Mulla todettiin armeijassa (eli noin 5 vuotta sitten) vasemman käden sormessa jonkin sortin syylä. Menin asiantuntevalle army-tohtorille ja sehän oli ihan ihmeissään. Kutsu koko sairaalan kattomaan niitä mun patteja (meinasin alkaa ottamaan pääsymaksua) ja sitte kaikki yhdessä ihmettelivät että mitäs hittoja noin on...
Otettiin koepalat ja annettiin 2kk lääkekuuri (makso 850mk!). Mussutin sitten kuurin loppuun ja odottelin että 'syylät' olis hävinny jonnekkin, mutta ei. Menin takaisin tohtorille, joka sano että siittä koepalasta ei selvinnyt mitään. Tässävaiheessa mä aloin jo epäillä et mut oli alienit kidnapannu ja laittanu jonkun pikku-örkin kasvamaan mun sormeen. Tohtori otti uuden koepalan ja anto uuden kuurin (1kk). Taas meni kuukausi, mutta mitään ei tapahtunut. Nyt se sairaala-setä alko olla jo neuvoton. Sano varaavansa mulle ajan Tilkasta (jos sinne joutuu, täytyy olla TOSI sairas ;) ) Noh, siinä sitten kävi niin että tuli eräs metsäkeikka siihen väliin. Lähettiin kymmeneksi päiväksi rypemään loppusotaan. Se mikä tän tekeen oudoksi niin noiden kymmenen päivän aikana ne patit vaan katosi mun sormesta... Menin tohtorille sanomaan ja se vaan pudisteli päätään ja sano että ole onnellinen että hävisivät!
Eli vähän vastaava juttu mitä allekirjottaneella. Ehkä ne alienit totes että mä olen huono isä/äiti niiden jälkikasvulle..