Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
ei helvetti mä oon vieläkin hereillä nyt täytyy kyl sanoa että luulin sammuvani monta tuntia sitten käsien ja silmien kordinaatio pelaa vielä jollain tavalla. Aaattelin ottaa pienet kalsarikännit ja mennä naapurin rouvaa kiusaamaan mikä ei kyllä tiedä hyvää luultavasti en edes muista kirjoittaneeni tänne joten tää saa toimia päiväkirjana ja naapurin rouva on hirvee harakka mut sekin tuntuuu ihan hyvältä vaihtoehdolta.

topi sanoi:
ei helvetti mä oon vieläkin hereillä nyt täytyy kyl sanoa että luulin sammuvani monta tuntia sitten käsien ja silmien kordinaatio pelaa vielä jollain tavalla. Aaattelin ottaa pienet kalsarikännit ja mennä naapurin rouvaa kiusaamaan mikä ei kyllä tiedä hyvää luultavasti en edes muista kirjoittaneeni tänne joten tää saa toimia päiväkirjana ja naapurin rouva on hirvee harakka mut sekin tuntuuu ihan hyvältä vaihtoehdolta.

Heh... miten kävi? Saitko naapurin rouvasta juhannusheilan? :D

noniin... nythän se ryyppääminen vasta alkaa! Eilen oli grillauspäivä nimittäin :kippis1:

Olipas kiva jussi. Olutta meni vaan yksi kori kolmen päivän aikana. Festariaikaan meni koppa päivässä ja krapulat oli sen mukaisia..
Nyt ei krapulaa, ei väsymystä, eikä morkkista ja silti yhtä kivaa.
Taidan jatkossakin juoda yhtä vähän.

Täälläpäin oli hyvin epäperinteinen jussi, mutta kyllähän tämäkin hauskaa oli :rock:

Molemmat päivät tuli vietettyä hämeenlinnan metropol klubilla :hyper:

Juhannus meni oikein hyvin.. enemmän ja vähemmän jurrissa. Keskisuomesta tos jokin aikaa sitten pääsin himaan ja eikun kylmää jääkaapissa makanutta lapparia parantamaan oloa.. :kippis1:

Työputki päätty ja vapari ois, nyt alkaa juhannus! Hauskaa Jussia kaikille, HOUHOUHOU!!!

Komean iliman kunniaksi kuppia :kippis1:

Aamusta asti Jaloviinaa! Eilinen kansa. Olo on hyvä kun taustalla soi psyke ja kohta mennään taas. :rock:

Kelatkaahan muuten, aamu on kaikista paras otohetki. Iänikuiseen iltadokaamiseen kyllästyy kovempkin deeku loppupeleissä, mutta aamu, aamu rokkaa oikiasti aina vaan kovemmin. :rock: :david:

Edit: Vaikka eitäs ny enää aamu ole...

Vituttaa ihan armottomasti yhden helsingin " klubin " portsarien käyttäytyminen, kerran annoin tippiä, nyt ne kysyvät aina kun tulen sisään.. mun mielestä tippiä annetaan jos portsareiden käyttäytyminen on hyvä, mutta ei muuten.

Nykyään nämä kysyvät AINA kun tulen sisään, että mites tippi... mun mielestä se on ärsyttävää ruinata noin.... perkele.. kunhan tämä humalatila laskeaa niin vitutus käyrä vaan kasvaa.. :curs:

ei voi juoda tänään kun pitää herätä huomenaamuna aikaisin dokaamaan :kippis1:

Taas kännissä. Ei jaksa vastata kaikkiin noihin vaikeisiin kyssäreihin. Takana yhdeksän bisseä, baariin lähetään nyt!

Edit: Now playing Big Pun - Watch Those
Edit2: Np. Jedi Mind Tricks - On The Eve Of War

Tulipa sitten taas lähdettyä, tänään oli vuorossa kaverin kotiin läksiäiset.
Eilinen disco reissu venyi viiteen tänään ollaan jo ajoissa kotona...

juotu on useampi olut ja pari coctailia, nyt ois suotavaa käydä nukkumaan kun pakkista voi lukea vaan yhdellä silmällä...

Vittu minä olen kännissä ku käärme. Taidan lähtee polttaan yhden spaddun lisää.

Choose Life. Choose a career. Choose a fucking television. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got alcohol?

Nonni. Isukilla 50v-synttärit. Alottelin klo 13. Katon joka kerta että "Aha, booli loppu", mut aina sitä ilmestyy uus 10l satsi. :D Ite sekottelin pari satsia kaverin kanssa. Meidän varastosta loppu boolitarpeet aikoja sitten mut ilmeisesti isukin kaverit on sitten tuonu omia boolitarvikkeitaan ja uusi boolisatsi on saatu aikaiseksi. Yhden mukin kaadoin vahingossa lattialle mutta pyyhin sen talouspaperilla pois. Joku setä kaatoi pihalle yhden mukin. Hitto että oli about klo 12 kova ryysis kun ekat vieraat tuli. Piti hakea tervetuliaismaljat väkijoukon läpi ja muutenkin oli koko ajan kiire. Tosiaan semmonen tunti meni ni tillanne rauhoittui. Työpaikan tyypit toi polkupyörän lahjaks. Roudasivat sen olohuoneeseen... "Tultiin pyörällä" :D

Nyt ei huvita enempää raporttia kirjoittaa mutta katsellaan uudestaan hetken kuluttua. :)

Nykyään tulee juotua todella harvoin... Eipä sinänsä haittaa, keväisen dietin myötä elämäntavat muuttuivat kertaheitolla huomattavasti terveellisemmiksi joten suotakoon tämä pikku napostelu minulle :) Kesälomatuliaisia, koskenkorvavodkaa, kahvilikööriä ja maitoa... Kyllä putoaa, tosin samalla mietin koko ajan mitä mahtaa olla kaloreja per drinkki ? kertooa viisaammat.

samalla sitten vituttaa koko ajan kun miettii työasioita. 5 vuotta olen samassa työpaikassa ollut ja mitta alkaa olla kyllä täynnä. Ei niin kuin jaksaisi enään, teen kyllä työni parhaani mukaan mutta kaikkea en enään saa itsestäni rutistettua irti, tiedä sitten onko se merkki että pitäisi vaihtaa maisemaa. näin olen sen itse tulkinnut. Pitää sitten toimia sen mukaisesti, tuntuu vain että muuttuu ihan autistiseksi kun astuu työmaalle. Miettii vain koko ajan muita asioita.

Tulee välillä sellainen visio että haluaisin palata ravintolahommiin, viihdyin alalla tosissani, ilmapiiri oli ihan erilainen mitä missään ns. normityöpaikassa. Raflaväki elää tavallaan ihan omaa elämäänsä. Mutta taas perheellisenä kahden lapset isänä revin tiettyä stressiä siitä koko ajan että olenko tarpeeksi perheen ja lasten kanssa. Tuntuu että koko vitun aika menee töissä ja saan olla kotona vain sateella ja öisin... no joo.. vaan vittu vitutus on sellainen sairaus että joka lääkkeen keksii niin tulee hän tilin tekemään.

Jatkan juomista ja lopetan tyhmien kirjoittamisen

Sami: Nyt kyllä sinun silmiisi todella nuori neuvoo mutta sen sanon että tee elämälläsi sitä mitä haluat! :kippis1: Siihen olen itse yrittäönyt pyrkiä. ei se tietenkään käytännössä ole aiona noin helppoa.

Pexi_ sanoi:
Sami: Nyt kyllä sinun silmiisi todella nuori neuvoo mutta sen sanon että tee elämälläsi sitä mitä haluat! :kippis1: Siihen olen itse yrittäönyt pyrkiä. ei se tietenkään käytännössä ole aiona noin helppoa.

Sepä se, oikeassa olet mutta se ei aina ole ihan yksinkertaista.

Sen verta valotan että olen myyntihommissa. Palkka on kiinteä + provikka, 2 ekaa vuotta painoin kuin hullu, ihan vitusti hommia... Palkka oli hyvä... varjopuolia; paljon poissa kotoa, ehkä ikää tuli jonkun tietyn pykälän yli ja aloin tajuta että on muutakin kuin raha. herätys tuli pikku hiljaa.

Nyt samassa hommassa mutta enään en viitsi enkä jaksa tehdä hullun lailla ylimääräistä hommaa. Pitää oppia nauttimaan elämästä. Perheen kanssa tehdyt lomat on parasta mitä tiedän, olen oppinut pikku hiljaa nauttimaan siitä mitä on enkä enään jaksa ajatella mitä kaikkea haluan. Tai jaksan mutta sitä en enään saavuta nykyisessä pestissäni ja vaihto on varmaan jossain välissä edessä.

varmaan huomenna vituttaa tälläinen känniavautuminen ja näitä ei tainnut voida edes poistaa enään sitten :)

Back
Ylös Bottom