Vitamiineista, hivenaineista, rasvahapoista, mineraaleista, aminohapoista jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ocha
  • Aloitettu Aloitettu
Selvä... Kiitti kaikesta tästä informaatiosta mitä et jaksanut selittää..

Mäkin uskon siihen, että perussafka on jees. Joskus se safka vaan on vähemmän monipuolista.. Siksi ravintolisät.

Mä olen matkalla tuhoon.. Vedän kalaöljyä.. Immuunipuolustu deaktivoituu parin viikon sisään.

:thumbs:

Kyllä halaöljyistä hyötyäkin on, mutta enempi ei ole aina parempi... sitä tossa hain. Mielestäni kannattais noi ravintolisät pitää minimissään ja safkaa mahollisuuksien mukaan monipuolisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jebojee, ravintolisiä otan lähinnä sen takia, koska söin aika huonosti vuoden/parin vuoden ajan ja nyt olen vhh-diietillä.

Tässä sitten ne tuotteet, joita loppujen lopuksi tilasin:

*Monivitsku (nestemäinen)
*Monimineraali
*Glutamiini
*E-EPA
*Orgaanista kromia (lähti melkein ilmasiks)
*Twinlabin Daily one (mikäli on esim. matkoilla)

En mitään ihmeitä odottele tapahtuvan, mutta onpahan sitten vitamiinia mineraalia kehossa :) Niin ja noita rasvahappoja.

E-EPA:a käytän pakkauksen loppuun asti ja sitten päätän, että jatkanko vai en. Loput tuotteet jäävät varmaan ihan ensimmäiseen pakkaukseen.. uskosin ainakin näin. Ei niitä intissä jaksa napostella

Tuohon E-EPA juttuun lisäisin että se on tärkeä aivojen rakennusaine. Aivothan on suurimmaksi osaksi rasvaa. E-EPA:lla on saatu hyviä tuloksia esim. masennuksen, mielisairauksien ja syömishäiriöiden hoidossa.
E-EPAa saadaan omega3 rasvahaposta, jakautuu epaan ja dha:n. E-EPA on etyyliesteröity, eli tyhjiössä puhdistettu jolloin siitä häviää kaikki epäpuhtaudet ja imeytyy paremmin elimistöön. E-EPA on merkittävästi tärkeämpi kuin E-DHA.
Normaali terveelle ihmiselle riittää IMO ihan tavallinen omega3 kalaöljyvalmiste jos ei oo mitään ongelmia... Ja suosittelen kyllä jokaiselle ihan päivittäin sitä sillä omega3 on välttämätön rasvahappo.

Suositut

Back
Ylös Bottom