Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZeiZei sanoi:weedie (muut myös), ootko huomannu selvää eroa kasvamisen suhteen qualityn ja junk bulkerin välillä?
Hittolainen, kova äijä. Mun ukolla kyllä size kasvaa helposti, mutta pihviä ei kerry mihinkään... :( Kohta pitäs alkaa kisakunnon virittely.Fat Abbott sanoi:Name: Hormoni Hirviö
Metihän nyt itse miten kehittyisit jos tunkisit ittees _jatkuvasti_ roinaa ja treenaisit "psykona" ts. paljon enemmän kuin jaksat? "Normal"-treeni tarkoittaa jo sitä kehonrakentajan normaalia raskasta treeniä... Symmetria paranee tietysti kun treenaat enemmän vähiten kehittyneitä lihakimpaleita.El Salvatore sanoi:Ukko on tajuton tajuton läski ja symmetria on vaan huonontunu alusta, ette kehtais antaa jotain vinkkiä!??
Kyllähän tuo rehellisesti sanottua melko arpapeliltä vaikuttaa... Hyvällä kaudella (siis kun peli ilmoittaa reenien kulkeneen) ukko kasvaa helkutisti, mutta sitten taas voi tulla sattumanvaraisia loukkaantumisia, jotka tiputtavat viikkojen päähän (siis oikean elämän viikkojen). Et varmaan panostanut hahmoa luodessa tuohon balanceen kun se on huono oletuksena... Kannattaa melkein sulatella ne läskit pois (aerobista, nutritionistia, clenbuterolia ja t3:a) ennen kuin edes aloitat kovat treenit.El Salvatore sanoi:kauan ootte oikeeta aikaa pelannu tota et on alkanu tapahtua kehitystä?
El Salvatore sanoi:Mitä tolle mun huoralle pitäs tehrä, mä oon syöttäny ja tunkenu roinaa siihen ukkoon saavi tolkulla jo oikeen kuukauden ja kaikki osat on vaan whittered! :curs:
Treenit on ollu kokoajan psycholla neljää virtuaali viikkoa lukuunottamatta ja nyt vasta tuli ekat vauriot :D
Ukko on tajuton tajuton läski ja symmetria on vaan huonontunu alusta, ette kehtais antaa jotain vinkkiä!?? :kippis1:
devilpump sanoi:Ketään halukasta ottamaan virtual pointseja vastaan? Oli unohtunut tämä äijä kokonaan ja nyt on ihan rapakunnossa, eli ensimmäinen joka kertoo vaan potarinsa nimen, niin rikastuu yli 130vp:llä.