Virallinen Olympia 2007 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
onko Cutler mielestäsi persoonallinen, karismaattinen ja mielenkiintoinen henkilö. Perustelut kehiin. :)

Saa Deathlok olla kyl aikamoinen sanaseppo jos tohon meinaa perustelut keksiä;)

Olen samaa mieltä et Cutler on tosi tylsä tyyppi eikä todellakaan minkään näköinen. 2005 Olympian jälkeenkin oli kauhea itku kun ois pitänyt muka voittaa... Lihaa on mutta karseen mallinen ja keskivartalo ehkä rumin kaikista.

Jayllä on paljon faneja, mutta hänen suosionsa ei perustu mainitsemiisi ominaisuuksiin. Cutlerin näkyvyys mediassa on hänen suosionsa pohja.

Deathlok, kun kerran kova Jayn fani olet niin onko Cutler mielestäsi persoonallinen, karismaattinen ja mielenkiintoinen henkilö. Perustelut kehiin. :)
Hmm..Karpsu kerroppas millainen on karismaattinen ihminen ja kuka esim tämän vuoden top 6 Olympiassa omaa tätä karismaa ja millä tavalla se sitten esiin tulee?:)

IMG_0099.jpg

Nimi voitti. Ihan samahan tuo on vaikka Jay olisi Deathlokin ym. mielestä karismaattinen ja kaikkea muuta, mutta tuolla kunnolla ei asiaa top3:een.

EDIT: löytyipäs hyvä linkki: Milos Sarcev comments on Jay and Wolf lack of comparison

Jos Jayta vertaisin leikilläni Wheeleriin, Shawniin, Ronnieen tai vaikkapa Haneyhen, sanoisin häntä karismattomaksi :D

Hmm..Karpsu kerroppas millainen on karismaattinen ihminen ja kuka esim tämän vuoden top 6 Olympiassa omaa tätä karismaa ja millä tavalla se sitten esiin tulee?:)

Tuo onkin tosi hyvä kysymys. Aloitetaan Cutlerista. Mulle Jay on äärimmäisen etäinen persoona. Kaverin olemus on kylmä ja hän ei vaan ole luontainen esiintyjä. Pitää antaa kuitenkin pisteitä, että hän tosissaan yrittää esiintyä.

Victor on myös etäinen. Toisin kuin Jay, kaveri ei edes oikein yritä ottaa yleisöä ja esiintyminen on keskitasoa. Dexter nyt vaan on niin feikki, että se näkyy jo kilsankin päähän. Teennäinen kaveri, jonka esiintymisessä ei ole yhtään särmää.

Sitten on Ronnie, joka on aivan eri tasoa kuin muut. Kaverin olemus on niin vahva, että yleisö on aina haltioissaan hänet nähdessään. Toisin kuin Jay niin Ronnie on lämmin ja ihmiset saavat hänestä paljon enemmän irti kuin Cutlerista. Esiintyjänä Ronnie on hyvä, muttei parhaita. Hänen "larger than life" -olemuksensa kyllä korvaa senkin.

Wolfista on vielä paha sanoa mitään. Odotetaan että kaveri kehittyy. Melvin on hyvä esiintyjä, mutta persoonaton. Tylsä ja kuiva kaveri.

Summa summarum: Tällä hetkellä ei ole yhtään karismaattista bodaria, jolla olisi koko paketti kasassa. Parhaat noilla kriteereillä on mielestäni Ronnien lisäksi Flex Wheeler, Kevin Levrone ja Shawn Ray.

Edit: pistetään tähän Flexin 1999 vapari, joka on mielestä lähes täydellinen osoitus esiintymistaidosta. http://www.youtube.com/watch?v=9e2ivugBx0w

Tuo onkin tosi hyvä kysymys. Aloitetaan...
Periaatteessa samaamieltä kaikista paitsi tiedät kyllä kenestä:D
Jokin Jayn persoonallisuudessa vaan vetoaa allekirjoittaneeseen ,mikä se on(?)..en tiedä.Kai kaverissa sitten täytyy olla hitusen tätä karismaa ,kun yleensä meikäläiseen ei tämä pelkkä tylsyys oikeen pure.:)

Ootko karpsu katsonut tätä bodybuilding.com haastattelua Jaystä?Jos et niin katso ja kerro ,että onko Jay lopulta niin tylsä ja kylmän olemuksen antava henkilö.Ja taasen jos olet edelleen samaa mieltä niin...eipä mulle siihen mitään sanottavaa ole..:piis:

Olen toki nähnyt tuon pätkän ja olen muutenkin seurannut Cutleria tosi tarkkaan. Mielestäni on hienoa, että pitää oman suosikkinsa puolta ja varsinkin nyt, kun on ns. koko maailma vastassa. Propsit siitä sulle Deathlok!

No ei tämä nyt niin vakavaa ole.:)

Hehe, pitihän sitä jotain sanoa! :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ronniessako on sitten karismaa. ei, ei sitten vähääkään, jos karismasta puhutaan niin sitä ei ole kyllä arskan jälkeen ollut kenelläkään noissa ympyröissä IMO tai no ehkä gay gunterilla, mutta siihen ne sitten jääkin.

Olipa pettymys koko kisa :( Varsinkin tuo Jayn kunto oli aika surullinen.

Tosin Ronnien moustit siinä vaparin lopussa toi hymyn huulille, vaikka kunto muuten olikin aika vaatimaton männävuosiin verrattuna.

No kaippa se on nykyään sama joka asiassa, (esim. musiikissa) että kaupalliseen suuntaan ollaan menossa... :david:

Mä en ole nähnyt mitään näin hauskaa pitkään aikaan..

2iuzwqs.gif

Hitto vie. Toivon tosiaan, että Wolffi tai Martinez vie ensi vuonna. Cutler on iso keskivartalo koko mies.

Edit: Oli kyllä hyviä poserutiineja tässä kisassa. Ja hauskojakin. Ei ole ennen jäänyt mieleen sillä tavalla tälläistä seikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom