Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
J okainen
O n
K erran
E lämässään
R unkannut
I tsensä
T ainnoksiin

no nyt oli vanha vitsi, noin 20 vuotta aikaa kuullu ton. ala-asteella oli myös pukukopin seinässä HIFK: homot ilman fyysistä kuntoa
 
Muistan kuulleeni noi ala-asteella ja kyllä mä sillon itsekin niitä ylpeänä kerroin eteenpäin kun oli niin hyviä läppiä.
 
Nuokin on parempia, kuin ne "itse keksin" vitsit joita täällä taannoin viljeltiin.
 
Suomalainen, venäläinen ja saksalainen arkeologi vertailivat näkemyksiään oman maansa aikaisemmasta kehityksestä arkeologisten kaivausten perusteella:

Saksalainen kertoi löytäneensä 10 metrin syvyydestä kuparilankaa ja julisti: "saksalaiset ovat jo 1000:nen vuoden ajan viestineet sähköisesti!"

Venäläinen kertoi kaivaneensa lähes 100 metriin ja löysi sieltä lasinpalasen ja julisti: "Meillä venäläisillä on ollut jo kauan ennen sitä käytössä valokuidut!"

Suomalainen kertoi tehneensä kaivauksia eri puolilta Suomea yli kilometrin syvyyteen ja totesi: "Minä en ole löytänyt yhtään mitään. Tämä todistaa, että suomalaiset ovat hallinneet langattoman viestinnän jo aikojen alusta".
 
Sakke oli ollut IT-alalla 20 vuotta,kunnes väsyi jatkuvaan stressiin ja
oravanpyörään. Hän otti lopputilin ja osti säästöillään hylätyn kansakoulun pohjoisen perukoilta, kaukana sivistyksestä.

Posti kävi, kun postia oli, ja kerran viikossa Sakke poikkesi
lähimmässä kaupassa 25 kilometrin päässä.

Kun puoli vuotta oli kulunut lähes täydessä eristyksessä ulkomaailmasta,
joku koputti Saken oveen. Hän meni avaamaan ja näki ovella parrakkaan miehen.

"Päiviä vaan", mies sanoi.

"Mie olen Erkki, teijän lähin naapuri tuolta kairalta. Minulla on pikku
juhulat lauantaina. Ajattelin, että jos teki tulisitta".

"Kiitos kutsusta", Sakke sanoi ilahtuneena.
"Puolen vuoden yksinäisyyden jälkeen olenkin jo valmis tapaamaan muita ihmisiä."

Erkki teki jo lähtöä, mutta kääntyi vielä sanomaan: "Siellä sitten ryypäthän rajusti."

"Ei haittaa", Sakke vakuutti. "Kahdenkymmenen vuoden kokemuksella pystyn

juomaan pöydän alle melkein kenet tahansa."

"Saattaa tulla tappeluki", Erkki varoitti.

"Enköhän ihmisten kanssa pärjää, kiitos kutsusta", Sakke tuumi.

Erkki kääntyi vielä kerran sanomaan:

"Nuissa juhlissa on tavannu olla aika villiä seksiäkin. Siellä panhan niin
että pershet halkiaa".

"Ei hätää", Sakke sanoi. Olenkin ollut turhan pitkään yksinäni. Miten muuten juhliin pukeudutaan?"

"Ihan miten sie haluat", Erkki tokaisi. "Ei sielä ole muita ko me kaksi."
 
- Sven! Miksi sinun korvasi ovat palaneet?
- No, kun vastasin vahingossa silitysrautaan, kun piti vastata puhelimeen.
- Mutta molemmat korvat?
- Täytyihan minun soittaa ambulanssi.
 
Sakke oli ollut IT-alalla 20 vuotta,kunnes väsyi"

Minä olen kuullut tämän prikulleen saman vitsin jo 20 vuotta sitten. Siinä versiossa Sakke oli myyntikonsultti joka muutti Australian takamaille ja puolen vuoden päästä oveen koputti partainen ja likainen aboriginaali...
 
Minä olen kuullut tämän prikulleen saman vitsin jo 20 vuotta sitten. Siinä versiossa Sakke oli myyntikonsultti joka muutti Australian takamaille ja puolen vuoden päästä oveen koputti partainen ja likainen aboriginaali...

Jänkhän jätkät on meidän omia aboja. :)
 
Norjalainen ja Ruotsalainen löysivat lampaan jonka pää oli juuttunut verkkoaitaan, Norjalainen näki tilaisuutensa ja pani lammasta jonka jälkeen kysyi Ruotsalaiselta että ''haluatko sinäkin kokeilla?'' johon Ruotsalainen vastasi ''Toki'' ja työnsi päänsä verkkoaitaan. HAHAHAHAA
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom