Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ZeiZei sanoi:
weedie (muut myös), ootko huomannu selvää eroa kasvamisen suhteen qualityn ja junk bulkerin välillä?

Junk bulkerilla tulee enemmän rasvaa. Jos tekee joka päivä 30 minuuttia aerobista ja käyttää ruokavalintaa Quality niin virtuaaliäijä on paljon kuivempi bulkkeriin verrattuna.

Muuten, onko kukaan muu käyttänyt sellaista systeemiä että kisojen jälkeen pari viikkoa rauhallisempaa treenausta ja samoin taukoa kuureista? Tämä näyttäisi vähentävän loukkaantumisriskiä.

En vedä ollenkaan aerobista ja silti jätkä suht kiree n70%. Quality bulkilla koko ajan eikä kasvua tapahdu juurikaan....

Name: Hormoni Hirviö
Status: Amateur
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 0
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe
Size: Average (45-50%)
Balance: Art in human form! (90-95%)
Arms: Pretty big (50-55%)
Legs: Pretty big (50-55%)
Chest: Got some size (45-50%)
Delts: Pretty big (50-55%)
Back: Pretty big (50-55%)
Cuts: Average (45-50%)
Injury Risk: Slight risk (35-40%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (75-80%)

Name of Contest Type of Contest Week Year Best Result
Mr Spain Area Championships 30 1 3th
Mr Holland Area Championships 35 1 2nd!
European Championships National Championships 50 1 3th

Tällänen äijjä itellä. Alussa kasvo junk bulkerilla, mutta nyt ei viitti syödä sitä, kun joutuu liikaa kiristeleen kisoihin sitten. Lähteny äijjä taas kasvamaan, kun oon growth hormonea ruvennu syöttämään valtavia satseja. Eikä mitään pikkukuureja muutenkaan kannata pistää äijille, kokoajan vaan saatanasti roinaa suoneen. No guts, no glory :)

Fat Abbott sanoi:
Name: Hormoni Hirviö
Hittolainen, kova äijä. Mun ukolla kyllä size kasvaa helposti, mutta pihviä ei kerry mihinkään... :( Kohta pitäs alkaa kisakunnon virittely.

Name: Juoppo
Reputation: You have an excellent reputation and are well known in your region
Available Virtual Points: 2
Size: Looking big (50-55%)
Balance: Finding any flaw in your symmetry is impossible (95-100%)
Arms: Small (25-30%)
Legs: Not great (30-35%)
Chest: Not great (30-35%)
Delts: Not great (30-35%)
Back: Not great (30-35%)
Cuts: Lean (55-60%)
Injury Risk: Moderate risk (50-55%)

Mitä tolle mun huoralle pitäs tehrä, mä oon syöttäny ja tunkenu roinaa siihen ukkoon saavi tolkulla jo oikeen kuukauden ja kaikki osat on vaan whittered! :curs:
Treenit on ollu kokoajan psycholla neljää virtuaali viikkoa lukuunottamatta ja nyt vasta tuli ekat vauriot :D
Ukko on tajuton tajuton läski ja symmetria on vaan huonontunu alusta, ette kehtais antaa jotain vinkkiä!?? :kippis1:

El Salvatore sanoi:
Ukko on tajuton tajuton läski ja symmetria on vaan huonontunu alusta, ette kehtais antaa jotain vinkkiä!??
Metihän nyt itse miten kehittyisit jos tunkisit ittees _jatkuvasti_ roinaa ja treenaisit "psykona" ts. paljon enemmän kuin jaksat? "Normal"-treeni tarkoittaa jo sitä kehonrakentajan normaalia raskasta treeniä... Symmetria paranee tietysti kun treenaat enemmän vähiten kehittyneitä lihakimpaleita.

No joo...
Pitää kai antaa horon lepäillä ja mättää lisää whey naamaan.
Symmetria ihmetyttää siks ku kaikki lihasryhmät on samat (whittered)
johtuu kai läskistä?
Oon mä välillä pitäny lepo"viikkojaki" enkä oo ihan jokapäivä ollu koneella joten ei sitä roinaakaan tauotta joka viikko oo vedetty :D
kauan ootte oikeeta aikaa pelannu tota et on alkanu tapahtua kehitystä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
El Salvatore sanoi:
kauan ootte oikeeta aikaa pelannu tota et on alkanu tapahtua kehitystä?
Kyllähän tuo rehellisesti sanottua melko arpapeliltä vaikuttaa... Hyvällä kaudella (siis kun peli ilmoittaa reenien kulkeneen) ukko kasvaa helkutisti, mutta sitten taas voi tulla sattumanvaraisia loukkaantumisia, jotka tiputtavat viikkojen päähän (siis oikean elämän viikkojen). Et varmaan panostanut hahmoa luodessa tuohon balanceen kun se on huono oletuksena... Kannattaa melkein sulatella ne läskit pois (aerobista, nutritionistia, clenbuterolia ja t3:a) ennen kuin edes aloitat kovat treenit.

El Salvatore sanoi:
Mitä tolle mun huoralle pitäs tehrä, mä oon syöttäny ja tunkenu roinaa siihen ukkoon saavi tolkulla jo oikeen kuukauden ja kaikki osat on vaan whittered! :curs:
Treenit on ollu kokoajan psycholla neljää virtuaali viikkoa lukuunottamatta ja nyt vasta tuli ekat vauriot :D
Ukko on tajuton tajuton läski ja symmetria on vaan huonontunu alusta, ette kehtais antaa jotain vinkkiä!?? :kippis1:

Ei kokoaikaa psycholla. Ite oon vetäny tyyliin 2 lihasryhmää psycho ja 3hardilla. Seuraavalla viikolla 3psycholla, ja 2 hardilla. Sen jälkeen voipi vetää vaikka yhen viikon psycholla kaikille, ja sen jälkeen yks viikko normaalia kaikille, yks viikko psychoa kaikille ja sitten lepo (ja samalla säästellään rahhaa seuraavalle kuurille. Symmetriaa tullee sittenkun on jerkkua. Kyllä ne äijät vielä kasvaa :thumbs:

etsitään tällaselle ukolle treenikaveria:

Name: 7ei7ei
Available Virtual Points: 51
Pending Referred V Points: 0 (1VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe ( Change Region )
Size: Looking big (50-55%)
Balance: You could have been carved out of stone! (85-90%)
Arms: Small (25-30%)
Legs: Small (25-30%)
Chest: Small (25-30%)
Delts: Small (25-30%)
Back: Average (35-40%)
Cuts: Average (45-50%)
Injury Risk: Low risk (25-30%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (70-75%)

Vaatimuksena se, että treenikaveri on kovemmassa kunnossa kun oma ukko. Riippuen treenikaverin koosta, oon valmis maksamaan 2-5 vp:tä viikossa (oikeassa viikossa siis), kenties jopa enemmän, jos joku oikein kova löytyy.

Ilmottakaa sitten tänne, jos jotakuta kiinnostaa, koska mulla on tällä hetkellä treenikaveri, joten en tiedä näkyykö invite jos lähetätte.

Zone-sarja -42%
Hehee... MR. Californiassa kolmonen eli:

"Nationals Invite:
You have earned an invite to the Nationals! "

Name: Pexxi

Ammattilaisuus kiikarissa!!

Ammattilaiseksi?

Välillä muistan itsekkin treenauttaa ukkoani niin laitetaan siitä jotain...

You have earned an invite to the Nationals! :rock:

viimeset neljä kisaa!

week
Mr Paris Local Contest 5 2nd!
Mr Berlin Local Contest 8 1st!!
Mr Warsaw Local Contest 18 1st!!
Mr France Area Championships 20 1st!!

Name: attitude
Status: Amateur - Mr France
Size: Packing some muscle (60-65%)
Balance: You could have been carved out of stone! (85-90%)
Arms: Pretty big (50-55%)
Legs: Got some size (40-45%)
Chest: Got some size (40-45%)
Delts: Got some size (40-45%)
Back: Got some size (45-50%)
Cuts: Cut (60-65%)
Injury Risk: Slight risk (30-35%)
Posing Ability: You can shake that ass! (80-85%)

treenikaveria kaipais, mielellään yhtä kova kuin oma äijä! :jahas:

Name: Maxell Warhammer ( :D )
Available Virtual Points: 0
Pending Referred V Points: (VP's earned so far [Max 50])
Size: Big dude (65-70%)
Balance: You have very good symmetry (75-80%)
Arms: Withered (10-15%)
Legs: Withered (15-20%)
Chest: Not great (30-35%)
Delts: Withered (15-20%)
Back: Small (20-25%)
Cuts: Lean (50-55%)
Injury Risk: Some risk (40-45%)

Ihmettelen vaan että miten noin kehnoilla osa-arvoilla voi päästä top 5 prossaan..

Toi koko peli on nykyisin ihan hanurista. Mulla on pari ukkoa siinä mukana. Lopetin pelin pelaamisen kuukausi sitten. Silloin ne mun ukot olivat jollain sijoilla 4 ja 5 siinä rating-listassa. Nyt kun kävin katsomassa, ne ukot ovatkin sijoilla 2 ja 3 vaikka niiden koko on kutistunut ihan vähän...

Lopetin pelaamisen juuri sen takia, koska se pelin ylläpitäjä teki kasvamisen vaikeammaksi. Ei kehittynyt yhtään. Ja tuo, että ukot ovat nousseet sijoituksessa ylöspäin, vaikka ne eivät ole treenanneet 30 virtuaaliviikkoon, osoittaa, että tuossa pelissä on nykyisin hieman vikaa....

Ketään halukasta ottamaan virtual pointseja vastaan? Oli unohtunut tämä äijä kokonaan ja nyt on ihan rapakunnossa, eli ensimmäinen joka kertoo vaan potarinsa nimen, niin rikastuu yli 130vp:llä.

devilpump sanoi:
Ketään halukasta ottamaan virtual pointseja vastaan? Oli unohtunut tämä äijä kokonaan ja nyt on ihan rapakunnossa, eli ensimmäinen joka kertoo vaan potarinsa nimen, niin rikastuu yli 130vp:llä.

AxelUnholy

Mulla näköjään oli yks hahmo kuollu eilen diilereiden välien selvittelyissä, mutta ei hätää. Tuossa pelissä ei näköjään tuo kuolema ole mikään kovin pysyvä olotila. Tänään taas ukko oli hyvässä vedossa.

tuntuu kyllä aika arpomalla kasvavan. Ilmeisesti kuitenki kannattaa tehdä vaihtelua ja antaa äijälle lepoa kun injuryrisk nousee ja vaihdella lisäravinteita ja roinia. AInakin minulla usein on nuolet olleet ylöspäin kun antanut jotain vaihtelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom