Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Name: Pate
Status: Amateur - Mr Vienna
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 0
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe
Size: Beefcake (55-60%)
Balance: Art in human form! (90-95%)
Arms: Average (35-40%)
Legs: Average (35-40%)
Chest: Average (35-40%)
Delts: Average (35-40%)
Back: Small (25-30%)
Cuts: Cut (65-70%)
Injury Risk: Low risk (25-30%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (70-75%)

Kovakuntosta treenikaveria jos sais?

Noista designer cocktaileista; Alkuaikoina kun olin puolet pienempi tosta ja aloin vetää niit cocktaileja ni heti alko näkyy tulosta :)

Ja jos joku vois kertoa mikä tuo 'Cuts' on? :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"Cuts" on rasvaprosentti. Vastaa siis miten kireä bodarisi on :)

Vihattu sanoi:
Eli, miten korkeampi tuo cuts on niin enemmän läskiä? Vai vähemmän?

Meinaan että aika paljon rasvaa jos 70 tuo :nolo:
Mitä korkeampi cuts niin sen kireämpi kaveri. :)

Mua turhauttaa koko vitun peli. Saatanan paikallaan junnaamista koko ajan, vaikka vetää miten paljon roinaa tahansa, treenaa hyvällä salilla, syö hyvin, panostaa lisäravinteisiin, fysioterapeuttiin, palautumiseen, jne... Saatana että viimeisen 30 oikean päivän aikana ei ole tapahtunut yhtään helvetin mitään. :curs:

Tomi sanoi:
Mua turhauttaa koko vitun peli. Saatanan paikallaan junnaamista koko ajan, vaikka vetää miten paljon roinaa tahansa, treenaa hyvällä salilla, syö hyvin, panostaa lisäravinteisiin, fysioterapeuttiin, palautumiseen, jne... Saatana että viimeisen 30 oikean päivän aikana ei ole tapahtunut yhtään helvetin mitään. :curs:

Sama vika rahikaisella. Säästelin tässä pointseja oikein urakalla ja sitten ropitin sitä ukkoa _tosissaan_ eikä se kyllä mihkään kasvanu vaikka työnsi kaikki ravinteetkin kehiin PAH! :(

Sanokaas mikä siinä sitten on että toisilla ukko kasvaa hyvin, toisilla ei..vai onko tämä niinkuin elämää vastaava peli että omalla ukollakin pitää olla hyvät geenit että se kasvaa ;)
Tällähetkellä itselläkin on pointsien keräys-kampanja ekä syötä ukolle mitään ja harjoitan sitä normalilla..uskaltais vain ottaa uuden työpaikan mutta aika riskialtista on jos ukko ammuttais..
ensi kaudella sitten pistetään ukkoon sen verran tavaraa että kehittyy "jos luoja suo"..

Itselläni ainakin totaalinen paikallaan junnaaminen johtui liian kireästä äijästä. Jos cutsit ovat enemmän kuin "Lean" niin ei ole äijä kasvamassa. Siispä kannattaa unohtaa ympäri vuoden kireänä oleminen. Kisojen jälkeen junk bulkerilla cutsit siihen averageen saakka ja sitten kunnon mälli päälle niin kyllä kasvaa. Ja hyvä (siis itseään parempi) treenikaveri auttaa myös kehitystä. Kai. :D

Mr.italy skabassa paras sijoitus 13th. Oon aika vakuuttunu että nuo voittajat arvotaan lotolla. Skandaalimaisen tuloksen takia mun ukko boikotoi kisoja seuraavat 2v ja ryhtyy rinta-hauis-pelleksi.

Fat Abbott sanoi:
Mr.italy skabassa paras sijoitus 13th. Oon aika vakuuttunu että nuo voittajat arvotaan lotolla. Skandaalimaisen tuloksen takia mun ukko boikotoi kisoja seuraavat 2v ja ryhtyy rinta-hauis-pelleksi.
Sä et vaan osaa! Toisella äijällä 3 voittoa (2xarea +1xnationals) / 4 kisaa. Toisella äijällä 2 voittoa (1xlocal + 1xarea) / 2 kisaa. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Name of Contest Type of Contest Week Year Best Result
Mr Warsaw Local Contest 18 1 107th
Mr Vienna Local Contest 23 1 93th
Mr Monaco Local Contest 33 1 107th
Mr Belgium Area Championships 45 1 62th
Mr Oslo Local Contest 13 2 30th
Mr Warsaw Local Contest 18 2 10th
Mr Vienna Local Contest 23 2 1st!!
Mr Germany Area Championships 25 2 2nd!

:-D alkuaikoina olin natural narukäsi, sit alko roinaamine ni heti alko lihas kasvamaan

mä oon kasvanu viime aikoina massgaineril wheyllä ja quality dieetillä enemmän ku 4 viikon kaikki maholliset roinat kuurilla

Zone-sarja -42%
Minulle kävi taas kun en ole syöttänyt ukolle siis mitään ja normalilla harjoitutan niin se alkoi kasvaa isommaksi ja kehittyi joka osa-alueella..
SEuraavat pari kk harjoittelen ilman kustannuksia ja katsotaan miten ukko kasvaa..

big-J sanoi:
mä oon kasvanu viime aikoina massgaineril wheyllä ja quality dieetillä enemmän ku 4 viikon kaikki maholliset roinat kuurilla

en näe täs kauheasti logiikkaa, koska itse ainakin käytän massgaineria, wheytä ja quality diettiä, sekä roinaan (en kyllä kaikkia mahollisia), ei ne kauheasti sulje pois toisiansa :)

stranger sanoi:
Sä et vaan osaa! Toisella äijällä 3 voittoa (2xarea +1xnationals) / 4 kisaa. Toisella äijällä 2 voittoa (1xlocal + 1xarea) / 2 kisaa. :hyper:

Viittitkö laittaa statseja näkymään noista ukoista?

Itteä alkoi taas kiinnostamaan kisaaminen. Järki kyllä sanoo, ettei vielä tässä kunnossa ole asiaa lavalle, mutta pieni polttelu on päällä... Oon nyt säästänyt jonkun aikaa taas pointseja ja ehkä neljän-viiden päivän päästä niitä on sen verran kasassa, että voisi (muistaakseni) kolmatta kuuria kokeilla. Tähän asti on mennyt huonosti nuo kuurit. Vaikka välillä olen satsannut aika reilustikin (en sentään designereita), niin silti offilla ja pelkällä wheyllä on ukko kasvanut paremmin. Kuureilla tullut tulos on ollut aika järkyttävän vähäistä... No, paremmalla onnella jatkossa :whip:

Saa nähdä, miten se kunto kehittyy seuraavalla kuurilla, josko sen jälkeen voisi jo statistiksi poiketa lavallekin, niin näkisi vähän millä tasolla tässä liikutaan.

Service Unavailable

Onko siellä tänään taas jotain bugii...NOC:n jäkitunnelmia kenties;)

Joo päivitys tökkii... Nationalsit lähenee ja injuryriskit senkun kasvaa!!
Prkl :curs:

Tonza sanoi:
Viittitkö laittaa statseja näkymään noista ukoista?
Name: Dec A. Diggler
Status: Amateur - Mr India
Reputation: You have an excellent reputation and are well known in your region
Available Virtual Points: 16
Region: Asia
Size: Packing some muscle (60-65%)
Balance: Art in human form! (90-95%)
Arms: Got some size (45-50%)
Legs: Got some size (45-50%)
Chest: Got some size (45-50%)
Delts: Got some size (45-50%)
Back: Pretty big (55-60%)
Cuts: Deep cuts (70-75%)
Injury Risk: Some risk (40-45%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (75-80%)

Name: Kato
Status: Amateur - Asian Championships winner
Reputation: You are one of elite few, known by most bodybuilders!
Available Virtual Points: 106
Region: Asia
Size: Big dude (65-70%)
Balance: Finding any flaw in your symmetry is impossible (95-100%)
Arms: Got some size (40-45%)
Legs: Got some size (40-45%)
Chest: Got some size (40-45%)
Delts: Got some size (40-45%)
Back: Got some size (45-50%)
Cuts: Deep cuts (75-80%)
Injury Risk: Some risk (40-45%)
Posing Ability: You can shake that ass! (80-85%)

Miten usein muuten kisaatte?
Itse ole kisannut todella vähän ja nyt on useamman kisan putki ja ei mene hyvin.

Taidan pitää kisoista taukoa taas ja kasvattaa äijjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom