Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Missäs kävit?
-Heitin anopin juna-asemalle
-Miksi sun kätesi on sitten ihan musta?
-Taputin veturia ja toivotin hyvää matkaa.
 
Mies meni lääkärille valittamaan ummetusta.

Lääkäri sanoi että laitetaan peräpuikko ja ryhtyi toimeen.

Mies tunsi kuinka se meni sisään mutta luiskahti kuitenkin aina pois.
... Aikansa yritettyään molemmat jo tuskastuivat ja viimein mies totesi ettei se onnistu.

"Olen vähän hermostunut eikä tästä taida tulla mitään", sanoi mies.

"Annan teille mukaan yhden peräpuikon ja kokeilkaa jospa vaimonne saisi sen laitettua", sanoi lääkäri.

Sitten kotona mies ehdotti vaimolleen toimenpidettä.

"Mikäpäs siinä", sanoi vaimo ja tarttui miestä toisella kädellä hartioista ja toisella alkoi työntämään puikkoa sisälle, jolloin mies yht'äkkiä jäykistyi ja huusi:

"Ei v****jen vi**u !!!! , sen perkeleen lääkärin molemmat kädet oli hartioillani"
 
Mitä somali, venäläinen ja suomalainen tekevät ilotalossa.?

- Somali on siivoamassa
- Suomalainen on naimassa
- ja Venäläinen odottelee muijaansa töistä.
 
Siivoamassa alias putsaamassa kamat parempaa talteen, sehä käy työstä?

- - - Updated - - -

Alkaa olee sen verra väsynyttä pojan nulikkaa että eikoha oteta ja lähetä huikalle?..Hui, Kalle ! Ihan säikähin..
 
miksi naapuri nukkuu koiran kopissa?
-siinä lukee mustille

mikä alkaa h:lla ja loppuu t:llä? hauskat nettivideot

Kuinka monta ruotsalaista heteroa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
-Molemmat

Kun mustalainen on kaupassa, mitä hän tarkkailee tuotteista?
- Päivämääriä: varasta ennen..
 
SIVU NAISEN PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Forumissa yhteistä kahvikupposta varten. Mieheni oli katsomassa jääkiekkoa ja minä olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän. Ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.

Kysyin häneltä oliko hänellä murheita -- hän vastasi: " Ei tässä mitään." Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.

Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.

Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.

SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - Tänään HIFK hävisi, mutta sainpahan pillua.


:lol2:
 
Masalla oli tulossa 50v päivät.
Vaimo ajatteli että hän on aina ostanut jotain tavallista,
jospa hän nyt yllättää Masan ja ostaakin jonkun eläimen.

Vaimo menikin eläinkauppaan ja ihastui oitis puhuvaan
papukaijaan, mutta kaupan omistaja varoitteli:

"Onko rouva nyt aivan varma ?
Tämä papukaija on ollut bordellissa lemmikkinä jo monen
monituista vuotta ja se puhuu rivoja"

"Kyllä mun mies sen kestää , melko rivo tapaus on sekin"

Koitti syntymäpäivä ja kaikki lahjat oli jo saatu. Paitsi
vaimon lahja nökötti huppu päällä keskellä ruokapöytää,
missä koko juhlaväki oli syömässä.

Masa sai luvan ottaa hupun pois lahjansa päältä, jolloin
papukaija pyöritteli päätään, katteli kaikki vieraat läpi ja
huus.

"Ei vittu jätkät!! Uus kämppä, uudet huorat, MORJENS MASA !!! "
 
"Kauhavan somalisota etenee. Paikallinen Pate sai pyyhkäistyä kauhavan keskustassa suojatiellä kännissä varastetulla autolla kahden mokkakullin yli, nopeutta 140km/h.
Toinen yöntimo paiskautui 70m päähän pellolle, toinen tuli tuulilasista sisään.

Käräjätuomio: Peltoon napaansa myöten päälleen puskenut toppahuuli sai 1000e sakot kolaripaikalta pakenemisesta, toinen milkyway 500e sakot ajoneuvoon luvattomasta tunkeutumisesta."
 
Vanhempi pariskunta saapuu seksiterapeutin vastaanotolle...

Lääkäri kysyy: Kuinka voin olla teille avuksi?

Mies: Katsoisitko vieressä kun harrastamme seksiä?

Lääkäri vähänaikaa hämmästelee pariskunnan toivetta, mutta suostuu kuitenkin. Kun pariskunta on viimein lopettanu, lääkäri tuumaa, että ei mitää ongelmaa hyvinhän se näytti sujuvan. Toivottaa onnea, kirjoittaa 50 euron laskun ja hyvästelee parin. Samaa jatkuu useita viikkoja.. lääkäri katselee vieressä kun pari harrastaa seksiä, edelleen ilman ongelmia.

Kuudennella kerralla lääkäri viimein kysyy: "Olen pahoillani, mutta mitä te oikein yritätte selvittää?"

Mies: "Ei, emme me yritä mitään selvittää. Hän on naimisissa emmekä voi mennä hänen kotiinsa. Minä olen naimisissa, emmekä voi mennä minunkaan kotiin.
Mökki maksaa 99 euroa. Hotelli maksaa 149 euroa. Täällä voimme tehdä sen 50 eurolla ja saamme vielä Kelasta 45 euroa takaisin...!
 
"Kauhavan somalisota etenee. Paikallinen Pate sai pyyhkäistyä kauhavan keskustassa suojatiellä kännissä varastetulla autolla kahden mokkakullin yli, nopeutta 140km/h.
Toinen yöntimo paiskautui 70m päähän pellolle, toinen tuli tuulilasista sisään.

Käräjätuomio: Peltoon napaansa myöten päälleen puskenut toppahuuli sai 1000e sakot kolaripaikalta pakenemisesta, toinen milkyway 500e sakot ajoneuvoon luvattomasta tunkeutumisesta."

Loistava! :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom