Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mies käveli ulos rautatieasemalta ja nappasi lennosta taksin itselleen.

- Loistava ajoitus, totesi kuski. Tehän olette juuri kuin Pekka.

- Kuka? kysyi mies.

- Virtasen Pekka. Se teki kaiken aina oikeaan aikaan. Te saitte taksin juuri kun sitä halusitte. Näin kävi Pekallekin aina.

- Eihän kaikki aina onnistu…

- Joo, mutta Virtasen Pekaltapa onnistui. Sitä paitsi hän oli loistava urheilija. Hän olisi halutessaan voittanut Grand Slamin tenniksessä. Hän olisi pystynyt golfaamaan ammattilaisten kanssa tasavertaisesti. Hän lauloi ihanalla baritonillaan kuin oopperalaulaja ja tanssi kuin Broadway-tähti ja olisitpa kuullut hänen soittavan pianoa. Oli se vaan ihmeellinen tyyppi.

- Kuulostaa tosi hämmästyttävältä kaverilta.

- Joo, eikä siinä vielä kaikki. Muisti Pekalla oli kuin tietokoneella. Hän muisti kaikkien syntymäpäivät. Hän tiesi kaikki viineistä, tiesi, mitä ruokaa tilata ja millä haarukalla sitä syödään. Hän osasi korjata kaiken. Ihan toisenlainen kuin minä. Minä kun vaihdan sulakkeen, niin koko katu pimenee. Virtasen Pekka teki kaiken aina oikein.

- Olipa siinä varsinainen hemmo!

- Jep. Hän tiesi aina nopeimman reitin ja osasi välttää ruuhkia. Minä juutun niihin aina. Pekka ei erehtynyt koskaan. Hän osasi käsitellä naisia ja sai heidät tuntemaan olonsa onnelliseksi. Hän ei koskaan väittänyt vastaan, vaikka nainen olisikin ollut väärässä. Ja hän pukeutui aina tyylikkäästi, kengät olivat kiiltävät. Hän oli täydellinen herrasmies. Kukaan ei koskaan tule olemaan sellainen kuin Virtasen Pekka.

-Todella täydellisen ihmeellinen mies. Missä sinä tapasit hänet?

Taksi kuski huokaisee.

– Nooh, itse asiassa en koskaan ole häntä tavannut, mutta nain hänen leskensä puolivuotta sitten.
 
Lapin suunnalla pikkukylässä ukko täytti 100v.
Paikallisradio lähetti toimittajan
haastelemaan ukkoa juhlan kunniaksi.
Toimittaja:
- Sinulle kun tuota ikää on kertynyt niin kerroppa joku hauska muisto
vuosien varrelta.
Ukko:
- Noo kerran naapurilta karkas sika methän ja met kokosimma sellaise
etsintäpartion sitä hakemhan. Kun sen löyshimme niin panthin sitä porukalla persheeseen.
Toimittaja:
- Hullu äijä! Eihän tollasta voi radiossa sanoa, eikö olisi mitään
mukavampaa muistoa?
Ukko:
- Noo kerran naapurin nuori tytär eksyi metshän, myö kokosimma toas
etsinthäparthion ja kun tytär löytyi niin panimma sitä porukalla persheeseen.
Toimittaja:
- Hullu! Hullu!!! Eihän nyt tuollaista voi radioon laittaa!
Kerro nyt sitten vaikka joku ikävä muisto.
Ukko:
- No kerran mie itte sitte ekshyin methään ja kyläläiset kokosi
etsinthäparthion...
 
Tuon h:n käyttö... :face:

Eikös se johdu siitä että siellä tuntureilla ilma on niin ohutta että joutuvat hengittämään tiheästi, jopa kesken sanan ja se kuulostaa sitten ylimääräisiltä H-kirjaimilta. Olenhko hakoteillä vai oikheassa... ;)
 
Näin Voice of Finlandin aikaan sopivasti....

Elastinen meni suihkuun. Mikä hänestä tuli?

-Alastinen


Ei ole nyt vitsi (voihan tämä jotakuta naurattaa) mutta mikä mahtaa olla Elastinen nimen tausta. Ukon oikea nimihän on käsittääkseni Kimmo. Ukon mutsi on lekuri. Lekureiden perustietoa on tietämys kudoksista ja sidekudoksen eräs filamenttirakenne on ns. elastinen- eli kimmosäie. Oisko tuolta pokkana otettu taiteilijanimi?
 
niin tai oliskohan kumminki se, että noin paskaa musiikkia tekevä ei vaan ole keksiny muuta nimeä kuin jonkun sanan minkä on kuullut koulussa
 
Kyl mä oon kuullu että toi tuli ihan siitä että se ilmeisesti oli aika taipuisa kaveri ja nimi on tullut jo ennen räppäriuraa, eikä ole edes itse keksitty.
 
Rovasti teki yllätysvierailun pienen paikkakunnan seurakuntaan. Saavuttuaan paikalle hän löysi sakastista papin ja lukkarin sammuneena tyhjä kaljakori vieressä. Rovasti päätti säikäyttää synnin tekijöitä ja kiipesi kellotapuliin ja alkoi soittaa kelloja kuin tuskassa.
No hetken päästä lähikaupan auto kaartoi pihalle ja kauppias huusi "RIITTÄÄ, kyllä se tilaus jo kuultiin" ja kantoi 2 koria kaljaa lisää sakastiin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom