Vitargo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainaki Intersportissa oli kuukausi sitten sellasia ~100-200gr pusseja jotka maksoi 2.5€ muisteekseni

Mä oon luontaistuote kaupassa nähnyt.Itselläkin kävi mielessä pussi hakea.Kumma ettei sitä ole laajemmin tullut myyntiin ku vissiin ihan hyvä tuote.

Mitäs tämä Vitargo sitten oikein on? Eihän tämä ole sitä malton tapasta.....:nolo:

Mitäs tämä Vitargo sitten oikein on? Eihän tämä ole sitä malton tapasta.....:nolo:
Hiilihydraattijauho, jota valmistetaan perunasta. Pitäisi imeytyä paremmin ja nopeammin kuin perinteinen malto.

Google todennäköisesti tietää enemmän.

Ei yhtään kummempaa kuin maltokaan.
Savolaisella oli joskus sellanen sponssisoppari vitargoon.Kysyin kerran siltä, että oliko minkälainen verrattuna maltoon?ni se sano: "ei niin erillainen, että kun nyt ei enää oo sponssia että sitä ostasin". Se oli aikanaan aika kallista, varsinkin maltoon verrattuna.

Pitihän sitä itekki kokeilla, ihan jees tuote...mutta ei ainakaan sillo ollu varaa jatkaa.Maltoa siis jatkossa:thumbs:

Mitäs Anssi mieltä Waxy Maize Starchista? Vielä nopeempaa kuin Vitargo pitäs olla...

Itse tuota olen viimeisen pari kuukautta käyttänyt. Vaikea sanoa tosin onko ollut eroa palautumisessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom