Vitsejä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi sukassa on reikä?

Jotta se menis jalkaan.

Miksi kettu meni jäniksen hautajaisiin?

Koska jänis on kuollut

Miksi kääpiö nauroi juostessaan?
Koska ruoho kutitti sen palleja.

Ihan hauska vitsi helsingin sanomissa

Syyrialainen, pohjoiskorealainen ja venäläinen diktaattori menivät saunaan. Syntyi kiistaa siitä, kuka porukasta oli kaikkein julmin.

”Minä olen suurin julmuri”, Syyrian diktaattori Bashar al-Assad uhosi. ”Pysyäkseni vallassa olen käynyt raakaa sotaa omaa kansaani vastaan vuodesta 2011 ja tappanut heitä myös kemiallisilla aseilla.”

”Pientäpä tuo on”, sanoi siihen Kim Jong Un. ”Isoisä, isä ja minä olemme sulkeneet miljoonia kansalaisia leireille, missä he saavat syödä juuria ja koppakuoriaisia, kunnes kuolevat nälkään.”

Vladimir Putin mietti hetken ja sanoi:

”Minä olen rakentanut kansallisen dopingohjelman, sillä en voi sietää reilua kilpailua.”

Kim ja al-Assad nauroivat Putinille: ”Tässä kisassa sinä et pärjää meille alkuunkaan!”

Silloin Putin hymyili ovelasti, astui alas lauteilta, heitti kiukaalle kuupallisen Novitšok-hermomyrkkyä ja poistui saunasta.

Lisää 10/10 vitsejä. Teen viel kirjan näist kyl.

Hitler was damn good at billiards. NEINball in particular.

Juhannuskokko kaatu. ''Nosta rovio!'' sano Venäläinen.

What did Ryu from Street fighter say to Ken, when he was feeling down going all ''I CAN'T DO IT''?
-Sure you can.

What's a reliable drug dealer?
One that'll always provide you an insta gram.

Kim Jong-un died. Stood up & changed his name to Kim Jong-undead.

"Kaikista eniten vituttaa Instagramissa MILFien profiilit, joissa on sekä alusvaatekuvia että kuvia lapsista. Selailet profiilia kaikessa rauhassa runkkailen ja yhtäkkiä ruudulle pamahtaa 40-vuotias nainen stringeissä.".

Ei vittu että tä nauratti

When I woman removes polish with chemicals, no one bats and eye, but when hitler removes the Polish with chemicals, suddenly people loose their shit?

Back
Ylös Bottom