Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
On pari päivää ilmoittanut kun yrittää päästä tuonne sivuille, että yhteys estettiin otettaessa yhteyttä virtualbodybuilder.com:iin. Toivottavasti tuo saadaan vielä toimimaan, olisi ollut mun ukolla toiset kisat eilen ja oli se ihan hyvässä kunnossakin :curs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Paholainen sanoi:
On pari päivää ilmoittanut kun yrittää päästä tuonne sivuille, että yhteys estettiin otettaessa yhteyttä virtualbodybuilder.com:iin. Toivottavasti tuo saadaan vielä toimimaan, olisi ollut mun ukolla toiset kisat eilen ja oli se ihan hyvässä kunnossakin :curs:
Jep, just kun mun ukkonikin alkoi päästä kuntoon niin koko peli menee nurin. Ranteet auki ja polttoitsari. :itku:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
RapidAid sanoi:
Mahtaako tätä kyseistä peliä vielä saada jostain?
En kyllä tiedä, pikasella googletuksella ei löytyny mitään.
Olishan tuota kiva pelailla taas pitkästä aikaa ja tappaa pari ukkoa roinalla :evil:
Taisin jopa menestyä aika hyvin tuossa sillon aikoinaan.

Herätetääs topic eloon siinä toivossa että jos joku olis löytänyt kyseisen pelin jostain googlen perältä. Olis kiva kokeilla ;)

joo mua alko kanssa kiinnostaa mut eipä tunnu löytyvän ;(

Joo jos joku löytää tän jostai nii heti tänne vaa viestiä. :)

Onko kellään mitään hajuu minkä takia tuo sivusto meni nurin?
Aika monta vuotta on jo kulunut pelin katoamisesta, enkä muista syytä mitä tapahtui. Taisi ylläpitäjältä loppua aika/kiinnostus/ideat. Ei se nyt jälkeenpäin ajateltuna mitenkään erityisen hyvin ollut koodattu. ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom