Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suotta te Cutleria täällä haukutte, tuomarithan tuosta voitosta vissiin päätti ja olivat varmaan sitä mieltä että ex-linnakundin voitto ei toisi hyvää peeärrää lajille.
Olen idiootti ja tule se sanomaan mulle silmätysten ensiviikon loppuna Lahdessa lihaksiton heinäseiväs.
Niin minä katso onko sulla pohkeita..... häh häh;)
Suotta te Cutleria täällä haukutte, tuomarithan tuosta voitosta vissiin päätti ja olivat varmaan sitä mieltä että ex-linnakundin voitto ei toisi hyvää peeärrää lajille.
Ilmeisesti karisma tarkoittaa näissä hommissa koomisuutta. Ainakaan Arskalla ja Ronskalla ei mitään kauheita älyn- tai puhujanlahjoja ole. Hauskempia he ovat kuitenkin kuin Jay, josta on hupia yhtä paljon kuin kylmästä kaurapuurosta.
hahhahhaa:hyvä: ehkä paras heitto mitä täällä oon lukenu
Jep, on tainnut Arska muutamaan otteeseen todistaa, ettei tyhmimmästä päästä ole veistetty. Miljoonaomaisuus kiinteistökaupoilla, ura politiikassa, laaja liiketoiminta jne.Wot? Hetkinen! Minusta Arska ja Coleman ovat hieman eri tasoa, jos nyt älykkyydestä puhutaan Vai mitä hemmettiä yrität tossa sanoa?
kaupitteli treenisukkia ? (joku varmistakoon)
Siis, mitä sä sönkkäät? pakko olla vitsi?
mikasa90 sanoi:Siis, mitä sä sönkkäät? pakko olla vitsi?
Myi steroideja siis.
Ei tuota kukaan puolustelekaan, vaan lähinnä harmittelee. Noin kun vain on aina kaikesta kritiikistä huolimatta ollut.Yksi ajattelutapa mitä olen ihmetellyt, on kuinka monet sanovat "lajin luonteeseen" kuuluvan edellisen vuoden mestarin etulyöntiaseman. Miksi ihmeessä asian PITÄISI olla niin? Eihän se ole minkäänlainen peruste/puolustus että "asiat on vaan aina tehty näin".