"Kehonrakentajat kauhistuvat uuden lihasmassaa kasvattavan keinon nopeudesta
Rauli Mäkinen on yksi sadoista miehistä, jotka kuukaudessa kasvattivat 10 kiloa lihasmassaa käyttämällä vain näitä uusia kapseleita.
Uusi menetelmä on auttanut kasvattamaan jopa 10 kiloa lihasmassaa ja saamaan lihaksia näkyviin kaikilla miehillä, jotka ovat käyttäneet sitä. Se toimii nopeasti ja tehokkaasti. Se ei sisällä mitään keinotekoisia aineita, on luonnollinen ja turvallinen terveydelle. Kontrolloiduissa kliinisissä tutkimuksissa tutkijat vahvistivat uuden keinon tehokkuuden ja löysivät, mitä aiheuttaa niin äärimmäisen nopeaa lihasmassan kasvua.
Kehonrakentajat Helsingistä katsoivat uutta menetelmää käyttäviä miehiä kauhulla. He eivät ole koskaan nähneet mitään sellaista. Kuukaudessa, jolloin he käyttivät keinoa päivittäin, jokainen heistä sai keskimäärin 10 kiloa lihasmassaa. Uuden kuurin vaikutuksen salaisuus löydettiin vasta Scrantonin osavaltionyliopistossa, USA:ssa.
Uuden keinon tehokkuus perustuu ainutlaatuisten ainesosien yhdistelmään. Niiden toiminta on erinomainen ja monipuolinen. Kehossa ne nopeuttavat aineenvaihduntaa, auttavat polttamaan kertynyttä rasvaa ja muuttavat sitä lihasmassaksi. Ne auttavat myös poistamaan kehosta haitallisia toksiineja, edistävät verenkiertoa ja parantavat seksuaalista suorituskykyä . Lisäksi niillä on kymmeniä muita terveysvaikutuksia.
Uuden menetelmän supertehokas elementti on BCAA:n, kreatiinin, L-arginiinin ja L-karnitiinin yhdistelmä. Näiden kehossa luonnollisesti esiintyvien aineiden avulla lihasmassan kasvattaminen sujuu nopeasti ja lopputulokset ovat niin erinomaisia. Vesiliukoisessa Formexplode -jauheessa ne ovat vielä tiivistetympiä. Siksi ne alkavat toimia heti kun mies alkaa käyttää niitä.
Rasvaa tuhotaan heti, kun syöt jo ensimmäisen BCAA:n, kreatiinin, L-arginiinin ja L-karnitiinin annoksen. Rasvan tilalle alkavat kasvaa lihakset. Ensimmäisenä päivänä miehet saivat kilon lihasmassaa, mutta tämä oli vasta alku. Jos Formexplode-valmistetta nautitaan päivittäin, keho astuu lihasmassan kasvun ja rasvanpolton jatkuvaan tilaan. Valmiste stimuloi lihasmassan kasvua ja ravitsee kehoa.
Formexplode hyvin nopeasti tuli suosituksi lisää lihasmassaa kaipaavien miesten keskuudessa. Se sai erinomaisen hyvää palautetta ammattimaisilta kehonrakentajilta. Se läpäisi tiukan testauksen ja on sertifioitu. Se kerää myös positiivista palutetta ihmisiltä, jotka ovat onnistuneet muuttamaan ylimääräistä rasvaa lihasmassaksi.
Rauli Mäkinen:
„Tilasin BCCA:n, kreatiinin, L-arginiinin ja L-karnitiinin yhditelmän ja heti alusta lähtien lihasmassa alkoi kasvaa hyvin nopeasti . Kahden päivän jälkeen lihakset kasvoi 2 kiloa. Valmiste poisti rasvaa. En harrastanut liikuntaa, mutta lihakset tulivat näkyviin! Tämä valmiste on täysin turvallinen. Tunsin itseni terveeksi ja minulla oli runsaasti energiaa koko ajan. Kuukaudessa 12 kiloa ylipainoa muuttui 10-kiloiseksi lihasmassaksi. Olen todella tyytyväinen!”
Tässä erityinen Lukijatarjous sivustomme lukijoille: alla olevasta linkistä Formexplode -tuotteen voi saada vastineeksi etuklubin jäsenyydestä alennettuun hintaan - 100 € halvemmalla. Erikoistarjous on voimassa torstain 2.02.2017 loppuun
Klikkaa tästä saadaksesi lihasmassaa kasvattavan uuden XXXXX -valmisteen [Linkki poistettu]
Erikoistarjous voimassa: torstain 2.02.2017
Kommentteja
Lue artikkeliin liittyvät vastaukset "Kehonrakentajat kauhistuvat uuden lihasmassaa kasvattavan keinon nopeudesta"
sunnuntai, 29.01.2017
~kärsimätön:
Onks joku kokeillu?
sunnuntai, 29.01.2017
~pablo30:
Hei. Mulla on vain yks lihas, ja se on olutlihas. Onks joku muuttanut sen täydelliseksi sikspäkiksi? Vastatkaa te, jotka ootte käyttäneet jo noita kapseleita.
sunnuntai, 29.01.2017
~järkevä1985:
Mä oon jo käyttänyt kaikenlaisia ravintolisiä ja valmisteita urheiljoille ja onnistuin saamaan 1,5 kiloa lihasmassaa. Mutta tään tuotteen avulla saavutin 3 kertaa parempia tuloksia. Mut kyllä treenausta tarvitaan.
sunnuntai, 29.01.2017
~viljami:
Mä en usko tämmöisiin keksintöihin. Haluatsä saada lisää lihasmassaa? Harjoittele, joukse ja jumalauta älä syö kuin hevonen!
sunnuntai, 29.01.2017
~machon_tyttö:
mun mies on käyttänyt sitä kaks kuukautta ja nyt se näyttää upealta. Mun ystävät ei tunnistaneet häntä ton muutoksen jälkeen, ja muut naiset katsoo kateellisiina kun ne näkee mun machon. Tytöt, suosittelen :-)
maanantai, 30.01.2017
~miiroo:
Mä aattelin, et luen tästä maailman tunnetuimpien kehonrakentajien salaisesta menetelmästä, ja yllätys yllätys – tää on ihan luonnollinen keino. Kuulostaa lupaavalta. Onks joku jo kokeillut?
maanantai, 30.01.2017
~justiina28:
Mun poikaystävä onnistui saamaan seksikkään sikspäkin vatsalla, mikä tarkoittaa, et kaikki voivat saavuttaa sen. Lisäksi se pudotti 13 kiloa. Ilman dieettejä tai rasittavia harjoituksia kuntosalilla.
maanantai, 30.01.2017
~ammattimies75:
Mäkin kerron jotain tästä. Luen erialaisia lehtiä ja kirjoja kehonrakentamisesta ja niissä lukee paljon niistä ainesosista, että ne kiihdyttää aineenvaihduntaa ja nopeuttaa lihasten kasvua paremmin kuin treeni tai dieetti. Vihdoin joku osaa käyttää sitä järkevästi.
maanantai, 30.01.2017
~k_a_i_s_a:
SAISKO VÄHÄN YKSITYISKOHTIA. MULLA ON PAHA VAIVAISENLUU ONGELMA JA ETIN TEHOKASTA HOITOA. VOISKO JOKU JOKA ON KOKEILLUT TOTA KERTOA KOKEMUKSISTA?
maanantai, 30.01.2017
~j_o_h_a_n:
Konkreettisesti, ihmiset. Mulla ei oo lihaksia ja haluaisin saada ne näkyviin vatsan ja rintakehän alueella. Voiko suositella joku, kuka on kokeillut juuri tätä valmistetta?
Tiistai, 31.01.2017
~voimakas:
Mä oon syönyt tota jauhetta jo yli kymmenen päivää ja oon kasvattanut 2,5 kiloa lihasmassaa. Vähemmän kuin ne lupaa, mut mä oon kuitenkin tyytyväinen, koska mun ei tarvitse hikoilla kuntosalilla.
Tiistai, 31.01.2017
~varovainen:
näillä sivuilla lukee jotain rahat takaisin takuusta. Tiedättekö, onko se totta? Palauttaako ne oikeesti rahat jos en saa uutta lihasma? Haluan olla varma,, et kun maksan, niin kasvatan lihasmassaa. Tuhlasin jo riittävän paljon valmisteisiin ja kuntosalikortteihin.
Tiistai, 31.01.2017
~elvis_savonlinna:
Olen ottanut tään vasta viikon, eli ei kovin pitkään, mutta näen jo ensimmäisiä tuloksia. Olen jo polttanut 3 kiloa rasvaa ja saanut sen tilalle 1,5 kiloa uusia lihaksia. Musta tuntuu, että kaikki muuttuu parempan suuntaan ;-)
Tiistai, 31.01.2017
~strongman:
Mä käytän tätä säännöllisesti. Aloitin yhestä pakkauksesta ja sain täydellisen sixpäkin. Myöhemmin sain lisää pakkauksia. Harmi ettette nähny mua biitsillä viime vuoden kesällä. Kaikki naiset katto mun perään. Mun mielestä tää on paras lihastenkasvattaja. Enkä ees treenannu yhtään ku ei ollu aikaa. Suosittelen jokaiselle joka haluaa muutosta elämään.
Tiistai, 31.01.2017
~tristan:
Kiitos teiän kommenteista.
Keskiviikko, 01.02.2017
~aktiivinen1979:
Mäkin oon käyttänyt tätä ravintolisää. Tulokset – kuten valmistaja on luvannut – sain 10 kiloa lihasmassaa kuukaudessa. Mutta ei se niin yksinkertaista ole. Otin kaks kertaa päivässä ja lisäksi kävin kuntosalilla 2x viikossa, enkä syönyt chipsejä. Yhteenvetona siis: vähemmän rasvaisia välipaloja, treeni kuntosalilla ja ravinotlisän säännöllinen käyttö auttoi mua lisäämään 10 kiloa lihasmassaa.
Keskiviikko, 01.02.2017
~emmi:
Harkitsen klubiin liittymistä, että voisin saada Formexplode lisäravinteen mun miehelle, mut en halua et se loukkantuis. Mul on siis kysymys miehille – loukkantuisitte, jos vaimo ostaisi sen teille?
Keskiviikko, 01.02.2017
~vahva_mies:
Mä oisin loukkaantunut ;)
Keskiviikko, 01.02.2017
~täystyytyväinen:
Wau! En oo odottanut tämmösiä tuloksia. Kahdessa kuukaudessa sain 14 kiloa näkyvää lihasmassaa, poltin rasvaa vatsan alueelta ja mä oon parempi sängyssä, mitä mun tyttöystävä voi todeta. Suosittelen kaikille miehille!
Keskiviikko, 01.02.2017
~crazy_jaakko:
sori, mut en koskaan usko mihinkään maagiseen kaavaan jne. voi jätkät, mis on teiän järkevyys. mul on nyt täydellinen sikspäkki ja treenatut hauikset mut kuinka paljon mun piti hikoilla kuntosalilla, ei saada mitään ilmaiseksi, lopputulos pitää ansaita jotta lihaksia saisi esille.
torstai, 02.02.2017
~alvaro:
Tään valmisteen ansiosta näytän taas nuorelta mieheltä. Mä oon jo yrittänyt käydä kuntosalilla mut mulla ei ollut siihen aikaa eikä energiaa. Siksi tuloksia ei näkynyt ja päätin kokeilla lisäravinnetta, koska näytin surkealta, niin iso maha mulla oli. Pääsin siitä eroon ja sain vatsalihakset esille.
torstai, 02.02.2017
~kati88:
Mun veli on myös käyttänyt tota lisäravinnetta. Opintojen jälkeen hän ei välittänyt ulkonäöstä ja lopetti pelaamisen yliopiston jalkapallojoukkueessa. Se on käyttänyt tätä menetelmää kaks kuukautta ja nyt sillä on taas täydellinen vartalo ja käy kaupungilla. Mä oon seurannut ton muutoksen ja voin todeta, että se toimii!
torstai, 02.02.2017
~mattio:
no kaikki kertoo erinomaisista tuloksista, mut onko joku onnistunut ylläpitämään lihasmassaa vähintään puolen vuoden ajan?
torstai, 02.02.2017
~hauis40cm:
Minä! Aloin käyttää valmistetta kun se tuli Suomeen. Mä oon jo saanut 15 kiloa lihasmassaa, ja hauiksen ympärysmitta on muuttunut 28 sentistä 40 senttiin. Joten voitte kokeilla. Parhaita tuloksia saa noudattamalla dieettiä. Mä en syö chipsejä enkä mitään makeisia, en vietä iltoja telkkarin ääressä oluen kera.
torstai, 02.02.2017
~simon:
MÄ EHKÄ OSTAN. NÄILLÄ SIVUILLA ON INFOA TYYTYVÄISYYSTAKUUSTA. PALAUTTAAKO NE TODELLA RAHAT? EMMÄ HALUA OTTAA RISKIÄ. OOTAN TEIÄN VASTAUSTA. ENS KUUSSA ME LÄHDETÄÄN LOMALLE ETELÄÄN JA OIS KIVA NÄYTTÄÄ PAREMMALTA RANNALLA.
torstai, 02.02.2017
~tuomas:
HEI KAIKKI!!! VASTAA JOKU KOSKA EN TIIÄ KANNATTAAKO LIITTYÄ SIIHEN. ANTAAKO NE TON TAKUUN OIKEESTI?!
torstai, 02.02.2017
~roope:
Klikkaa tästä ja lue itse. Säännöissä lukee, et ne takaa rahanpalautuksen, miksi ihmeessä ne valehtelisi?
torstai, 02.02.2017
~paavo:
OK, odotan paketin saapumista. Kohta kirjoitan ensimmäisistä tuloksista."