Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Einarin iltamat.

Olen harkinnut koko alkoholihommien lopettamista täysin. Aina meinaa tapahtua hiukan liian epäilyttäviä juttuja kännissä. Siis ihan omasta aloitteesta. No viime lauantaina osasin olla ihan fiksusti, mutta joku vanha kotka kävi tumppaamassa röökinsä mun nenään. Hohhoijaa. Kai se oli joku viimeinen merkki, että jatkossa on syytä pysyä kotona. Kennedystä en tiedä.

Vitun krapula! Sopiva heikotus ja mielenterveysongelma päällä. Viime yö meni liskojen kanssa painiessa, aamulla vaimo lähti hommiin ja näemme seuraavaksi ens viikon torstaina. Itkuhan siinä meinasi tulla eron hetkellä. Samanlainen olo kuin pikkupoikana, kun äiti vei päiväkotiin ja itse itki ikkunan takana ja heilutti pois lähtevälle äidille.
Onneks olen juhannuksen töissä, niin ei tartte juoda.

Huhhuh.
Työt loppui,ja kyllähän sen arvas mitä siitä seuraa, heitin kolmen päivän putken naamariin, eilen varsinkin ihan perseet, emännälle sanoin neljänä päivänä peräkkäin että tuun sen luo ehkä/varmaan huomenna, se ehkä/varmaan tappaa mut kun meen sinne tänään naama turvoksissa ja rankilta haisevana. Kyllä ärsyttää.

Daah! Vaihteeksi viinastuulella mut eipä mitään, tätä riemua ei kestä kauankaan, huomenissa töihin ja jopa juissikin menee siellä ... DAAAAH!

Vesku_72: löysempääkin tekstiä on saatu loppujen lopuksi julkaistuksi oikein kirjan muotoon (mikä pikku_juhan juoppohullun päiväkirja se nyt oli..) :kippis1:

Jees, radleri ja neljä tuoppia koneessa, iltaa istumassa mukava seuralainen joka tulee vielä juhannuksen viettoon kaveriksi. Joskus sitten näinkin..
Huomenna töihin ei hyvä

Tästä alkaa kolmenpäivän setti... kolme koria Karhua, pyhää olutta. Iso jekkupullo ja huono maha. Saas nährä että kuinka se tälläsen putken kestää :D

Joo, töissä odotellaan kiivaasti että kello löis kolme. Kaksi koria kalskaa ja viinapullo odottaa tuhoansa. Vahvasti menee dokaamiseksi tänäkin jussina. Jussi on onnistunut kun on riittävästi viinaa, lihaa ja spajaria. Hyvää jussia to all at pakkis! :kippis1:

Tästä se juhannus alko!
4 koria kaljaa ja pari pulloa kirkasta, saa nähdä mitä tulee juotua, kun on niin kehno viinapää... :kippis1:

Pitäsköhän tänään ihan vaan koittaa juoda muutama olut että ei tulisi huomenna sitten elimistölle shokkina kun alkaa kaataa niitä mahaansa...

Anaboli sanoi:
Tästä se juhannus alko!
4 koria kaljaa ja pari pulloa kirkasta, saa nähdä mitä tulee juotua, kun on niin kehno viinapää... :kippis1:

No haloo... huono viinapää ja 4 koria bisseä ja pari pulloa viinaa.. Uskomatonta että suomalaiset aina liioittelee omia juomisiaan.. se s-marketin pikku six-päk vaihtuu seuraavan viikon puheissa yleensä mäyräkoiraan ja mäyräkoira vaihtuu koriin.. Mä haluaisin ihan henk.koht katsoa kun esim tämä "heikkoviinapäinen" tuhoaa 2 koria olutta ja pullon kirkasta päivässä.. olettaen että tämä lasti on perjantaille ja lauantaille.. En pidä itseäni mitenkään "heikkopäisenä" ja ostin vain 2 koria olutta / kori per päivä. Jompana kumpana päivänä tulee varmaan käytyä terassilla.. kait se itsellä on sit ilmeisesti heikko pää jos juo 24 bisseä ja sit terassilla muutama.. heh.. selvispähän tämäkin :D

Mut anyways..... hauskaa jussia kaikille tasapuolisesti :)

Iceman sanoi:
No haloo... huono viinapää ja 4 koria bisseä ja pari pulloa viinaa.. Uskomatonta että suomalaiset aina liioittelee omia juomisiaan.. se s-marketin pikku six-päk vaihtuu seuraavan viikon puheissa yleensä mäyräkoiraan ja mäyräkoira vaihtuu koriin.. Mä haluaisin ihan henk.koht katsoa kun esim tämä "heikkoviinapäinen" tuhoaa 2 koria olutta ja pullon kirkasta päivässä.. olettaen että tämä lasti on perjantaille ja lauantaille.. En pidä itseäni mitenkään "heikkopäisenä" ja ostin vain 2 koria olutta / kori per päivä. Jompana kumpana päivänä tulee varmaan käytyä terassilla.. kait se itsellä on sit ilmeisesti heikko pää jos juo 24 bisseä ja sit terassilla muutama.. heh.. selvispähän tämäkin :D

Mut anyways..... hauskaa jussia kaikille tasapuolisesti :)

Eihän niitä kaikkia ole pakko juoda :D Mä ostin tänään 2 koria kaljaa ihan vaan sen takia kun oli niin halpaa. Kattoo nyt paljonko huomenna menee mutta tuskin paljon yli kymmentä pulloa. Silti voin kehuskella ostaneeni 2 koppaa ;) Ja onpahan sit kaljat valmiina seuraaville juomakerroille. :kippis1:

Iceman sanoi:
No haloo... huono viinapää ja 4 koria bisseä ja pari pulloa viinaa.. Uskomatonta että suomalaiset aina liioittelee omia juomisiaan

Niin ideana olikin että katotaan mitä noista tulee juotua, kun on oikeesti huono viinapää, loput tietysti säästetään ens juhannukseen ;)

Kyllä se kori per päivä on aika hyvä mitä sanoit. Eilen meni jo 12 pulloa, tänään ja huomena yht pari koria ja sunnuntaina "helpottelua" 12 pulloa ja rapulassa :urjo: töihin maanantaina... se tekee jo 3 koria...eli kori + viinat on "kaiken varalta" mutta ehkä mikään koomatila ei kuitenkaan ole itse tarkoitus, vaikka onkin ollu huonona tapana.

Eipä toi juomisillaan leuhkiminen tosiaan ole mitenkään järkevää, mutta sun tarvis nähdä yks kaveri mikä juo korin kaljaa ja pari pulloo viinaa ryyppy iltana, ja eikä oo silti perseet olalla. Multa lähtis varmaan henki. Mutta se kaveri painaakin 150kg...ja harjottelee aika usein ryypyttelyä...maksalle vaarallinen harrastus.

Sitten lähti... "Tahtoisin ginitonicin, ginitonicin..." :kippis1:

1.Sopiva juhannus fiilis vetää perseet
tässä pieni nousu humala ja baariin lähtöä odotellaan voi voi vielä vain yksi kylmä olut.

Kennedyn ampui selvästi sepi, kaikkille leppoista juhannusta ja pitäkää lippu korkealla!!!!

Back
Ylös Bottom