Täällä foorumeilla on varmasti miljoonia tätä aihetta koskevia threadeja, joita en ole vielä lukenut. Joitakin viikkoja olen kuitenkin imenyt tietoa täältä, ja nyt rohkenen tehdä pienen summauksen uuden threadin muodossa.
Muutama kysymys.
Ajattelin varmistaa kyseisten aineiden saannin lisäravinteilla ja pillereillä.
Onko täysin järjetöntä käyttää samaanaikaan seuraavia tuotteita:
*E-EPA rasvahappoja tabuina + EPA+DHA-kapseleita
* monivitamiinivalmistetta (nestemäinen)
*multimineraalikapseleita
*argiinia
*karnosiinia
*runsaasti hivenaineita sisältävää koivuntuhkaa.
(Koivuntuhka saattaa mennä rankasti hifistelyn puolelle, mutta olen vhh- dieetillä, jolloin hivenaineiden otto hankaloituu)
Olen 183cm pitkä 18-vuotias nuori mies. Painan tällä hetkellä n. 85kg, rasvaprosentin arvioisin olevat about 16-18%.
Tavoitteenani on painonpudotus ja lihasmassan säilyttäminen mahd. onnistuneesti.
Onko kellään yhtä nuorella miehellä kokemusta l-argiinivalmisteista, jotka parantavat mm. myös miehen seksuaalista halukkuutta.. Ei sillä, etteikä joka toinen minuutti panettais.. mukava olisi vaan kokeilla
Voiko moisen tuotteen käyttämisestä näin nuorella iällä olla mitään vakavia seurauksia?
Vastauksia odotellen ja jo etukäteen kiittäen:
:piis: Ocha
Muutama kysymys.
Ajattelin varmistaa kyseisten aineiden saannin lisäravinteilla ja pillereillä.
Onko täysin järjetöntä käyttää samaanaikaan seuraavia tuotteita:
*E-EPA rasvahappoja tabuina + EPA+DHA-kapseleita
* monivitamiinivalmistetta (nestemäinen)
*multimineraalikapseleita
*argiinia
*karnosiinia
*runsaasti hivenaineita sisältävää koivuntuhkaa.
(Koivuntuhka saattaa mennä rankasti hifistelyn puolelle, mutta olen vhh- dieetillä, jolloin hivenaineiden otto hankaloituu)
Olen 183cm pitkä 18-vuotias nuori mies. Painan tällä hetkellä n. 85kg, rasvaprosentin arvioisin olevat about 16-18%.
Tavoitteenani on painonpudotus ja lihasmassan säilyttäminen mahd. onnistuneesti.
Onko kellään yhtä nuorella miehellä kokemusta l-argiinivalmisteista, jotka parantavat mm. myös miehen seksuaalista halukkuutta.. Ei sillä, etteikä joka toinen minuutti panettais.. mukava olisi vaan kokeilla
Voiko moisen tuotteen käyttämisestä näin nuorella iällä olla mitään vakavia seurauksia?
Vastauksia odotellen ja jo etukäteen kiittäen:
:piis: Ocha