Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Low Androgenic Anabolic Steroids (low dosage 1 VP)
High Androgenic Anabolic Steroids (low dosage 2 VP)
Insulin (low dosage 1 VP)
Clenbuterol (1 VP)

Sain tollaset "mömmöt" kun painoin pelkästään sitä valinta nappulaa. Kiva bugi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nationalsit kolkuttelee ovella, ja oma ukko kauhee laardiperse vieläkin. Jos meinaatte isoiksi niitä ukkojanne kasvattaa, niin kilpailla kannattaa melko harvakseltaan. Tuuppaa vituttamaan kun on saanu äijälle vähän kokoa lisää, ja kaikki lähtee kun kiristelee kisoihin.

Mullekkin on tullu ku oon ostanu high dosagen kasvu hormonii nii kaupan päälle small dosage.

Jos joku ei oo viel keksiny nii voit treenaa 2 lihasryhmää psychosti ja 3 kovaa loukkaantumisriskin noustessa vain nimellisesti ottamalla parhaan fysioterapeutin ja glutamiinia. Riippuu tietenkin mitä roinaatte, mutta toimii ainakin tolla em. hormoni kuurilla.

PS: oon pakkotoiston listoilla toisiks viiminen :hyper:
edit: sittenkin kolmas :hyper: :hyper: tai sanotaan samantien et oon nimimerkillä Pena

Viimeksi muokattu:
Vois vaihtaa regionia kun euroopassa on pakkotoiston takia kovimmat miehet perhana, varmaan jostain afrikan lohkosta tulis helppoja voittoja.

Mahtava game! Oli pakko antaa jopa VP :t linkin postaajalle tästä riemusta ;)

koska olen mustasukkainen hahmostani, niin postaan vain muutaman hassun tiedon näin juuri aloittaneena amatöörinä:

Current Rating: Top 5%!
Balance: Finding any flaw in your symmetry is impossible (95-100%)

wow, rankka jäbä ;)

mutta koska jokaisen on jossain oltava surkea, niin tää mul kyllä toistaiseksi kusee ja pahasti ;)

Posing Ability: You are a terrible poser (25-30%)

äkkiä lisää pojoja että pääsee roinaa :evil:

High Androgenic Anabolic Steroids (medium dosage 4 VP)
Growth Hormone (high dosage 6 VP)

tollasta settiä on tullut vedettyä joku 7 viikkoa. Silti on ihan anorektikkona laardien kasvaessa :itku:

Mun ainoo ostobugi oli kun ostin wheytä ja kreatiinia ni sain kaupan päälle massajauheita :thumbs:

Tino99 sanoi:
Kiva bugi

Sama täällä, heitti vissiin edellisen kerran roinat vaikka halusin keventää kuureja ennen kisoja.

No niin, nyt on sitten deltoidsit paskana eli en saanut äijää kisakuntoon. Oli kuitenkin vasta ensimmäinen loukkaantuminen että eiköhän se siitä sitten.

:david:

Nyt näyttäs bodarilla menevän lujaa: "You were pretty good this week, motivated and disciplined... the Mr. V O ... you can almost taste it! +1VP"

ja geariaki tuli vähän enemmän ku mitä tilasin:
Low Androgenic Anabolic Steroids (medium dosage 3 VP)
High Androgenic Anabolic Steroids (high dosage 8 VP)
Growth Hormone (high dosage 6 VP)
Insulin (high dosage 3 VP)
boldilla mitä tilasin, muut ekstraa :hyper:

Osaiskohan joku neuvoa, millä konstilla saisin tän ukon käsiä kasvatettua? Vaikka psycholla vetäisin käsiä niin taas oli vaan alaspäin menny. :curs: :wall:

Aivan käsittämättömästi bugei ollu, mulle on joka päivä tullu jotai extraa

tänään ostin Growth Hormone (low dosage 3 VP)

ja kaupan päälle:
Low Androgenic Anabolic Steroids (low dosage 1 VP)
Insulin (high dosage 3 VP)
Clenbuterol (1 VP)

Mukavii bugei ja sit lisäravinteitaki on tullu jotai ekstraa

Zone-sarja -42%
Aivovaurio:
kannattaa välillä pitää niitä lepoviikkojakin. Eihän kukaan vedä 10vko tappo reenii putkeen. Joten jotta kasvaisi kannattaa reenata niinkuin oikeassa elämässäkin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omalla ukolla pääsi taas katabolia iskemään kun en päässyt 5päivään nettiin. :evil:
[OFFTOPIC]
Se on yhtä huonossa kunnossa kuin itekkin olen.
Salille en ole päässyt kuukauteen kun aina on joku paikka ihan paskana. :curs: Maanantaina meen vaikka haudan kautta salille prkl. :evil:
[/OFFTOPIC]

starbury sanoi:
Tulin kakkoseksi samassa sarjassa. Voitit taistelun mut et koko sotaa. Kiristelen ja parannan poseerausta, missä oon vähän sinua jäljessä niin veikkaan että regionalseissa osat vaihtuu, mut saa nähdä, tiukaks menee.

Joo, jos olit kakkonen silloin, voitit mut nyt :kippis1: . Osat käänty ja Euroopan mestaruusskaboista tuli hopeaa!

:arvi:

Deltoidsit hajosi juuri ennen kisoja, tänään ei ole sitten auennut koko VB:n nettisivustokaan....

:(

P.S. Nyt kun ensimmäinen virtuaalivuosi loppuu niin lähteekö kaikki bodaajat nollilta liikkeelle vai jatkaako sama äijä vuonna kaksi ja kolme?

Aivovaurio sanoi:
Osaiskohan joku neuvoa, millä konstilla saisin tän ukon käsiä kasvatettua? Vaikka psycholla vetäisin käsiä niin taas oli vaan alaspäin menny. :curs: :wall:

Saattaa olla että tän viikon päivitys bugitti. Mullakin selkä meni alaspäin vaikki sitä treenasin normaalilla, lisäravinteita oli Whey (1 VP) Weight Gainer (1 VP)Creatine (1 VP) Protein Bars (1 VP) Glutamine (1 VP) ja roinina High Androgenic Anabolic Steroids (high dosage 8 VP) Growth Hormone (high dosage 6 VP) Insulin (high dosage 3 VP). Massakaan ei noussu vaikka viime viikot on ollu koko ajan vihreä nuoli.

Pattismurffi sanoi:
Joo, jos olit kakkonen silloin, voitit mut nyt :kippis1: . Osat käänty ja Euroopan mestaruusskaboista tuli hopeaa!

:arvi:

Juu, näin kävi... paransin cutseja sekä posingia sen verran että puristin ohi, vaikka tiukille varmaan meni. Nyt kun kukaan ei saa pro cardia (kyllä näin on näreet), niin voidaan jatkaa vääntöä ens vuoden kisoissa. :thumbs:

Pitää treenata kovaa pokaali kainalossa kun äijä huohottaa korvan juuressa: "my precious" :)

big-J sanoi:
tulikos euroopan mestaruus kisoista kellekkään pakkislaiselle pro cardia? vai saako sitä edes sieltä?

Evt. Ite olin neljäs raskaassa sarjassa ei kyllä masseja oo näkyny tilillä taaskaan, kuten ei mr belgiumin voitostakaan :) Niitä edellisen kisan voittorahoja ku ois just tarvinnu em kisojen tuomareiden lahjontaan :/

Ny pitää vähän säästellä rahaa ja olla kuurittelematta, tainno kyllä sitä pikkusen tietenki, ja sitten jossain vaiheessa lyödä kunnon megamälipäälle.
tän näkönen hemmmo mulla tällä hetkellä:

Name: hemmmo
Status: Amateur - Mr Belgium
Current Rating: Top 5%!
Current Ranking Worldwide: 118th
Available Virtual Points: 29
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe
Size: Packing some muscle (60-65%)
Balance: You could have been carved out of stone! (85-90%)
Arms: Small (25-30%)
Legs: Not great (30-35%)
Chest: Small (20-25%)
Delts: Average (35-40%)
Back: Not great (30-35%)
Cuts: Deep cuts (70-75%)
Injury Risk: EXTREME RISK - don't like your tendons?! (95-100%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (75-80%)

Low Androgenic Anabolic Steroids (medium dosage 3 VP)
Growth Hormone (low dosage 3 VP)
Insulin (low dosage 1 VP)

Noi tuli painamalla nappulaa... :)

jarggf sanoi:
Kuka ryhtyy mun treenikamuks? :D

Mä voin alkaa!

Hei onko se kaatunut koko sivusto kun ei ainakaan mulla ole aukonut pariin päivään? Tietääkö joku?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom