Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Jeesus, Mooses ja vanha äijä olivat pelaamassa golfia. Mooses löi ekana. Kuinka ollakaan, pallo vieri vesiesteeseen. Tottuneesti Mooses kuitenkin halkaisi veden ja löi pallon, suoraan reikään. Seuraavana löi jeesus. Ikävästi pallo taasen vieri vesiesteeseen. No, tottuneesti jeesus käveli vetten päällä ja löi pallon suoraan reikään. Seuraavana löi vanha äijä. Pallo vieri vesiestettä kohden ja oli juuri putoamassa veteen kun kala hyppäsi vedestä ja otti pallon suihinsa. Mutta samalla hetkellä kotka nappasi kalan kynsiinsä ja lähti lentoon. Mutta juuri kun kotka oli viheriön päällä, salama iski kotkaan, jolloin se pudotti kalan kynsistään. Kun kala putosi maahan, sen suu aukesi, ja pallo vieri sen suusta suoraan reikään. Jeesus kääntyi vanhan äijän puoleen ja virkkoi: faija, jos et lakkaa huijaamasta, me ei otata sua enää messiin!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa noissa Kinnus jutuissa ku Jarkko ei pääse ikinä mukaan, koko perheen hauskin ukko.
 
Mistä tietää että naisurheilija käyttää liikaa hormooneja?

- Hänen munissaan kasvaa karvoja.

Miksi naiset teeskentelevät orgasminsa?

- Koska naiset luulevat että sillä on miehille merkitystä.

Miksi morsiuspuku on valkoinen?

- No yleensä kodinkoneet on!!!

Mies meni lääkäriin....vähän ajan päästä lääkäri totesi: Sun pitää lopettaa runkkaaminen!

Mies: Miksi?

Lääkäri: Koska mä tutkin sua!
 
Missä menee hyvän maun raja?
















Välilihassa.

Mitä Agents-yhtye näki porukan yhteisessä saunaillassa?

- Kääriäisen Jorman.

Mitä Jackson sanoi ku liukastu ja joutu sairaalaan?

-täytyy panna lasta perseeseen

Mies pani tyttöystäväänsä. Jossain vaiheessa aktia mies sanoi että käännypä mahallesi, niin laitan kakkoseen. Tyttö tämän kuultuaan tokaisi että "Oletpas perverssi". Mies laittoi kakkoseen, mietti itsekseen että 'ompas nykysuomen 6-vuotiailla laaja sanavarasto', ja tuli.
 
Sikalassa kerättiin teurastamolle kuormaa ja teurastamoautoon viettävän jonon viimeisenä ollut Pekka-Possu lukeneena karjuna rukoili tuskanhiessä toivoa itselleen ja muille kohtalotovereilleen jonossa:

"..Äläkä saata meitä kiusaukseen.."

Marko Ahtisaari valitsi siviilipalveluksen vaikka isänsä muistutti sotilasvalasta.

Vankilassa oli samassa sellissä helvetin iso musta mies ja hintelä valkoihoinen poju. Illalla musta mies kysyi valkoiselta "haluatko olla tänään isi vai äiti?". Valkoihoinen sanoi pelokkaalla äänellä "isi". Musta mies sanoi sitten siihen "Selvä peli, tulehan tänne pedille ja ime äidin mulkkua".
 
Lady: Do you smoke?
Man: Yes
Lady: How many packs a day?
Man: 3 packs
Lady: How much per pack
Man: £10.00
Lady: And how long have you been smoking?
Man: 15 years
Lady: So 1 pack cost £10.00 and you have 3 packs a day which puts your spending each month at £900. In one year, it would be
£10,800 correct?
Man: Correct
Lady: If in 1 year you spend £10,800 not accounting for inflation, the past 15 years puts your spending at £162,000 correct?
Man: Correct
Lady: Do you know that if you hadn't smoked, that money could have been put in a step-up interest savings account and after
accounting for compound interest for the past 15 years, you could have now bought a Ferrari?
Man: Do you smoke?
Lady: No
Man: Where's your fucking Ferrari then..
 
Pikku-Kalle maleksi bordellin edessä. Eräs mies tuli sieltä ulos, ja Pikku-Kalle seurasi miestä tämän kotiovelle. Kalle meni miehen perässä, soitti ovikelloa ja sanoi ovea avaamaan tulleelle miehelle:
- Minä tiedän mistä setä on tulossa.
- Hävytön kakara. Tuossa on satanen, mene matkoihisi äläkä kerro asiasta kenellekkään!
Kalle meni kotiin ja kertoi isälleen, miten oli tienannut satasen. Isä oli vihainen ja totesi:
- Se oli tuhmasti tehty. Mene heti viemään satanen kirkkoon papille kolehtiin, jotta saisit anteeksi tekosi!
Kalle lähti, tuli pian takaisin tonni kädessään ja huusi isälleen:
- Nyt minä tiedän senkin, missä mies on töissä.
 
Neekerilapsi maalasi taloa valkoiseksi. Siinä kiireessää hän maalasi myös itsensä kokonaan valkoisella maalilla. Hän huuti isäänsä apuun:
-"Isä tule auttamaan, sotkin itseni maalilla!"
-"En kerkiä, mä oon paskalla",isä vastasi
Seuraavaksi poika pyyti apua äidiltään:
-"Äiti tuu apuun, mä oon ihan maalin peitossa!"
-"Mä oon laittamassa ruokaa,kysy siskoltas", äiti vastasi
Sitten poika huuti siskolleen:
-"sisko tuu auttamaan!"
-"En kerkiä, oon tekemässä läksyjä!", sisko vastasi
Poika suuttui ja sanoi:
-"On se perkele kumma ku kymmenen minuuttia oon ollu valkoinen ja nyt jo vituttaa nuo neekerit!"
 
Mietiskelin tuossa juuri Salkkareiden Kallen peräaukon kuntoa ja keksin samaan aikaa vitsin mutta se ei liity Salkkareihin, Kalleen tai peräaukkoon. Tässä se on:

Ton pidemmälle ei kannata lukea...kyllähän jo pelkästään tuon aloituksen lukeminen muistuttaa, mistä Möykkynen on tehty. Ei vittu mitään hajua :)

Mutta mitä eroa on blondilla ja hammastahnalla? Blondi ei vaahtoa, kun sitä panee suuhun.

Entä miksi Jumala keksi orgasmin? Jotta neekeritkin tajuaisivat, milloin lopettaa nussiminen...
 
Neekerilapsi maalasi taloa valkoiseksi. Siinä kiireessää hän maalasi myös itsensä kokonaan valkoisella maalilla. Hän huuti isäänsä apuun:
-"Isä tule auttamaan, sotkin itseni maalilla!"
-"En kerkiä, mä oon paskalla",isä vastasi
Seuraavaksi poika pyyti apua äidiltään:
-"Äiti tuu apuun, mä oon ihan maalin peitossa!"
-"Mä oon laittamassa ruokaa,kysy siskoltas", äiti vastasi
Sitten poika huuti siskolleen:
-"sisko tuu auttamaan!"
-"En kerkiä, oon tekemässä läksyjä!", sisko vastasi
Poika suuttui ja sanoi:
-"On se perkele kumma ku kymmenen minuuttia oon ollu valkoinen ja nyt jo vituttaa nuo neekerit!"
Oma ala-aste luokka kertoi kyseisen vitsin noin kymmenen vuotta sitten vitos tai kutosluokalla kesäjuhlissa vai mahtoiko ne olla nimeltään päättäjäisjuhlat, en muista. Outoa että antoi opettaja tuon esittää. :wtf:
 
Vihdoinkin valot vessassa, sanoi Musti kun näki joulukuusen.
 
Pidettiin hautajaisia vaimolle, joka oli juuri mennyt pois.
Tilaisuuden lopuksi arkkua kannettiin ulos ja kantajat törmäsivät
vahingossa seinään täräyttäen reippaasti arkkua. Kuului heikko
vaikerrus. Arkku avattiin ja ihmeeksi nainen olikin elossa. Avio-onnea
jatkuikin vielä kymmenen vuotta, kunnes vaimo kuoli. Uusi seremonia
pidettiin samassa kappelissa ja lopuksi kantajat lähtivät taas viemään
arkkua ulos. Keskikäytävän puolivälissä kuului aviomiehen huolestunut
huuto:
- Varokaa seinää!
 
Mies ilmestyi pubin baaritiskille harmaa juuttipussi mukanaan.

– Tämä on toivomussäkki. Jos tarjoat paukun, saat toivoa mitä tahansa ja se toteutuu välittömästi.

Baarimestari ei uskonut pummin höpötyksiä, mutta tämä intti naama vakavana:

– Mutta tämä toimii ihan varmasti. Katso nyt vaikka tätä jättikokoista muurahaista, joka täällä on, hän sanoi ja näytti valtavaa muurahaista, joka juuri ja juuri mahtui pussiin.

Baarimikko heltyi, tarjosi paukun ja esitti toiveensa:

– Haluan miljoona dollaria.

Hetkeen ei tapahtunut mitään, kunnes äkkiä baarin ovesta astui sisään kaksi poliisia, pian kaksi lisää, seuraavaksi neljä ja kohta kahdeksan. Äkkiä poliiseja alkoi tunkea aina vain lisää niin ovista kuin ikkunoista.

Baarimikko raivostui ja huusi:

– Taitaa olla huono kuulo tuolla sun toivomussäkilläsi. Minä halusin miljoona dollaria, enkä pollaria!

– Sitä mäkin vähän epäilen. Et kai kuvittele, että minäkään olisin toivonut 30 senttistä murkkua?
 
Kaksi ihmistä ja yksi turkulainen tuomittiin 20 vuodeksi vankilaan, ja rangaistus määrättiin istuttavaksi eristyssellissä. Miehille kuitenkin sallittiin kullekin yksi toivomus. Ensimmäinen mies toivoi selliinsä metritolkulla kirjallisuutta. Toinen halusi selliin mukaan vaimonsa. Turkulainen toivoi kaksisataa kartonkia tupakkaa.

Kahdenkymmenen vuoden päästä sellin ovet avattiin. Ensimmäinen mies tuli ulos ja sanoi: -Olen nyt niin lukenut, että voin aloittaa juristina välittömästi.

Toinen mies tuli ulos ja sanoi: -Ihana vaimoni on lohduttanut minua kaikki nämä vuodet. Minulla on nyt viisi lasta.

Turkulainen tuli sellistään tupakka suupielessä ja taskujaan taputellen ja kysyi: -Onks tikui?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom