Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä on hauskempaa kuin kymmenen neekeriä naulattuna kymmeneen puuhun?

- Yksi naapuri naulattuna kymmeneen puuhun.

huhhaahhaa hahhahhhaaa
 
Mikä on neekereiden ehkäisyväline? Clearasil, se estää mustapäitä syntymästä.
Pastori kysyi Pikku-Kallelta: Mikä on ruskea ja hyppii puusta toiseen? Pikku-Kalle tähän: Kun pastori kysyy sitä niin sen täytyy olla Jeesus.
 
tonI on mun uus suosikki
 
Pubi Punavuoressa, Helsinki

Iltapäivällä baarissa on vain kaksi asiakasta, minä lukemassa iltapäivälehteä pöydässä, ja n. 25-vuotias nainen viereisessä seisomapöydän ääressä, ilmeisesti jotakuta odottamassa.

Sisään tulee noin nelikymmppinen mies, siisti mutta ilmeisesti edellisen yön ns. korjauskierroksella. Mies juo nopeasti tuopin, hakee toisen ja sijoittuu naisen viereen. Puolen tuopin jälkeen hän kääntyy naiseen päin:

Mies: Mennäänkö teille vai meille?

Nainen vilkaisee miestä, tekee pika-arvion, ja vastaa:

"Mä olen lesbo"

Kaveri vaikenee ja juo kaljansa loppuun. Hän hakee uuden tuopin ja palaa naisen viereen. Sitten mies keksii jotain ihan uutta:

"Hei, mennäänkö naisiin?"
http://www.salakuunneltua.fi/index.php?entry=entry081124-173601
 
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen lähtivät vuoden pituiselle avaruus matkalle. Jokainen sai ottaa jotakin mukaansa. Suomalainen otti vinon pinon tietokirjoja. Norjalainen otti vaimon mukaansa. Ruotsalainen otti 200 sikaria. Vuoden päästä he tulivat takasin ja heitä oli väkijoukko vastassa. jokainen sitten kertoi mitä oli saavuttanut. Suomalainen oli lukenut itsensä insinööriksi ja kaikki taputtivat. Norjalainen tuli vaimon ja lapsen kanssa, kaikki taputtivat jälleen. Ruotsalainen tuli sikarilaatikko kädessä ja sikari huulessa ja sanoi: "Antakaa joku jumalauta tulta." :D

Veikkaan :wanha:ksi mutta menköön ja ei ole ihan sanatrakasti mutta pontti tulee selville.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom