Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Millaisia kokemuksia Pakkiksen porukalla on tohon Gear Dealerin työhön liittyvistä riskeistä? Siis kuinka usein linnaan joutuu tai kuolee suunnilleen?

No seon end game kuulemma kun kyrvähtää. Ite oon nyt ollu 2viikkoa dealerina ja kaikki on niiiiiin paljon helpompaa. Jos kuolee niin eipä tarvi enään totakaan pelata :D

Riiccia sanoi:
Millaisia kokemuksia Pakkiksen porukalla on tohon Gear Dealerin työhön liittyvistä riskeistä? Siis kuinka usein linnaan joutuu tai kuolee suunnilleen?

Aloin pelaan kahdella äijällä ekana vuonna viikolla 5 ja aloin molemmilla heti diileriks. Toinen on kuollu kaks kertaa, mutta kuolemasta herää seuraavalla viikolla henkiin (bugi?). Molemmat kuolemat tapahtu ekan vuoden aikana.

Mitä ihmettä yhtäkkiä mun vbb kasvoi ihan homona ja pointseja tuli sata lisää, hassu juttu nyt näyttää jo ihan hyvältä.

Name: AxelUnholy
Status: Amateur
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 126
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe ( Change Region )
Size: Huge (75-80%)
Balance: Art in human form! (90-95%)
Arms: Not great (30-35%)
Legs: Not great (30-35%)
Chest: Not great (30-35%)
Delts: Average (35-40%)
Back: Average (35-40%)
Cuts: Full House (30-35%)
Injury Risk: Slight risk (35-40%)
Posing Ability: You are an average poser (55-60%)

Riiccia sanoi:

kaikki 4 ukkoa on diilereitä eikä kukaan oo koskaan kuollut tai mitään. Saa kuuritella tiheään kun tulee näitä pojoja mukavasti.

Onko muuten hyvä vetää tyyliin:

2vk normal --> low anabolic steroids --> growth hormone low dosage
1vk hard --> low anabolic steroids --> growth hormone high dosage
2vk psycho --> high anabolic steroids (kaikki) --> growth hormone (molemmat) ja tähän vielä päälle vaikka 10 pojon designeri?
1vk light --> low anabolic steroids --> decaa

kierto alusta..

olisiko tässä ideaa? Itse olen vähän tähän tyyliin nyt tehnyt ja kaksi ukkoa on kasvanut ihan sikana ja kaksi ukkoa on kiristyneet ihan sikana.

Kusimato sanoi:
Mitä ihmettä yhtäkkiä mun vbb kasvoi...
Lucky you, mun vbb kutistui ihan homona.
Tuollahan oli hiukan teknisiä ongelmia, ja ainakin yksi päivä on jäänyt välistä.

Juoppo sanoi:
Lucky you, mun vbb kutistui ihan homona.
Tuollahan oli hiukan teknisiä ongelmia, ja ainakin yksi päivä on jäänyt välistä.
Taisi olla aika monta kun VP:tä oli tullu joku 150 lisää. Oli jäänyt juuri sopivasti treeni ja kuurittelut päälle -> lisää lihaa kilokaupalla.

Mulla oli epäonnekseni jäänyt päälle kunnon hc-dieetti ilman anabolisia. Noh, nyt on ainakin rasvat pois:
Ripped (80-85%)

Ketuttaa ku en oo kolmeen päivään päässy säätämään bodarini ohjelmaa. Aina on vaan sanonu että päivittävät, yritä tunnin pästä uusiks. Ja oon kokeillu monta kertaa päivässä. No äsken sitte pääsin vihdoin läpi ni loukkaantumisriski oli noussu 95-100%:aan ja kolme päivää sitte laittamani psykotreenit oli vieläki päällä. Taitaa olla auttamaton loukkaantuminen eessä. Ja kisatki ois kohta tulossa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viikkohan on pysynyt samana koko ajan, ei vain pääse säätämään? Itse en ole huomannut että mikään olisi jäänyt "päälle".

Zone-sarja -42%
Vajaa sata pointsia lisää ja ukko oli kasvanut!! Mutta rinta vaurioitunut...

toisen size kasvo n.30%, rinta hajos ja silti näyttää nuolta ylöspäin. 170vp ja eikun kuurittelemaan...
Toinen jamppa kasvatti oikeestaan kaikkia osiaan....rahaa tuli molemmille n.50vp
Eli ei voi valittaa....

Sivusto herjaa joka kerta että Updating. Olen yrittänyt jo jotain 3 päivää päästä säätämään ukkoa.

:(

protsku sanoi:
Sivusto herjaa joka kerta että Updating. Olen yrittänyt jo jotain 3 päivää päästä säätämään ukkoa.

:(

Kyll sinne Protsku nyt pitäis päästä?

Tänään päivitty mulla, joku 80 pointsii lisää ja loukkaantumisriski minimissä.

NOTE: It is against the virtual bodybuilding rules to have more than one account - please retire any virtual bodybuilders if you are playing more than one. :down:

mulle tuli kaikille neljälle ukolle kans lisää kokoo sizee ka 15% ja osat kasvo noin 5-10% kaikki :D sit kaikille 150vp extraa löytyny jostai katto noissa vps on näköjään 200

IIH! Ei mitään pieniä kuuria meikän ukkelilla.

Gear chosen:

Low Androgenic Anabolic Steroids (high dosage 6 VP)
High Androgenic Anabolic Steroids (high dosage 8 VP)
Growth Hormone (high dosage 6 VP)
Insulin (high dosage 3 VP)
Clenbuterol (1 VP)

Jee, nyt on virtuaaliäijä saanut lisää massaa. Kisat 9 viikon päästä eli kai tässä täytyy kohta ruveta diettaamaan!

:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom