jokasen lajin jälkeen! Ja ALTA POIS, jos pitää tehä vedossa 8x4 samal painolla!!! Siinä tulee äitee ikävä:confused:

Pec-dekki, mulla jotenkin se vaan "riuhtoo" vittumaisesti takaisin päästäessä.

Se takareisi laite on yksi mun lempi liikkeistä:D

Originally posted by makew
mitä maastavetohan vitun hyvä liike sitä kun tekee harvoin niin ai että tuntuu hyvältä... kyykky on kans kiva liike... dipistä en oo tykänny ikinä käy rintalastaan tai johonkin :hmmm:

Itsekkin tein dippejä ja koin vastaavaa viiltävää kipua rintalastan alueella. Jouduin lopettamaan dipit koska kipu yltyi liian kovaksi. Puol vuotta sen jälkeen kun olin lopettanut dipit, pidin noin kolmen viikon tauon salitreeneistä. Tauon aikana kipu palasi ja esiintyi kovana selinmakuulta noustessa, aivastaessa ja kaikessa rintalihaksen rasittamisessa (oli vahä tuskaa kun allergisena kaikelle jouduin kesällä pelkäämään kivun pelossa aivastamista). Fysioterapeutti tutki ja sano että olin puol vuotta aikaisemmin(!) reväytänyt rintalihaksen ja se alkoi pitkän levon aikana oireilemaan, paska diaknoosi mutta sen tiedän etten enää dippejä tee ellei aseen kanssa pakoteta. Jos moisia ongelmia makew kokee niin suosittelen lopettamaan dipit.

Kyllä se Hack-kyykky on nykyään... ja ylätaljasta niskantaakse en tykkää, en saa ollenkaan tuntuu selässä, joten ei tuu pahemmin sitä tehtyä. Hack-kyykky kuuluu jokatoinen kerta jalkatreeniin joten se kanssa on tottunut "elämään"

Hyvää huomenta on ainoa liike, mitä en suostu tekemään. Se on niin vittumainen. Yleensä kaikki liikkeet, mitä joutuu tekemään raaja kerrallaan on suolesta (paitsi hauis).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Superman77
Kyllä se Hack-kyykky on nykyään... ja ylätaljasta niskantaakse en tykkää, en saa ollenkaan tuntuu selässä, joten ei tuu pahemmin sitä tehtyä. Hack-kyykky kuuluu jokatoinen kerta jalkatreeniin joten se kanssa on tottunut "elämään"

Joo juuri tuon Hack-kyykyn vaihdoin tavalliseen kyykkyyn, oli se meinaa nii vittuimanen liike, polvet paukku meikäläisellä ku hackissa väänti. Jotenkin tuo tavallien kyykky tuntuu paljon mukavemmalta ja luontevammalta.....tosin teen sen kyllä smitissä.
Ja vahvistaahan se samalla alaselkää kun sitä en koskaan treenaa erillisenä liikkeenä.

PRÄSSI ON *KAIKKEIN VITTUMAISIMMISTA VITTUMAISIN LIIKE
KAUTTA AIKAIN MITÄ TIEDÄN....Meinaa taju lähtee joka kerta kovimmissa sarjoissa ja 10min selviytymistauko joka kerta ennen uutta liikettä, kun on tehnyt kovaa, ja mähän en löysäile..

Hack!!!!!! ...pysty viikkoon käveleen ja si on taas jalkapäivä.

Kaikki olkapääliikkeet, mutta erityisesti pystypunnerrus käsipainoilla. Jonain päivänä ne painot vielä putoaa päähän...

Keskitetty hauiskääntö.

Ja niskantakaapunnerrus.

Originally posted by IR0N.
Keskitetty hauiskääntö. Ja niskantakaapunnerrus.

Yeah right, ihan niin kuin olisit joskus tehnyt jompaakumpaa... OK, taisit tehdä hauista vähän joka suunnasta ennen kuin opit tuottavan treenin salat. :urjo:

Kaikenlainen hauisten treenaus(salilla;) )..Mutta onneksi tästä ei mulle ole haittaa kun en niitä reenaa..:cool:

Paras liike on Ehdottomasti Good Morning!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom