Virallinen Olympia 2007 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Wot? Hetkinen! Minusta Arska ja Coleman ovat hieman eri tasoa, jos nyt älykkyydestä puhutaan :hyper: Vai mitä hemmettiä yrität tossa sanoa?

Lähinnä siis tarkoitin, että kummankaan suullinen ulosanti ei ole sujuvimmasta päästä. Arnoldilla syynä on toki enemmänkin kielimuuri.

Lähinnä siis tarkoitin, että kummankaan suullinen ulosanti ei ole sujuvimmasta päästä. Arnoldilla syynä on toki enemmänkin kielimuuri.

Eipä siinäkään taida olla ongelmana muu kuin murre (ei siis se hauva turusta).

Mä oon ainakin jostain saanut semmosen kuvan että vaikka aika kökköä englantia puhuikin niin oli silti aika supliikki miehiä. Ja eikös Arska aika hyvin aikanaan avannut kehonrakennukselle latua ihmisten tietoisuuteen? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta jostain tällaisen käsityksen olen saanut. Elokuvissa Arskalla ei paljon reploja ollut, mutta hei nehän ovat vain elokuvia.

Nigsterin kuvanmuokkaukset loistavia!:D

...ehkä pystyn nauramaan niille vielä enemmän sitten kun tämä suurehko vitutus nykyistä Mr. Olympiaa vastaan hieman kaikkoaa.

Näin asiasta kanatalouteen, mimmosia painoja nuo kehonrakentaja pojut yleensä nostelee? Että onko "releet" viimesen päälle mutta sisällä pelkkä tuhnu.

Quote:
Originally Posted by AK_
Yksi ajattelutapa mitä olen ihmetellyt, on kuinka monet sanovat "lajin luonteeseen" kuuluvan edellisen vuoden mestarin etulyöntiaseman. Miksi ihmeessä asian PITÄISI olla niin? Eihän se ole minkäänlainen peruste/puolustus että "asiat on vaan aina tehty näin".

Ei tuota kukaan puolustelekaan, vaan lähinnä harmittelee. Noin kun vain on aina kaikesta kritiikistä huolimatta ollut.

Eikö toi ole nekkailusta lähtöisin. Jos molemmat on pystyssä niin voitto menee mestarille. Siksi -" You have to knock the champ out!" .
Tiedä sit pitääkö toikaan paikkaansa?

Näin asiasta kanatalouteen, mimmosia painoja nuo kehonrakentaja pojut yleensä nostelee? Että onko "releet" viimesen päälle mutta sisällä pelkkä tuhnu.
Lihaksen kasvattaminen ei suoranaisesti vaadi todella isoja treenipainoja, mutta kun tuommoisen lihaskasan hermottaa lyhyempiin sarjoihin, niin rautaa nousee.

Mä oon ainakin jostain saanut semmosen kuvan että vaikka aika kökköä englantia puhuikin niin oli silti aika supliikki miehiä. Ja eikös Arska aika hyvin aikanaan avannut kehonrakennukselle latua ihmisten tietoisuuteen? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta jostain tällaisen käsityksen olen saanut. Elokuvissa Arskalla ei paljon reploja ollut, mutta hei nehän ovat vain elokuvia.

Nigsterin kuvanmuokkaukset loistavia!:D

...ehkä pystyn nauramaan niille vielä enemmän sitten kun tämä suurehko vitutus nykyistä Mr. Olympiaa vastaan hieman kaikkoaa.

katoppa arskan pumping iron..

Noista painoista tuli mieleen eräs Dante Trudelin teksti missä hän miettii isojen treenipainojen korrelaatiota fysiikkaan. Jos huipulla on monia kehonrakentajia joilla geenit ja "lisäravinteet" ovat samaa tasoa Ronsterin kanssa, niin onko sattumaa Big Nasty on ollut ihan omaa luokkaansa fysiikan lisäksi myös voimassa. DC-treenitkin perustuvat juuri tuohon, että mitä voimakkaammaksi tullaan kehonrakentajana, sitä parempi fysiikka saadaan aikaiseksi.

Tämähän selittäisi hyvin, miksi Cutler parhaimmillaan jää valovuosien päähän Ronsterin parhaasta kunnosta. Tosin niinpä taitavat jäädä aikalailla muutkin kuin Cutler...

Ja en tässä nyt laukonut omia mielipiteitä, vaan Danten joten turha ruveta lynkkaamaan... :D

Ja btw tuosta sanallisesta ulosannista, niin Arska on kyllä todellinen supliikkimies. Mm. Pumping Ironissa Arskan "kelmeilyt" on helvetin hauskaa kuunneltavaa. Ja Ronnie taas puhu tuolla texasilaisittain eli älystä tuskin on kyse. Kyllähän mies osaa ihan selvästikin puhua, mm. Ronnien Brasilian pätkissä voi kuulla ihan selkoenglantia. Treenivideoissa puhuu varmaan ihan tavallisesti, koska tuskin haluaa esittää mitään vaan antaa kuvan normaalista itsestään.

En muista kehonrakentajista tiedä, mutta käsittääkseni Ronnie on treeneissään tehnyt säännöllisesti myös lyhyempiä sarjoja, niinkuin videoillaan. Eiköhän voimien kehittymisesssä löydy eroa verrattaessa esim. ronnien säännöllisesti mavessa otettuja kakkosia ja jonkun muun propodarin jatkuvaan yli 10 toiston pumppailuun?

Joka tapauksessa todella kovia rautoja kehonrakentajalle :rock:

Itseasiassa lukuisissa haastatteluissa Ronnie on sanonut, että suurin osa hänen treeneistään koostuu yli kymmenen toiston sarjoista. Nekin hän tekee tietysti isommilla painoilla kuin muut. :) Mutta täytyy tietysti muistaa hänen voimanostotaustansa, josta on varmasti ollut hyötyä kehonrakennukseen.

Ylipäätänsä jos miettii niin kautta aikain parhaat kehonrakentajat ovat olleet erittäin voimakkaita: Yates, Levrone, Columbu, Coleman... and the list goes on. Eikä The Oak myöskään mikään heikko mies ollut, vaikka monet niin väittävät.

En muista kehonrakentajista tiedä, mutta käsittääkseni Ronnie on treeneissään tehnyt säännöllisesti myös lyhyempiä sarjoja, niinkuin videoillaan. Eiköhän voimien kehittymisesssä löydy eroa verrattaessa esim. ronnien säännöllisesti mavessa otettuja kakkosia ja jonkun muun propodarin jatkuvaan yli 10 toiston pumppailuun?

Joka tapauksessa todella kovia rautoja kehonrakentajalle :rock:

Onhan niillä ruutia paljon, mutta Ronnie aika omalla tasollaan noissa maksimipainoissa :)

No nyt ekana tulee mieleen, Dillett, Flex Wheeler & Dexter jotka eivät mitään huippuvoimakkaita kavereita olleet ja kyllähän se tietyllä tapaa näkyy heidän lihaksissaan. Paitsi kenties Dilletin. Dexter on kyllä erittäin tyylikäs IMO, mutta Flex parhaimmillaankin oli hieman semmoinen ilmapallo... Loistava fysiikka, mutta kuitenkin ihan oikein ettei voittanut Mr Olympiaa.

En puhunut maksimivoimasta ja Dante ei maksimivoimaa tarkoittanut myöskään. Kyse on enemmänkin siitä, kuka pystyy tekemään sarjoja isoimmilla painoilla ja kyllähän Ronsu suuremmilla "jumppasi" kuin esim. Cutler.

No tarkoittaa sitä, että Wheeler käytti paikkoihinsa syntholia ja esicleneä, aivan kuten esim. Levrone teki.

Näin sanoi siis Melvin Anthony.

No tarkoittaa sitä, että Wheeler käytti paikkoihinsa syntholia ja esicleneä, aivan kuten esim. Levrone teki.

Näin sanoi siis Melvin Anthony.

Onko tää Flexin öljyjen käyttö tämmönen julkinen salaisuus? Paljon eri foorumeilla on asiasta juttua, mut en oikein tiedä mitä uskoa. Komiat käpälät ja olkapäät sillä on, ei kysymystäkään, mutta onko öljyä muodossa mukana?

Wheelerin "lmapallo" luukin aiheutti kyllä varmasti noi muut kemikaalit mitä itseensä tunki. Erottuvuus esim hauiksissa on kisoissa ollut kohtuu huono.

Back
Ylös Bottom