Sukulaku
Banned
Eikö tää toimis paremmin nimellä Amazing Race? Tuossa ekassa kun pitäisi yhdistellä eri ohjelmia, eikä ole niin hauska.Mikä on Saksan suosituin tosi-tv ohjelma?
:dance:- Master Race
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tää toimis paremmin nimellä Amazing Race? Tuossa ekassa kun pitäisi yhdistellä eri ohjelmia, eikä ole niin hauska.Mikä on Saksan suosituin tosi-tv ohjelma?
:dance:- Master Race
James Bondilla oli 3,081078cm pitkä penis.
Hän jakoi sitä hotellihuoneessaan kuudelle muijalle. (3,081078/6)
Mutta kuinka ollakaan, 0513513 !!
![]()
Kerros peeveli... ootko sie hevos vai auto kauppias?No nyt tää vitsi alkaa olee jo paska.. Nyt mul on töissä kolme mannee kavereina.
Mitä amis sanoi lukiolaiselle?
- Big Mac kokiksella.
Ihan huippu! Kerros peeveli... ootko sie hevos vai auto kauppias?
ja si vitsi:
Paavi oli maata kiertelemässä ja teki vierailun jenkkiläänkin missä oli limusiini kuskeineen odottamassa. Siinä lähdettiin ajamaan ja matka taittuikin mukavasti. Jossain vaiheessa paavi kysyi kuskilta voisiko ajaa kun tuppaa olemaan tylsää pelkkä maisemien tuijottelu. Kuski ei tohtinut paavia kieltääkkään olihan kyseessä vanha ja pyhä mies joten vihdettiin paikkoja autossa. Paavi lähti ajamaan, mutta sortui ylinopeuteen jolloin paikallinen moottoripyörä poliisi tuli hänet pysäyttämään. Poliisi käveli autolle, mutta kuljettajan nähdessään hän marssi takaisin pyörälle ja otti pomoonsa yhteyttä....
Kuules pomo. Täällä on kaveri ajanut ylinopeutta, mutta on niin iso kiho ettei minulla ole pokkaa sakottaa.
''Onko isompi kuin minä?'' kysyi pomo
Poliisi: ''paljon isompi''
''isompi kuin liittovaltion sheriffi?''
Ei ole sheriffilläkään mitään jakoa tälle kaverille
''tärkeämpi kuin kuvernööri?''
Tärkeämpi kuin kuvernööri ja presidentti yhdessä
Pomo alkaa jo hermostua: ''No kuka perhana voi niin ihmeellinen olla?''
Poliisi ''Vitustako minä tiedän mutta ainakin sillä on paavi kuskina''
No nyt tää vitsi alkaa olee jo paska.. Nyt mul on töissä kolme mannee kavereina.