Vitamax

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jussi33
  • Aloitettu Aloitettu
Morjens toverit!
Ostin tossa pari päivää sitten Sf:n Vitamaxia ja fiksuna kaveria älysin kysellä
vasta sen jälkeen tuotteessa käytettyjen vitamiinien ja mineraalien muodoista.
Sillä oishan se kiva jos ne vaikka imeytyisikin.No kaksi kertaa olen Sf:lle meiliä asian tiimoilta laittanut mutta eipä mitään ole kuulunut?Hmmmm mielenkiintoista....Muilla kokemuksia tuotteesta/firmasta?Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten niin ei imeydy? :eek:

Itse käytän kyseistä tuotetta. Enkä oo tainnu läpi paskoa sitä. Tosin en oo kyllä jätöksiäni maistellu. :lol2:

Itekin usein, jossen nyt suoranaisesti epäillyt, niin ainakin miettinyt, että voiko noin halpa ja hyvä tuote sisältää nätisti elimistön hyväksi käytettävissä olevia vitamiineja ja hivenaineita.

Eikös 'imeytymiseen' vaikuta monien mineraalien kohdalla se, onko ne valmistettu synteettisesti ja/tai minkälaisilla menetelmillä ja/tai mistä raaka-aineista.

Perstuntuma on kyllä se, että todellakin Vitamax Potkii ja hyvin. 4-8g menee joka päivä. Välillä ollut taukoja, kun päässyt väliaikasesti loppumaan ja lähes suoran yhteyden voi silloin vetää väsyneempään oloon.

Kiva ois saada siis SF:ltä tietoa valmistusmenetelmistä ym!

Tuossakin varmaankin helposti voi parantaa sitä imeytymistä ottamalla päivittäisen annoksen kahdessa eri osassa, kun esim c-vitamiinia elimistö ei pysty kerralla imeyttämään kuin 300mg (määrä riippuu vähä kait ihmisestä) oli se sitten missä muodossa tahansa (ja jotku muut määrät pätee varmaan toisiin vitamiineihin samallalailla)

Liian hyvä ollakseen totta?

Joo itsekin käytän Vitamaxia ja jos sillä hinnalla tosiaan saa noin hyvät pitoisuudet vitamiineja ja mineraaleja, ni kyllä se on erinomainen tuote. Kyllä varmaan aika moni haluais tietää tuotteesta vähän tarkemmin. Tuntuu vaan yksinkertaisesti hintaansa nähden liian hyvältä valmisteelta. No itse ainakin käytän, jos ei joku sitä ihan feikiksi todista.

v-selkä76 sanoi:
Joo itsekin käytän Vitamaxia ja jos sillä hinnalla tosiaan saa noin hyvät pitoisuudet vitamiineja ja mineraaleja, ni kyllä se on erinomainen tuote. Kyllä varmaan aika moni haluais tietää tuotteesta vähän tarkemmin. Tuntuu vaan yksinkertaisesti hintaansa nähden liian hyvältä valmisteelta. No itse ainakin käytän, jos ei joku sitä ihan feikiksi todista.

Olen itse myös Vitamaxin käyttäjä ja on mielestäni tosi hyvä tuote. Käytän varmasti jatkossakin vaikka tulisi ilmi että valmistuksessa käytetään mangustien peräsuolia.

TKD sanoi:
kun esim c-vitamiinia elimistö ei pysty kerralla imeyttämään kuin 300mg

Potaskaa. :D Ihan oikeassa olet, kannattaa jakaa vitamiiniannokset useampaan osaan. C-vitskusta sellaiset korjaukset että alle 180mg kerta-annokset imeytyvät 90%:sti. Grammasta C-vitamiinia imeytyy enää n.75%.
Variaatiota toki löytyy, mutta suuntaviivoina tuo.

Itse käytin ennen myös kyseistä vitamaxia ja mainostin sitä eräälle ravintoterapeutille (vai mikä lie olikaan), joka rupesi tutkimaan minkälaisesta tuotteesta on kyse. Valmistaja ei vastannut mihinkään kysymyksiin mitä vitamaxista kysyttiin.

Vähän ihme touhua, jos kaikki on hyvälaatuista niin miksi pitää olla noin vaitonainen aineesta?

No viskasin lopuilla vitamaxeilla vesilintua.

Ja se litku on vielä niin pirun pahan makuista, joka kerta kun sitä otti oli :urjo: lähellä...

Aika jännä homma ettei tietoa heru. Etenkään jos sitä ei ole missään mistä voisi vapaasti lukea. Kenestäkään tämä outoa? Tuotehan on ihan älyttömän edukas käyttää jolloin ei voi olla muistamatta vanhaa sääntöä hinnan/määrän/laadun suhteesta. Alkoipa itseänikin nyt asia kiinnostamaan vaikken itse tuotetta käytäkkään. Ketkäs täällä aina sanoivat jotain niistä havimmista mahdollisista jotain???

muffy sanoi:
Aika jännä homma ettei tietoa heru. Etenkään jos sitä ei ole missään mistä voisi vapaasti lukea. Kenestäkään tämä outoa? Tuotehan on ihan älyttömän edukas käyttää jolloin ei voi olla muistamatta vanhaa sääntöä hinnan/määrän/laadun suhteesta. Alkoipa itseänikin nyt asia kiinnostamaan vaikken itse tuotetta käytäkkään. Ketkäs täällä aina sanoivat jotain niistä havimmista mahdollisista jotain???

Tuo on muuten totta ja omituista että Sf-Proteinilta ei vastata sähköposteihin vaikka olisi minkälaista asiaa. Pitää soittaa, käydä tai lähestyä faksilla. Paikan päällä palvelu on kyllä sitten mitä ystävällisintä ja tuotteista sekä kaikesta niihin liittyvästä kerrotaan ummet ja lammet.

vitamaxii

Moi,

Käytän kyseistä tuotetta ja sen olen huomannut, että vaikka treenaan kovempaa kuin aikaisemmin, niin flunssaa/kuumeilua ei mulla ole läheskään niin usein kuin ennen. Otan pieninä annoksina vitamaxia 2-3krt päivässä. Aamulla vitamiinijuoman kanssa, sitten yleensä palautusjuomassa ja vielä ennen nukkumaan menoa iltaprotskun kanssa. Suosittelen, on ainakin blasebo vaikutus :D

Vitamax rokkaa! Suoli ruvennut toimii ainakin 10x paremmin Vitamaxin ansiosta eikä enää nenäkään oo vuotanu. Sitten pari kysymystä mitkä on pohdituttanut:
1. Onko toi C-vitamiini nopeasti/hitaasti imeytyvää?
2. Kumpi on nyt se 5g, tavallinen teelusikallinen vai semmonen muovimitta teelusikallinen? :david: Oon ottanut semmosen tasasen mittalusikallisen aina aamusin.

Siinäpä nuo. Mausta vielä sen verran, että omasta mielestäni toi on hyvää, veden kanssa nappailen sitä! :kippis1:

Olen myös käyttänyt Vitamaxia n. vuoden ajan 10g päivässä. En tiedä toimivuudesta, mutta flunssaa ei ole ollut kertaakaan. Myös magnesiumin syönnin lopetin kokonaan Vitamaxin aloitettuani, krampit on pysytellyt pois ainakin toistaiseksi. :thumbs:

Vitamax on oikeasti aivan laadukas vitamiinituote. Ihmisillä vaan on mieleen iskostunut että vitamiinien on pakko olla kalliita, syynä siihen on apteekin ja luontaistuote kauppojen ylivalta hinnoittelussa. Todellisuudessa vitamiinien tuottaminen sekä synteettisesti että luontaistuotteisiin uuttamalla on varsin halpaa touhua. Markkinoille tulee lähitulevaisuudessa monia halpoja vitamiineja, tämä on tieto.......

Bricktop sanoi:
Mistä tätä Vitamaxia saa ja paljonko se maksaa?? Onko kyse poretableteista?

Parinkympin tienoilla, 700g purkki jauhetta josta voi itse annostella.

colemanni sanoi:
Vitamax on oikeasti aivan laadukas vitamiinituote. Ihmisillä vaan on mieleen iskostunut että vitamiinien on pakko olla kalliita, syynä siihen on apteekin ja luontaistuote kauppojen ylivalta hinnoittelussa. Todellisuudessa vitamiinien tuottaminen sekä synteettisesti että luontaistuotteisiin uuttamalla on varsin halpaa touhua. Markkinoille tulee lähitulevaisuudessa monia halpoja vitamiineja, tämä on tieto.......

Musta taas apteekkien tuotteet on halpaa kuin saippua. Ne nyt on ihan peruskamaa. Paremmin imeytyvät tuotteet joista tässä on kyse ei taas ole sitä ihan peruskamaa, vaan esim. mineraaleja on hifitetty mm. kelaatit, sitraatit, aspartaatit, pikolinaatit + muut vitun hyvin imeytyvät mineraalimuodot. Vitamax on pakostikin sitä ns. peruskamaa (miten tuota nyt nimittäisi?) koska ei tuohon hintaan kukaan valmistaja ala hifittämään ainesosia. Vitamiinit voivat myös olla eri muodoissa ja toisilla muodoilla on etuja toisiin. Laatu maksaa ja sillä hyvä. En silti moiti tässä Vitamaxia, muistutan vaan miten se sääntö menee.

Quadzilla sanoi:
Olen myös käyttänyt Vitamaxia n. vuoden ajan 10g päivässä. En tiedä toimivuudesta, mutta flunssaa ei ole ollut kertaakaan. Myös magnesiumin syönnin lopetin kokonaan Vitamaxin aloitettuani, krampit on pysytellyt pois ainakin toistaiseksi. :thumbs:

Mulla sama... Kramppeja on ollut, mutta ne onkin olleet sitten itseaiheutettuja...

Olen tosin käyttänyt tuotetta jo pitempään..

Yritin tänään käydä hakemassa vitamaxia luontaistuotekaupasta niin myyjä sanoi että ne on vedetty väliaikaisesti pois markkinoilta koska jotkut pitoisuudet (en nyt muista mitkä) oli ylittyneet niin reilusti. Onko muut kuullu tämmösestä?

Googletin tuossa Vitamaxia, ensimmäisenä tuli seuraava:

"Biofarm Oy -Lisäravinteet-
Vitamax. Monivitamiinitabletti kaikille seuraeläimille vitamiinien perustarpeen tyydyttämiseksi. Koostumus ..."
:hyper:

Löytyi kyllä sitten ihan se mitä tässä threadissä varmaan tarkoitettiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom