Voi :lol2: !Juha1 sanoi:Kyllä helvetti pitää :curs: otin tuossa C vitamiinin ja multivitamiinin ja magnesiumin kalanmaksa öljyn ja helokki kapselin niin älytön huuto että SAATANA TÄSSÄ TALOSSA EI NOITA HORMOONEJA KÄYTETÄ siinä sitten selittelin vitamiineista ja vastaus kuulu että syö perkele sitä ruisleipää niin saat tarpeeksi vitamiineja, *klips*
Samaa sarjaa vähän meikäläisen mutsikin. Multivitaa saa syödä, ja isoäiti osti kalanmaksaöljykapseleitakin kun oon niin surkean heikko
(tuo tarkoittanee että kun oon niin surkean laiha, kun kuultu vyötäröstä kiinni pitäen). Mutta kaikki muut aiheuttaa
-reaktion. Magnesiumlisä viimeksi: "Mikä nappihiiri susta on tullu ?" Onneksi jossain normilehdessä, olisko ollu Yhteishyvä tms. oli hetki sitten artikkeli vitamiineistä ja muista. Äiskä tuumi vain pää kallellaan, että ei sillä ainakaan kromipuutetta oo, kun ei makeetakaan tee mieli. Rauhoittui hetkeksi tuo nappihiireily...
Proteiinihormoonia ei saa ottaa ja palautusjuomat on aivan kamalaa roinaamista. Onneksi en asu samankaton alla, eikä ne tiedä mun hormoonijauhopusseista :jahas: !
Koita kestää ! Vanhat koirat ei opi uusia temppuja, vai kuinka se meni. Tuo valistus (?) täytynee tulla mahd. puoluettomalta taholta, että menisi perille... Lehdestä tai telkkarista. Tai toisaalta, nytkun mikä-lisäravinne-se-nyt-olikaan josta löytyi nandrolonia, tuo hormoonijauhopussi-höyryäminen sai vain lisää painetta...
*huokaus*

Mutta ei kuulemma mennyt hapoille, että ihan toimiva tuote...