Virallinen Olympia 2007 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
scorecardnn4.jpg

Piti tulla katsomaan tulokset, koska bb.comin replay ei pelittänyt kunnolla. Mitä tähän sanoa... synkät ajat ovat edessä ja kestää vuosia ennen kuin taso taas nousee uusien tähtien myötä.

Itkut sikseen tuomarit on valintansa tehnyt.
Onneksi valkoihonen voitti, se on tärkeintä.
Ainoo jolla sentää oli pohkeita ja KARISMAA.

Itkut sikseen tuomarit on valintansa tehnyt.
Ainoo jolla sentää oli pohkeita ja KARISMAA.

Wot wot woot :wtf: Mitäs läppää tää tällänen on :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ainoo jolla sentää oli pohkeita ja KARISMAA

Heh, oot Boogie joko kova huumorimies tai täysi idiootti. Jotenkin kallistun jälkimmäiseen.

sitäpaitti toi lineupkuva on niin, että keskellä olevilla valot osuu paremmin kohalle ja cutle ja wolf seisoo varjossa, vaikkei nekruja olekkaan. Mut joo ei se cutlerin malli mikään hyvä ole, on sillä lihaa kyllä paljon enemmän osalla. Meitsin mielestä Ronnie näytää aika kovalta tosa kuvassa...kauheet habat ja masssaa vieläkin eniten noista. Mut eipä noist kuvista sitä kireyttä kyllä näe ikinä. Paitsi Ruhlin osalta. hehehhee

Eiköhän tuo läppä heitto ollut ;) Cutler ei karismaa ole nähnytkään.

Olen idiootti ja tule se sanomaan mulle silmätysten ensiviikon loppuna Lahdessa lihaksiton heinäseiväs.
Niin minä katso onko sulla pohkeita..... häh häh;)

Palaillaan lahdessa Boogie!

Ei hyvää päivää. Koita tässä nyt sitten rikkoa stereotypioita kun keskustelen kehonrakentajista tavisten kanssa :D

Itse tredin aiheesta: Missä oli hyvä ystäväni, sielunkumppanini ja kalaverini Troy Alves?

No kyllä Cutler on vähän tylsä. Tai no ei ihan vähääkään.

Ottaa kyllä pahasti nuppiin tuomareiden päätös. Kun katsoo noita vertailuja, niin huomaa että Vic vie jokaisessa posessa ja omaa TUHAT kertaa mallikkaamman fysiikan kuin Jay.

Niin..Jay on helvetin tylsä ,persoonaton ja täysin ilman karismaa oleva henkilö.Jostain syystä vaan omaa suurimman fanipohjan..:rolleyes:

Jayllä on paljon faneja, mutta hänen suosionsa ei perustu mainitsemiisi ominaisuuksiin. Cutlerin näkyvyys mediassa on hänen suosionsa pohja.

Deathlok, kun kerran kova Jayn fani olet niin onko Cutler mielestäsi persoonallinen, karismaattinen ja mielenkiintoinen henkilö. Perustelut kehiin. :)

Kyllä Jäy on yksi tylsimmistä ja karismattomimmista bodareista ikinä.
No ei nyt aivan, pärstä (etenkinkin luonnoton leuka) yhdistettynä hirveään kampaukseen, ja avuttoman rujo fysiikka ovat kuitenkin "huomiota herättävän" persoonallisia. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom