Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erään mimmin seinältä poimittua :D

"Nyt tiedän mistä minun jenkkakahvani tulevat ! Kun olen suihkussa, käytän aina shampoon lopun vartalon pesemiseen. Tänään kuitenkin tajusin, että siinä on teksti: lisää paksuutta ja volyymia. Paskat! Tästä eteenpäin käytän suihkussa vain astianpesuainetta. Siinä lukee: poistaa itsepintaisimman ja pinttyneimmänkin rasvan."
 
Muistaako joku miten meni se vitsi, jossa mies epäili vaimonsa pettävän. Kyttäsi sitten pusikossa sitä aseen (+kiikaritähtäin) kanssa, kun se jäi aina autolla parin korttelin päähän eikä voinu tulla pihaan asti, että kenen kyydillä se oikein mahtaa kulkea? Vitsin alustus meni jotenkin, niin että se ois ollut alunperin tekniikkakysymys (tjsp) metsästäjä-foorumilla ja punchlinena toimi joku hämärä: mikä vittu tässä *kiväärin merkki* on, kun vedän liikkuvat taakse niin se mene aina jumiin..

Ei löydy googlettamalla millään, ja ei voi kertoa eteenpäin, kun muistaa vain palasia. Että ei kellään ois linkkiä heittää alkuperäiseen stooriin. Varmasti ollut tässäkin ketjussa.

Thanks!
 
Muistaako joku miten meni se vitsi, jossa mies epäili vaimonsa pettävän. Kyttäsi sitten pusikossa sitä aseen (+kiikaritähtäin) kanssa, kun se jäi aina autolla parin korttelin päähän eikä voinu tulla pihaan asti, että kenen kyydillä se oikein mahtaa kulkea? Vitsin alustus meni jotenkin, niin että se ois ollut alunperin tekniikkakysymys (tjsp) metsästäjä-foorumilla ja punchlinena toimi joku hämärä: mikä vittu tässä *kiväärin merkki* on, kun vedän liikkuvat taakse niin se mene aina jumiin..

Ei löydy googlettamalla millään, ja ei voi kertoa eteenpäin, kun muistaa vain palasia. Että ei kellään ois linkkiä heittää alkuperäiseen stooriin. Varmasti ollut tässäkin ketjussa.

Thanks!

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan? Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi. Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi?
 
Suurimmalle osalle ehkä vanha, mutta saattapi olla ettei kaikki ole tätä nähneet

"Savolaisäidin kirje pojalle
Äeti kirjottaa pojalleen:

Rakas poekanj

Kirjotan tämän kirjeen hyvin hittaasti, kun tiiän, ettet ossoo lukkee kovin
noppeesti.

Myö ee asuta ennee siinä samassa paekassa ku silloin ku lähit kottoo. Isäs
nimittäen luk lehestä jotta usseimmat onnettomuuvet sattuu 30 km:n sätteellä
kottoo, jotenka myö muutettiim muuvalle. En voe lähettee sullen osotetta kun
se tamperelaesperhe, joka asu tiällä ennen, vei osoitekiliven mukanaan,
jotta heijän ee tarviis muuttoo ommoo osotettaan.

Tämä asunto on oekeen mukava. Tiällä on pesukonekkii. En oo ihan varma,
toemiiko se kunnolla. Viime viikolla laetoen pyykit konneeseen ja vejin
nupista, enkä nähnynnä pyykkilöetä sen koommin.

Siä ee oo tiällä ollenkaan hullumpi. Viime viikolla sato kaks kertoo. Ensiks
sato kolome päevee ja toesella kerralla nelejä.

Tuavetti-setäsj sano jotta takki, jonka pyysit lähettämään on nappineen
kaaheen paenava ja sen lähettäminen oes ullunna kovin kalliiks. Niimpä myö
leekattiin napit irti ja laetettiin ne taskuihin. Takki on tulossa
moternisti sähköpostina.

Jussilta jäe eelen aaton avvaemet aaton sissään. Kerettiin jo olla
huolissammo kun kesti ylj kaks tuntija ennen kun Jussi sae meijät ulos
aatosta.

Elli-siskosj sae eellen lapsen. En vielä tiijä, onko se tyttö vae poeka,
joten en tiijä, ootko nyt setä vai täti. Laps näättää ihan veljeltäs.

Teuvo-setä putos kiljutynnyriin par viikkoo sitten. Sitä yritettiin kiskoo
ylös, mutta hän taestel urheesti vastaam. Ruumis poltettiin viime pyhänä
eekä sitä suatu sammumaa ennenku palokunta kututtiin appuun.

Kolome entistä kaverias kuolj viime viikolla. Avolava-aato suistu jokkeen ja
uppos. Raano ajo ja hän piäs ikkunasta turvaan, mutta muut kaverit istu
lavalla eevätkä suaneet perälaatoo aaki.

Tämmöstä tasasta tänne kuuluu eekä mittään kummempia tapahu kute ee
ennenkään.

Terveisin Äetis

PS. Minun piti laettoo vähä rahhoo mukkaan, mutta kirjekuorj olj jo kiinni."
 
Mitä yhteistä on kolmella vihaisella saksanpaimenkoiralla ja mustalla nahkatakilla?


- Kummatkin näyttää helkutin hyvältä mustalaisen päällä..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom