Vitamax

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jussi33
  • Aloitettu Aloitettu
Net Virgin sanoi:
Pitäsköhän taas hieman odotella ja kuullostella mistä siellä nyt kiikastaa... Edellinenkin juttu oli lähinnä paskaa... Miettikääpä sitä, että yli kuudesta sadasta eri tuotteesta, joita testattiin yhtäaikaa pyryvaatin kanssa, 19% sisälsi kiellettyjä aineita.. Että ihan vaan vihjeeks...

Mistä tästä saa lisää tietoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ljm sanoi:
Mistä tästä saa lisää tietoa?

Tässä kohtaa totean vaan, että jotain infoa tulee etsiä itse.... :kippis1:

Asiasta en edes keskustele, ellei tule jotain uutisointia asiasta.... Joitain asioita kun ei ole vaan ole tarpeellista ilmaista... Kaikella sanomisella ja tekemisellä, kun on vaikutukset ainakin johonkin suuntaan...

Duh, hainpa taas uuden purkin vitamaxia ja kun avasin sen niin yllätys oli suuri! Tavara oli kohtuullisen ruskeaa kun se on ennen ollut sellaista... no.. sen keltaista. Haiseekin miedosti kaakaolle. Olen aina pitänyt kohtuullisen aistivammaisena niitä jotka tuosta ovat löytäneet kaakaon maun/hajun mutta nyt alkaa selvitä.. Tämä on tosiaan ihan jauhemaista ja ruskeaa kun aikaisempi versio oli kiteisempää ja ihan selkeästi kellertävää. Purkin päällä oli (tämän uuden) kohtuullinen pölykerros ja kyljessä tarrat joista toisessa luvut 2006.02 ja toisessa 0206.. joko se on helmikuu 2006 tai sitten 20.06.2002.. :)

Anyway, lupaavamman oloista kamaa naatiskelun kannalta kun edellinen purkki, huomen aamuna tuon kokee sitten...

Mua mietityttää tän Vitamaxin E vitamiini pitoisuus ( 150mg )? Suhteellisen suuri?? Onko huoleni turha? Sehän on kuitenkin rasvaliukoinen, E vitamiini taitaa olla kuitenkin rasvaliukoisista vähiten vaarallisin yliannostettuna...?

On tullut jo jonkin aikaa vedettyä vitamaxia naamariin ja kun viimeksi tilasin satsin, niin yhdestä purnukasta paljastuikin perinteisen keltaisen jauhon sijasta ruskeaa jauhoa :eek:
Mitäs ihmettä tämä meinaa? Onko kenellekään muulle sattunut vastaavaa?
Pitäisiköhän tehdä valitus :jahas:

Laaksonen sanoi:
On tullut jo jonkin aikaa vedettyä vitamaxia naamariin ja kun viimeksi tilasin satsin, ...

Olisikohan tuotetta maustettu vaikka kaakaojauheella parempien makuelämysten saamiseksi?

Laaksonen sanoi:
On tullut jo jonkin aikaa vedettyä vitamaxia naamariin ja kun viimeksi tilasin satsin, niin yhdestä purnukasta paljastuikin perinteisen keltaisen jauhon sijasta ruskeaa jauhoa :eek:
Mitäs ihmettä tämä meinaa? Onko kenellekään muulle sattunut vastaavaa?
Pitäisiköhän tehdä valitus :jahas:

Mulla taas päinvastoin. Jo pari vuotta olen löytänyt purkista ruskeaa jauhetta ja nyt sitten olikin keltaista. Lisäksi purkissa oli muovinen 5 ml mittalusikka mukana.

dogi sanoi:
Haiseekin miedosti kaakaolle. Olen aina pitänyt kohtuullisen aistivammaisena niitä jotka tuosta ovat löytäneet kaakaon maun/hajun mutta nyt alkaa selvitä..

jos joku onnistuu vitamaxista löytämään kaakaon maun on kyllä makuaisti pahasti viallinen, tai sitten ko. tyyppi on juonut läpi elämänsä helvetin pahanmakuista kaakaota :D

Myydäänkö tuota vitamaxia enää sellaisissa 700 gramman pöniköissä?
Tänään kun koitin verkkokaupoista etsiä, niin en löytänyt kuin jotain vaivaisia 200g purkkeja, jotka taisivat olla muutenkin ihan eri tavaraa :eek:

Myydäänkö tuota vitamaxia enää sellaisissa 700 gramman pöniköissä?
Tänään kun koitin verkkokaupoista etsiä, niin en löytänyt kuin jotain vaivaisia 200g purkkeja, jotka taisivat olla muutenkin ihan eri tavaraa :eek:

Vitamaxin sisältö pantiin uusiksi niiden uusien EU-direktiivien takia. (Tosin kukaan ei näytä tietävän tuliko se vitamiinien pitoisuuksia säätelevä direktiivi voimaan).

Joka tapauksessa uusi Vitamax on aika onneton tuote verrattuna siihen vanhaan.

No löytyykö markkinoilta sitten enää mitään yhtä halpaa ja hyvää valmistetta?
Koitan vastata niin ettei siinä haiskahtaisi kettuilu, mutta tuskinpa ne direktiivit vain Vitamaxin osalta voimaan tulivat. Eli lienevät ihan yhtä laimeita muutkin mitä täällä saa laillisesti myydä.

Ne SF-proteiinin tuotteet mitä olen käyttänyt eivät ole vastanneet laadullisia odotuksia. Lisäksi haluisin nähdä jotain testituloksia, että pitääkö nuo tuoteselosteet paikkansa, kun on on ollut monta kertaa huhua ja juttua, että tavara oli erilaista kuin mitä on luvattu. VitaMaxissa ei tosin ole luvattumaan kovin hyviä arvoja ja monia aineksia puuttuu kokonaan.
Minunkin mielestä noi Sf-proteiinin tuotteet on aika huonoja laadultaan. Maistuvat pahalle jne. Ainoo hyvä puoli on et ne on vähän halvempia :D Siks taisinkin eksyä noihin.. Tuntuu siltä että taidan siirtyä pikkuhiljaa Fastin laivaan takas =)

Koitan vastata niin ettei siinä haiskahtaisi kettuilu, mutta tuskinpa ne direktiivit vain Vitamaxin osalta voimaan tulivat. Eli lienevät ihan yhtä laimeita muutkin mitä täällä saa laillisesti myydä.

Mitäs te muut ootte tehneet ton direktiivin takia. Haitteko kasan vitamini/pilleripurkkeja apteekista. Mulla alkaa nyt vitamaxit loppumaan ja olen jo alkanut täyttämään kaappia erilaisilla pilleripurkeilla.

juu ei ole uusi vitamax kuin vaisu varjo enää vanhasta. Esim kerta-annoksen sisältämä c-vitamiinimäärä on tippunut 750mg:sta 60mg:aan.

Jos tuo uusi direktiivi kerta kieltää esim tuon c-vitamiininpitoisuuden nousevan yli 60mg, niin miksi sf ei vain tehnyt täysin samanlaista jauhetta, jossa on samoja aineita samassa suhteessa mutta vain blandannut sitä johonkin niin että pitoisuudet tippuisivat kaikkien aineiden kohdalla direktiivin sallimiin rajoihin. Sittenhän sitä voisi yksikertaisesti vetää sen verran enemmän mitä sitä on laimennettu.
Ymmärsikö kukaan?

...Pitääpäs muuten lähettää tonne boosmanilla spostia ja kysyä tota juttua.

juu ei ole uusi vitamax kuin vaisu varjo enää vanhasta. Esim kerta-annoksen sisältämä c-vitamiinimäärä on tippunut 750mg:sta 60mg:aan.

Jos tuo uusi direktiivi kerta kieltää esim tuon c-vitamiininpitoisuuden nousevan yli 60mg, niin miksi sf ei vain tehnyt täysin samanlaista jauhetta, jossa on samoja aineita samassa suhteessa mutta vain blandannut sitä johonkin niin että pitoisuudet tippuisivat kaikkien aineiden kohdalla direktiivin sallimiin rajoihin. Sittenhän sitä voisi yksikertaisesti vetää sen verran enemmän mitä sitä on laimennettu.
Ymmärsikö kukaan?

...Pitääpäs muuten lähettää tonne boosmanilla spostia ja kysyä tota juttua.

Tätä samaa pohdin itsekkin. Vaihtoehtoisesti tuote olisi voitu pitää ihan samana ja pienentää vaan mukana tulevaa annostelulusikkaa ja annostus suositusta.

Muutenkin ihan ihme direktiivi...

Mitäs te muut ootte tehneet ton direktiivin takia. Haitteko kasan vitamini/pilleripurkkeja apteekista. Mulla alkaa nyt vitamaxit loppumaan ja olen jo alkanut täyttämään kaappia erilaisilla pilleripurkeilla.

Olisi kiva tietää tuliko se direktiivi edes voimaan ? Ainakin briteissä oli suorastaan kansanliike asiaa vastaan.

Lisäksi Suomen markkinoilla on todella paljon vitamiinituotteita, joiden pitoisuudet ylittävät tuon Vitamaxin arvot. Esimerkiksi Universalin Animal Pak, jonka luulisi olevan pitoisuuksiensa takia jo lääkeaineluettelossa (= kun vitamiinipitoisuudet menevät lääkelaitoksen määrittelemien normien yli vitamiinivalmiste luokitellaan lääkkeeksi...).

Vai kävikö hommassa niin että suomalaiset halusivat taas kerran olla EU:n mallimaa ja pitoisuuksia alennettiin, vaikka mitään pakottavaa syytä ei olisi ollut ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom