Lidlin jakelukeskus taitaa olla paskin paikka missä oon ikinä ollut. Painelet sillä v...n koneella siellä hyllyjen välissä ja keräilet tavaraa. Parin tunnin päästä keräilet ittees kun alkaa vähän hajoomaan. On mukava lastata kaikenlaisia laatikoita siihen lavalle n. 2m kasa, ja koko ajan saa pelätä, että kippaa ne keskelle käytävää. Ne laatikot on hiukan vittumaisia, koska kaikki on eri kokoisia ja muotoisia, ja ne pitää saada sopimaan lavan päälle niin, että tavarat eivät tule lavan reunojen yli. Joka kerros on uusi palapeli. Ainut hyvä puoli tossa oli se, että sain olla siellä miten tykkäsin ja koska tykkäsin. Yleensä olin viikonloput jonkun 4h päivässä. Kyseessä oli siis vain pieni ekstratienisti opiskelun ohessa.
Hienoin juttu siellä oli, kun siellä pomppi vähän aikaa joku ruotsalainen mulkku. En tiedä mitä se siellä toimitti, mutta joku helvetin tärkeä pomo se taisi olla. Tai ainakin luuli olevansa. Joka ikinen työntekijä vihasi sitä, ja oli valmis kuristamaan sen. Mäkin sain osani sen vittumaisuudesta. Yhtenä päivänä mulla sattui olemaan yksi todella pieni tilaus jonka laitoin pikkulavalle. Tavaroita oli niin vähän, että niistä tuli yksi kerros, ja sekin oli väljä. Lykkäsin sitten kaikki tavarat siihen lavan keskelle niin, että saan vedettyä muovit ympärille. No, tietysti se homo hyppii jostain sieltä hyllyjen välistä, ja alkaa sönköttämään, että ei niitä noin saa laittaa, ne pitää olla lavan reunojen mukaisesti, että ne tavarat sitten tukee kuljetuksen aikana muita lavoja. Paljon ne tukee joo, kun keskellä on tyhjää, ja kaikki tavarat lentelee siinä lavalla mihin sattuu. Mutta ei auttanut, purin lavan ja järjestelin uudestaan. Ei mikään kova homma, mutta tollanen valittaminen jostain turhanpäiväisestä asiasta pisti vituttamaan, varsinkin kun se mulkku oli 100% väärässä.
Samana päivänä vielä kun lopetin hommat ja kävin leimaamassa itseni ulos, jonka jälkeen menin juttelemaan kaverin kanssa joka vielä keräili tilauksensa loppuun, tuli tämä äijä taas siihen ja alkoi valittamaan. Ensin napistiin siitä, kun seisoskellaan vaan, eikä tehdä mitään. Sanoin, että leimasin jo itseni ulos. No, vähän aikaa se oli hiljaa, kunnes keksi, että jos mä kerran jo leimasin itseni ulos, niin mun pitää lähteä, etten ole muiden tiellä. Joo, siellä samassa helvetin isossa hallissa oli kai sillä hetkellä kaksi muuta ihmistä töissä mun lisäksi. Eli paljon olin tiellä. Koitan selittää sille, että odotan tota kaveria, kun tulin sen kanssa samalla kyydillä, ja lähden myös. Mutta ei, mun olis pitänyt mennä ulos odottamaan. Nyt alkoi kiehua ihan sopivasti, ja loin siihen sellaisen katseen, että äijä tajusi pitää sen läpensä kiinni, ja lähti hitaasti poispäin. Hiukan ärsyttävä tyyppi.