Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on vähän pidempi aika edellisestä ateriasta, ni oon tehnyt treenin aikasen juoman jossa kolmisen desiä appelsiinimehua, saman verran vettä ja n.15g EAA:ta. Sokeri auttaa jaksamaan, piristää paremmin kuin mikään läjä kofeiinia. Ja eipä kait elimistö ala niistä aminohapoista tai lihaksista sulattelemaan energiaa, kun on vähän sokeriakin tarjolla.
Onko jotain vikaa mehun sokerissa treenin aikana? Itselle tuntuu toimivan hyvin.
Aikamoista liisteriä jos yhtee sheikkeriin yli 100g?Mistä te huomaatte sen, että imeytyykö se malto suurilla annoksilla vai ei? Itse monesti ottanut 100-150g ja välillä jopa 200g intran seassa osmopurea yhteen sheikkeriin sekoitettua, eikä minulla ainakaan ole mitään ongelmaa ollut mahan, eikä minkään muunkaan suhteen. Ainoa ero mitä olen huomannut osmopuren ja clusterdextrinin välillä on se, että clusterdextrin laittaa hikoilemaan aivan saatanasti ja välillä tulee jopa huono olo kesken treenin?