Eli ei mitään tieteellistä faktapohjaa siihen ettei yli 50 grammaa glukoosipolymeerejä sisältävästä liuoksesta imeytyisi edes 1,5 tunnin aikana enempää kuin tuo 50 grammaa, vaan omaa fiilispohjaista mutua. Kiitos!
Ps. kiinteä pihvi ja nesteliuos jossa esipilkottua hiilihydraattia on aika eri asiat... Se ettei kiinteä pihvi imeydy tunnissa on aika huono peruste sille ettei vaikka 70g glukoosipolymeerejä laimeassa nesteliuoksessa voisi imeytyä treenin aikana
Edit: ja kuten aiemmin kirjoitin niin en tosiaan väitä vastaan, olen vain kiinnostunut onko väitteelle ettei 50g suuremmat glukoosipolymeeri määrät treenin aikana voi imeytyä jotain faktapohjaa vai teidän omaa mutufiilistä.
Mä en oo tässä väittänyt mitään 50 grammasta, joten Nikula voi halutessaan jonkun tutkimuksen sulle heittää kerta tälläistä väittää. Sua kun niin kovasti kiinnostaa tämä teoriabodaus (;)) niin voithan toki päivän ratoksesi etsiä itse tutkimuksen mikäli semmoinen on jotta saat mielenrauhan. Ja niinhän se oli, melkeen yhtä paska kuin sun mainitsema yli 30g proteiinia ei imeydy -legenda. Mä lähden nyt salille tekeen sitä oleellista maltot mukanani!